Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak ladowania pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 09 kwietnia 2013, 20:07

marcinkus pisze:Nie wiem czy tego pomiaru nie powinieneś robić na odłączonej kostce. Ale jeśli nic się nie zmieni to do wymiany altek .


marcinkus tak masz rację kostka musi być rozłączona :one: k.u.r.w.a tłumaczyć jak krowie na rowie hihi:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 09 kwietnia 2013, 21:08

akuradek takie zdjatko ale altek nie podaje poprostu pradu powoli siadal siadal az kopyta wywalil . altek zamowiony uszczelka :) jutro jeszce olej filtr swiece i mam nadzieje ze w sobote sie z tym uporam :) jesli nie to bd plakal na forum pewnie :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 09 kwietnia 2013, 21:40

Seyrus pisze:zrobilem pomiary i zupelnie inne niz miesiac temu jak juz cos powoli sie psulo teraz altek pokazywal mi na kablach od 00.0 do 00.9 w jednym momecie ale ale generalnie to zero na kazdym z 3 kabli
Obrazek
miej wiecje taki pomiar


a mozesz mi wytłumaczyć co ty mierzysz ? bo ja nie bardzo wiem z tego foto

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 09 kwietnia 2013, 21:43

napiecie na kablu alternatorwa czy wogole cos altek podaje a zle ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 09 kwietnia 2013, 21:47

no bardzo źle tak się nie mierzy napięcia z alternatora, widzę nic nie zgłębiłeś wcześniej wiedzy podanej na forum hehe ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 09 kwietnia 2013, 21:49

a jak ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 09 kwietnia 2013, 21:52

oj widzę leniwy jesteś nie chce ci się szukać, napisze krótko żeby nie powielać bezsensownie tego co pisałem wiele razy.

napięcie z alternatora mierzymy na 3 żółtych kablach między sobą na przemian na napięciu przemiennym !!!! nie stałym i nie do masy, ponieważ alternator nie ma połączenia z masą i nie wykaże ci żadnego napięcia między żółtymi kablami z altka a masą. musisz pomierzyć między żółtymi żeby były mniej więcej równe napięcia miedzy wszystkimi przy 3 czy 4 tys obrotów pomiędzy 50 a 70V napięcia zmiennego, a do tego mierzysz na klemach aku już napięcie stałe jakie jest ładowanie
proszę !

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 09 kwietnia 2013, 21:53

MASAKRA CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM :diabel: POZDRO
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 09 kwietnia 2013, 22:03

to czytalem i tez sprawdzalem a tak ze to co sprawdzal0" mati " na 1 stronie

i wszedzie jest zero lub jakis mikro skok napiecia
no chyba ze to co umiesci mati niema nic do znaczenia ladowania altka..

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 09 kwietnia 2013, 22:35

to zdjecie umiesciłeś ma się nijak bo to pomiar z dupy do niczego nie potrzebny, chyba że mierzyłeś omomierzem do masy to miało by jakieś wytłumaczenie ale z tego co pisałeś to miał być pomiar napięcia z altka to schrzaniłeś sprawe ale to juz ci wyżej napisałem co i jak

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 15 kwietnia 2013, 21:26

-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 06 lutego 2013, 23:04
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl:

Post » 14 maja 2013, 21:24

ehh, ten regulator mnie prześladuje już od ponad miesiąca. chińszczyzna padła po 300km ; s czy prawdą jest, że regulatory od suzuki są wytrwalsze i również pasują do Hondy i można je montować bez przeszkód pod warunkiem, że są 5pinowe (3żółte , +,-)? czy po prostu kupić "używkę" na allegro z nadzieją, że nie padnie po miesiącu? : /

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości