Kupilem swojego blade w zimie i nie mialem go kiedy przetestowac( zakup od kolegi). Przez zime ustawilem zawory i regulowałem gazniki wszystkie płyny nowe klocki naped i czekałem na wiosne. Ostatnio zaczela nie reagowac wogole w przedziale 2 do 3 tys obrotow tłumik zmienial dzwiek i nic sie nie dzialo motor sie toczyl dopiero gdy minelo 3 tys zaczyynal sie zbierac pozatym nie rozwija predkosci 240 max 6 bireg 9 tys obrotów maneta odkrecona do spodu i nic 240 i koniec. Nie idzie na koło na 1 biegu z gazu nie ma szans pare razy poderwał ale najpierw wyrywal do przodu potem zaczynal podnosic koło .... nie wiem co jest prosze pomocy
Moim zdaniem gaźniki ci zasyfiło syfem - przez to że nie wypaliłeś z nich benzyny i odparowała mogąc zostawić jakiś syf na dyszach i reszcie. Ew mozna też profilaktycznie kupić nowe świece.
co do jazdy na kole to zeby postawic motocykl za kolo z 1 to wystarczy 30% mocy tego motocykla. wiec nie chodzi tu o moc tylko twoje umiejetnosci. filtr powietrza zakladales?? moze k&n?
synhronizacja nie regulacja przepraszam (chodzi o gazniki) filtra powietrza nie dotykałem nawet świec tez nie
Po czym poznac padniete świeczki i jakie polecacie
jak kolega , DENSO i nie koniecznie irydowe, bo po co heh wymień filtr świece i zrób jazdę próbną i będziesz widział świece robią różne rzeczy nie typowe a czasem bardzo typowe w zależności jak rozgrzane tak iskrzą w zależności od obrotów tak iskrzą ...
Dostałem sie do filtra powietrza K&N troszke zanieczyszczony (jaki zamowic? K&N czy cos innego ) przepustnice ładnie wygladaja i zapomnialem dodac na samym poczatku strasznie strzela z komina przy zejsciu z obrotów 3 razy juz mi koncówke wysadzilo ( tłumik karbonowy ) dodam ze wszystkie bebechy z niego zostały usuniete nie była to moja inicjatywa taki juz kupilem
A do tego KNa, masz Dynojety, ? Robiona byla regulacja skladu mieszanki ? pozycz od kogos na chwile zwykly filtr i porownaj, bo KN + przelot bez wiekszej dawki paliwa raczej srednio pojedzie - wiem, bo przerabialem sam