Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dziwne stuki, cykanie, grzechotanie:( Prośba o pomoc!

Dziwna praca silnika na jałowym aż do 4-5 tys., obrotów.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 9
Rejestracja: 16 maja 2019, 09:22
Motocykl: HONDA CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 1998

Dziwne stuki, cykanie, grzechotanie:( Prośba o pomoc!

Post » 23 lipca 2019, 17:49

Witam.
Jakiś czas temu stałem się,, szczęśliwym" posiadaczem Bladego. Kupiłem go strasznie zaniedbanego, i postanowiłem dać mu drugie życie. Skompletowałem wszystkie owiewki, jako że jestem Grafikiem przygotowałem projekty całego kompletu naklejek, całość została profesjonalnie pomalowana. Motocykl starałem się jak najbardziej przywrócić do oryginału. Ta kwestia udała mi się bez problemu. Lecz problem mam z silnikiem, tak sądzę. Wg. Mnie powinien pracować lepiej. I stąd moje pytanie do ludzi co się znają, co to może być? Jeszcze dziś zamieszczę film.
Powiem też że w swojej okolicy zjezdzilem kilku mechaników motocyklowych. Każdy z Nich wykluczył poważniejsze rzeczy, typu o zgrozo,, Panewki", rozrząd, sprzęgło jak i kosz. Na własną rękę wymieniłem już sporo. Czyli rozrząd, wraz z napinaczem i slizgami, świece, łożysko igielkowe główne sprzęgła, spuszczalem olej, opiłkow brak, itd.

A moto dalej chodzi jak chodziło :( Nie wiem, może jestem przeraźliwiony. Ale Hornet 900 z podobnego rocznika chodził o wiele lepiej.

Nie mam już siły i pomysłu gdzie szukać usterki.

Pomóżcie proszę.

Dzięki wielkie z góry za jakąkolwiek odpowiedź.

Pozdrawiam

 
Posty: 9
Rejestracja: 16 maja 2019, 09:22
Motocykl: HONDA CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 1998

Re: Dziwne stuki, cykanie, grzechotanie:( Prośba o pomoc!

Post » 23 lipca 2019, 18:07

Jeszcze raz.