Strona 1 z 2

kilka pytan od swiezaka

Post: 17 marca 2010, 22:26
autor: maniekszn
siemanko jako ze jestem swiezym uzytkownikiem hondziawy sc 33 mam kilka pytan, na ktore nie znalazlem odpowiedzi na forum.

pytanko nr 1, nie dziala mi podswietlenie od temperatury oraz predkosci, pod obrotomierzem dziala. czy odpowiadac moze za to jakis bezpiecznik czy moze trzeba wymienic zaroweczki badz jakies diody.

pytanko nr 2. odnosnie zbiornika paliwa. wiem gdzie co jest jezeli chodzi o res i off , te naklejeczki sie uchowaly, ale nie ogarniam jak jest kranik to czy dluzsza czescia on ma wskazywac dana pozycje czy ta krotsza...

pytanko nr 3. jak odpalam moto po staniu wlaczam ssanie wlaczam zaplon naciskam odpalam i tak z 10-15 s po odpaleniu slychac stukoty w silniku, to normalne? pozniej jak juz odpalam to tego nie mam, jak silnik jest minimalnie rozgrzany to juz tego nie slychac. nie wiem co to moze byc.

i to by bylo na tyle, z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam ;)

Post: 17 marca 2010, 22:45
autor: crazyduck
witam ad 1 zarowki r3,ad 2 dluzasza tam gdzie jest trojkąt ad3 niewiem

Post: 17 marca 2010, 22:46
autor: miazga
maniekszn pisze:pytanko nr 1, nie dziala mi podswietlenie od temperatury oraz predkosci, pod obrotomierzem dziala. czy odpowiadac moze za to jakis bezpiecznik czy moze trzeba wymienic zaroweczki badz jakies diody.

Wymien zarowki w liczniku

Post: 17 marca 2010, 23:53
autor: BAX
AD3 za.wory do regulacji lub napinacz ew napinacz+łańcuszek rozrządu do wymiany

Post: 18 marca 2010, 00:23
autor: maniekszn
okej to rozeznanie mam, jakos z grubsza moze ktos opisac jak wymienic te zarówy?

Post: 18 marca 2010, 00:57
autor: error
sorki że się wtrącę.BAX napisz mi jak możesz...trzeszczy mi łańcuch na wolnych obrotach.czy sama wymiana łańcuszka rozrządu wystarczy czy lepiej z napinaczem?a może trzeba to wizualnie ocenić...ktoś wie?

Post: 18 marca 2010, 09:42
autor: Cris83cbr900
ERROR musisz zdemontowac pokrywe zaworowa i z dekla impulsatora okragla zaslepke (sube na klucz 17). Ustawic 1 cylinder w suwie sprężania w górnym martwym punkcie i popatrz na cechy IN i EX na zebatkach wałków rozrządu i cecha na wale ktora widzisz jak odkrecisz srube na klucz 17 z dekla impulsatora. Cechy musza sie idealnie zgadzac. Sciagnij sobie serwisowke i popatrz do niej jak to wyglada na ilustracjach, wtedu skumasz o co chodzi. A jakboisz sie tego robic to wpadnij do mnie zrobie ci to po koleżeńsku. Pozdro

Post: 18 marca 2010, 10:18
autor: error
dzięki za info.spróbuje to ogarnąć.jak bym nie dawał rady to się zgłoszę.dzięki.pozdro :D

Post: 18 marca 2010, 12:34
autor: BAX
Cris83cbr900 - to nie łatwiej pierw sprawdzić napinacz? bo jak na moje oko to zaczynasz od tyłu :P

ściągniesz pokrywe, sprawdzisz znaczniki ktore bedą w porządku i mozesz sobie pogratulować że pare godzin nie Twoje hihi:

Post: 18 marca 2010, 13:26
autor: goOly19
a ten stukot to nie przypadkiem od strony sprzegla? wiem ze w 929 to byla norma ze kilka razy cos stukneło. A na cieplym silniku coś słychac przy obrotach 4-5 tys?

Post: 18 marca 2010, 13:36
autor: sasza_19
napinacz jaki tam jest mech czy hydr. ? jak w f2? bo takto to pewnie napinacz jak na zimnym. pozdro

Post: 18 marca 2010, 19:25
autor: moto18
pewnie koledze z 3 pytania sprzęgło rzezi a na wciśniętym sprzęgle nie powinno ... jeżeli tak jest to to :))