Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

chodzi na 3 cylindry brak paliwa w czwartym gazniku??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 20 lipca 2013, 20:40
Lokalizacja: skoloszow sosnica
Motocykl: SC28 z silnikiem 919
Rok produkcji: 1994

chodzi na 3 cylindry brak paliwa w czwartym gazniku??

Post » 21 października 2013, 20:22

witam, pojawil sie problem, w sc 28 z silnikiem sc 33. Odpalam moto i chodzi na 3 gary czwarty niepracuje wogole , niesmierdzi paliwem stuknolem mlotkiem w czwarty gaznik i zalapal, na drugi dzien przyszedlem i to samo, wiec dalej stukalem niby pomoglo ale moto cignie rowno tylko przez chwile, pozniej szatkuje chodzi na 3 gary, chyba ze jade do 5tys/obr mysle ze jest problem z pompka paliwa lub plywak sie zawiesza?? jest to mozliwe??

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 października 2013, 21:10

" Stuknąłem młotkiem w gaźnik" :clap: ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 21 września 2012, 14:04
Lokalizacja: SKL
Pochwały: 3
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 22 października 2013, 08:34

gratuluje metody naprawy :)

jeśli na niskich obrotach dziala jako tako, a na wyzszych przerywa to czesto problem tkwi w mieszance.

Sprawdz też swiece. U mnie wczoraj po odpaleniu nie chodzily 2 tloki, pozniej 1 zagadal, ale 4 nie chcial sie ruszyc. Najciekawsze, ze kilka dni wczesniej wszystko bylo super.

Po wykreceniu swiec okazalo sie, ze 2 zewnetrzne sa ok, ladnie wypalone, a 2 wewnetrzne zalane. Wyczyscilem, odrobine zmniejszylem przerwe we wszystkich bo spora mi sie wydawala, pokrecilem chwile rozrusznikiem bez swiec. Po zamontowaniu przez chwilke przerywal, a pozniej zagadaly wszystkie cylindry. Przegonilem go troche, dogrzalem no i chodzi znow wszystko ok.

U Ciebie zaczalbym od sprawdzenia filtra powietrza i świec - czy wszystkie daja ladna iskre i czy wypalone sa. Jak wszystko ok to gazniki do zrzucenia.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 października 2013, 11:09

I tak koniec sezonu, zrób sobie przed nowym sezonem czyszczenie gaźników, wymianę świec itd bo i tak Cię to czeka, problem ustąpi. Zwróć tylko uwagę na prawidłowe założenie gaźników.

 
Posty: 4
Rejestracja: 20 lipca 2013, 20:40
Lokalizacja: skoloszow sosnica
Motocykl: SC28 z silnikiem 919
Rok produkcji: 1994

Post » 22 października 2013, 13:51

tez podejrzewam swiece lub sklad mieszanki, bo jak sie nagrzał a ostatnio i na zimnym szatkowal do 2.5tys/obr pozniej szedl dobrze, jutro sie za to zabiore sprawdze swiece i zrzuce gazniki, a jaki klucz do swiec?? 14mm?? bo tam chyba swieca CR idzie

[ Dodano: Sro Paź 23, 2013 2:33 pm ]
Wykrecilem swiece, trzy byly ok ale czwarta cala czarna. Wyczyscilem wszystkie zmiejszylem przerwe na 0.7mm. Iskra na wszystkich jest teraz w miare silna i niebieska. Co do gaznikow to poziom paliwa byl rowno ustawiony, natomiast sruby skladu mieszanki byly nierowno wykrecone, ustawilem wszytkie na 2,5obr ale chyba skrece na 2obr bo na odcieciu na luzie puszcza czarny dymek. Oczywiscie wszystko przedmuchalem i zrobilem synchro. Efekt taki ze moto chodzi w miare rowno na wolnych obrotach dobrze sie zbiera i nieprzerywa powyzej 6tys, ale jutro pojade w dluzsza trase zeby dokladnie sprawdzic, pojechalbym dzisiaj ale niepotrafilem sobie browara odmowic w garazu:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 10 listopada 2013, 01:24

mialem tak samo byly to swiece pomoglo ale motor z rana wczesnego rana mial klopoty chodzi chodzil i gasna po jakis 10 min odpalal i chodzi normalnie a tez przebieral i strzelal itd okazalo sie ze wilgoc lapal na filtr bo stal pod golym niebem byla to wczesna wiosa i jezdzilem juz do pracy motocyklem teraz tez juz jest wilgotna wiec jak jezdzisz moze takie cos lapac :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 7 gości