Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 18:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Szarpanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 25 marca 2009, 22:09

[quote="orzech"]Z tego co piszesz to napęd przeciągniety - klasyfikuje się do wymiany. Ile pojeździsz ? ano aż nie strzeli albo nie zacznie przeskakiwać na okrągło :P :twisted:
Szukasz dobrego napędu w dobrej cenie - bij do Czikena
Jak wymienisz napęd to się okaże czy szarpanie było spowodowane napędem, ale ja bym jeszcze poszukał niezależnie od wymiany napędu (czyszczenie kranika, wymiana filtra paliwa, o ile jest takowy, filtr powietrza sprawdź itd...)[/quote]

Jak będę przy kasie to na pewno sobie wszystko doprowadzę do stanu używalności. Tak się składa, że ostro się spłukałem samym kupnem, więc nie mam zbyt szerokiego pola manewru. Dzięki za pomoc!
Lonewolf

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2009, 23:09

a ja bym jeszcze sprawdził odpowietrzenie kranika....

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2009, 00:08

ale jesli naprawde masz naped w słabym stanie to lepiej nie jezdzij a juz napewno nie wrzucaj na koło. Kumpel robił tak w erłanie i co ? zamiast wydac 600zl na naped to wyszlo go z 5000pln :o :o
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 26 marca 2009, 16:25

W poniedziałek ma przyjść napęd. W weekend pośmigam, ale na spokojnie. Na koło i tak nie umiem dawać jeszcze, więc spoko :D
Lonewolf

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 01 kwietnia 2009, 12:13

Ile kosztował cię napęd? Jakiej firmy wziąłeś?

Podaj namiary przy okazji, bo u siebie też obstawiam napęd... ale muszę jeszcze to sprawdzić.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 kwietnia 2009, 12:19

Ile kosztował cię napęd? Jakiej firmy wziąłeś?


zerknij tu:
http://forum.fireblade.pl/topics14/ceny ... ny+czikena

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 03 kwietnia 2009, 21:32

Ok, można temat uznać za zamknięty. Zmieniłem napęd i moto przestało szarpać. Jeździ jak po masełku. Dzięki za waszą pomoc!
Lonewolf

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 kwietnia 2009, 22:33

Kolega zakupił napęd od czikena w skład którego wchodzi łańcuch RK GXW525 XW-RING jako najmocniejszy 525 na rynku oraz zębatki PBR-tył i SUPERSPOCKS-przód. Za całość z przesyłem zapłacił 490 pln :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2009, 23:19

U mnie slychac zgrzyt jak jest na malej zebatce, lancuch nie jest wyciagniety, w miejscu gdzie jest zakowka, z lewej i prawej strony zakowki jest wieksza przestrzen niz przy reszcie ogniw w lancuchu. Pewnie niebawem pierd.... kur.. a jeszcze dobry jest, i zebatki tez. Najlatwiej kupic naped za 500zl, a uratowac tego nie da rady?

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 05 kwietnia 2009, 12:39

[quote="Luki213"]U mnie slychac zgrzyt jak jest na malej zebatce, lancuch nie jest wyciagniety, w miejscu gdzie jest zakowka, z lewej i prawej strony zakowki jest wieksza przestrzen niz przy reszcie ogniw w lancuchu. [/quote]

Nie wiem czy to dobrze zrozumiałem, ale nie da się tego zacisnąć kombinerkami do porządku? Bo z tego co piszesz, to Ci zakówka niedługo wypadnie i łańcuch Ci strzeli... Zaciśnij to do porządku, a te elementy łączące ogniwa, które wyjdą na wierzch rozbij jakimś pobijakiem, tak aby się rozszerzyły, co zapobiegnie wysuwaniu się zakówki.
Lonewolf

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 kwietnia 2009, 14:14

Luki213, jak napęd dobry to wymień samą zakuwke (kosztuje kilka złoty), tylko jak będziesz zakuwał to radze użyć zakuwarki, a nie młota i pobijaka :]

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości