Dzisiaj jest 06 maja 2024, 05:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Odcina zapłon

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 sierpnia 2015, 14:03
Motocykl: Honda CBR 900 rr SC33
Rok produkcji: 1998

Odcina zapłon

Post » 14 sierpnia 2015, 14:53

Witam. Mam problem z moja Hondą (cbr 900 rr sc33 98r) jak w tytule odcina zapłon na 3 biegu przy 10 tys obrotów i prędkosci 210 km/h. Ogólnie brakuje jej mocy, powyzej 8 tys obrotów ciezko sie wkreca dalej jak by coś ją trzymało. nie chce jechac powyzej 210 bo jest odciecie zapłonu na jakies 5 sekund.jest po regulacji i czyszczeniu gazników oraz synchronizacji. Wymieniłem moduł zapłonowy myslałem ze na nim jest blokada ale dalej to samo...

 
Posty: 518
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Re: Odcina zapłon

Post » 14 sierpnia 2015, 17:09

nie wiem jak jest w sc 33 ale w innych modelach są jeszcze zwężki na dolocie. :/

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 sierpnia 2015, 14:03
Motocykl: Honda CBR 900 rr SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Odcina zapłon

Post » 14 sierpnia 2015, 17:37

własnie w moim nie ma tego sprawdzałem, ale jak by były to raczej nie odcinały by zapłonu

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Odcina zapłon

Post » 15 sierpnia 2015, 17:34

Ale jest na pewno jak przy odcieniu ty ty ty ty
Bo możesz mieć zatkany odpowietrznik baku
Albo sam kranik przytkany
Gaźnik nie zalewają się paliwem w porę i z tego mogą być spadki mocy przy prędkości

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 sierpnia 2015, 14:03
Motocykl: Honda CBR 900 rr SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Odcina zapłon

Post » 15 sierpnia 2015, 18:22

nie jest jak przy odcieciu. gasnie na chwile zredukuje na mniejszy bieg i dopiero załapuje spowrotem. ale własnie jest cos takiego jak by paliwa mu brakowało... jutro zobacze odpowietrzniki i kranik.

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Odcina zapłon

Post » 16 sierpnia 2015, 02:06

Najprościej nie mając pełnego baku jechać z otwartym korkiem

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 sierpnia 2015, 14:03
Motocykl: Honda CBR 900 rr SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Odcina zapłon

Post » 16 sierpnia 2015, 08:28

jechałem z otwartym bakiem i nie ma różnicy

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Odcina zapłon

Post » 16 sierpnia 2015, 11:10

Wypnij z baku wąż paliwa i podciśnienia
Podciśnienia zassij na przykład ustami heh i popatrz jak intensywnie leci paliwo zrób tak w pozycji on i res dla porównania

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 sierpnia 2015, 14:03
Motocykl: Honda CBR 900 rr SC33
Rok produkcji: 1998

Re: Odcina zapłon

Post » 22 sierpnia 2015, 15:50

Problem rozwiązany. Tłumik końcowy nie odprowadzał wystarczająco szybko spalin i się dusił... wymiana tłumika rozwiązała problem. Pozdrawiam


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości