roksc33 pisałem o sprzeżynie napinacza na poprzedniej stronie - czytanie ze zrozumieniem nie boli
arturwroc twoj napinacz jest wyrąbany jak kon po westernie- u mnie nie było opcji z takimi luzami - boczny luz może miał max 0.5mm, a osiowy był zerowy! - a u ciebie jest liczony w mm. Powiem w skrócie masakra - ale tak to jest jak ludzie nie mają kasy na prawidłowy serwis.
Jc zgodnie ze sztuką powinno sie wymienić też koła zebate- na wale i 2 na wałkach rozrządu- bo wbrew pozorom one też klekają - tak samo jak zebatki od napedu. Najszybciej pewnie sie niszczy mała zebatka na wale i ją bym profilatycznie wymienił , a co do 2 zebatek przy wałkach - zalezy rozeznać sie w cenie - jeżeli to nie duży koszt rzedu 200 czy 300zł warto je wymienić i mieć idealny rozrząd.