Dzisiaj jest 15 maja 2024, 00:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nietypowy Problem fireblade 900 RR

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 58
Rejestracja: 03 listopada 2013, 00:58
Lokalizacja: Miastko
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1998

Nietypowy Problem fireblade 900 RR

Post » 06 listopada 2013, 21:19

No i pierwsza awaria w nowym moto zaliczona, zrobiłem nim jakies 90 km podjezdzam na CPN patrze dymi sie z pod siedzenia i to dosyc dosyc tam gdzie aku jest, place za paliwo wracam chce odpalic a tu nic... tylko pykanie z pod siedzenia... Aku padł przy okazji. Z kolega probowalismy odpalic od samochdu to zaskoczyla Hondzia ale dziwnie pyrkala, swiatla krotkie dlugie nie dzialaly, pozniej przez chwile dlugie byly a ponziej juz nic, tylko kierunki klakson i postojowki dzialaly, a przy gazowaniu podswietlenie zegarow przygasalo nawet... Niestety po odlaczeniu od aku z samochodu dodalem gazu i zgasla, musielismy brac ją na lawete... :/ I teraz pytanie co to moze byc? Czyzby slynny w CBRkach regulator napiecia padł? Kolega mowi ze nalezy od tego zaczac i zebym go kupil to sie go zamontuje i sprawdzi... Ehhh masakra, chyba nie od deszczu to sie zchrzanilo... Bo troche dzis padalo. Co myslicie

P.S. Gdzie najtaniej taki regulator dorwac? :?:
_________________

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 listopada 2013, 21:23

Draco1990, Typowe w tych cebrach regulator alternator i aku może byc do wymiany warto to dobrze sprawdzić.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 58
Rejestracja: 03 listopada 2013, 00:58
Lokalizacja: Miastko
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 06 listopada 2013, 21:29

No to zalamales mnie... Alternator tez? A ile takie cudo kosztuje i gdzie dorwac bo na allegro nigdzie nie ma, a na nowke raczej mnie niestac :(

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 06 listopada 2013, 21:33

zobaczyć pomierzyć jak wygląda dać do przewinięcia tu gdzieś na forum jest wszystko gdzie chłopaki wysyłają ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 

Post » 06 listopada 2013, 23:01

Powyższy problem przerabiałem w sc 28 - podobny model do sc 33.

Regler - 270zł -DUCATI.
Nowy aku - od 120zł.
Przewinięcie altka - 150zł - po jego sprawdzeniu bo może być sprawny.
Plus robota.

Aby nowego regla nie przegrzać zamontowałem go pod czachą między lagami dodatkowo montując go na sporym radiatorze z pastą termoprzewodzącą.

Całość do dziś elegancko hula a regler jest letni a nie parzący jak przedtem.
Przeróbka to 5 X 1.6 metra kabli/grubszych od fabrycznych i ich przeprowadzenie bo gorących miejsc nie brakuje a izolacja do 70 C wytrzyma ale nie więcej.

W opanowaniu pomógł mi kolega CBRSTREET - jeśli chodziło o detale i szczególiki działania tego modelu bo na początku byłem totalnie zielony jeśli chodziło o te sprawy...

Gdybyś jednak przewijał altek to poproś aby zrobili Ci wyjścia z niego na grubszych niż fabryczne kablach - będą się mniej grzały.

 
Posty: 58
Rejestracja: 03 listopada 2013, 00:58
Lokalizacja: Miastko
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 06 listopada 2013, 23:26

Ja zamowilem jakis juz za 95zl z allegro, nie bede kupywal Bóg wie jakiego skoro na 100% nie wiadomo czy to to, ale ciekawy pomysl zeby go zamontowac gdzie indziej... Btw w taka pogode by sie az tak zgrzał? :ooo: :|

 

Post » 06 listopada 2013, 23:53

Warunki chłodzenia tam gdzie go fabryka zamontowała to typowy ,,strzał w stopę,,.

Ciepło od pieca oraz obudowa zadupka plus nogi ,,kierownika,, elegancko utrudniają ruch i tak ciepłego powietrza.

Nie kupuj taniego regla bo za parę miechów będziesz szukał następnego - też miałem ten dylemat - tani czy droższy ale tu na forum doradzono mi abym kupił taki jaki mam.

I jest na razie ok.

PS - Sprawdź czy masz sprawny aku po tej ,,imprezie,, - z reglem stanowią ,,układ zamknięty,, i w razie niesprawności jednego ,,leci,, drugi... :-<

 
Posty: 58
Rejestracja: 03 listopada 2013, 00:58
Lokalizacja: Miastko
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 06 listopada 2013, 23:58

Too late, juz zamowilem wczesniej. Trudno, jak zwykle w goracej wodzie kapany :/ No ale zobaczymy, moze jesli go dam tam gdzie mowisz to tez da rade... A co dfo tego Twojego... To jakas jego dokladna nazwa czy rodzaj istnieje? Czy szukac po prostu jako ducati?

 

Post » 07 listopada 2013, 00:06

http://forum.fireblade.pl/topics32/brak ... 302,72.htm

Od tej strony bo wcześniejsze ,,nie teges,, w temacie...

A tu na potwierdzenie z innego źródła...

http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... -po-kroku/

Miłej lekturki do poduszki jakbyś miał problemy z zaśnięciem... :D

 
Posty: 58
Rejestracja: 03 listopada 2013, 00:58
Lokalizacja: Miastko
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 07 listopada 2013, 00:12

Ok dzieki, jesli sie okaze ze to tylko regulator i pierdzielnie ten co zamowilem to kupie wtedy ten lepszy, albo kupie na zapas jesli bede mial jakis przyplyw gotowki i bede wozil z soba heh. Go sie chyba tylko podpina nie? Wiec w trasie ciach i jade daleJ? :027:

 

Post » 07 listopada 2013, 01:02

No to trafnej diagnozy i udanego remontu/taniego.

Pomyśl o lokalizacji tego regla lub co najmniej o dobrym chłodzeniu...Krzysiek

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 08 listopada 2013, 19:46

Mialem to samo 30 km od swojego miasta ja wymienilem alternator regulator i nowy aku smiga wszystko elegancko

Moja porada regulaktor kup ten za 200 cos a nie ten za 100 cos ja kupilem za 100 i zero jak by go nie bylo a na aukcji jest napisane ze nie uwzgledniaja reklamacji a w tym za 200 juz tak a sprzedajacy ten sam ....

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości