Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana uszczelniaczy zaworowych

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Wymiana uszczelniaczy zaworowych

Post » 02 maja 2013, 12:50

Witam wszystkich ponownie.

Chciałbym wam opisać kolejną przygodę z moim motocyklem w roli głównej i znanym i ceniony serwisem "podobno" z Opola (klęska).
Mój motocykl kopcił brał olej jest gdzieś temat na forum gdzie to opisywałem wszystko wskazywało na uszczelniacze zaworowe olej w dolocie itd. Postanowiłem więc zaryzykować i wymienić te uszczelniacze kupiłem oryginały Hondowskie oryginalną uszczelkę pod głowice znalazłem "dobry" serwis w którym wykonano mi tą usługę profesjonalnie ściągnięto głowice dotarto zawory i uwaga uszczelkę i głowicę złożyli na paście jakiś czarny sylikon od razu mi się to nie podobało , przy okazji wymieniono łańcuszek rozrządu za robociznę dałem 600zł plus łańcuszek Morse 250 plus uszczelniacze moje 590 uszczelka 225 kupa kasy. Mechanik twierdzi że całe to branie oleju było spowodowane właśnie przez uszczelniacze (silnik trzyma kompresje, ciśnienie oleju też)

Niestety po serwisie motocykl dalej kopci bierze jeszcze więcej oleju, po kontakcie z mechanikiem kazał mi zrobić 300km bo są uszczelniacze nie ułożone wiec tak zrobiłem, niestety olej ciągnie dalej po 300km zaglądam do dolotu zawory tłuste, rano po odpaleniu puszcza niebieski delikatny dym i podczas hamowania silnikiem na wysokich obrotach.

Dzwonie do mechanika kazał mi przyjechać mówiąc, że ściągniemy gaźniki i zobaczymy czy to dalej zawory, dla mnie było to formalnością bo sam wcześniej zaglądałem w dolot. Zajechałem na miejsce, ściągamy gaźniki co się okazuje moja głowica nie ma fabrycznego numeru taki zielony numer (prawdopodobnie podmienili mi głowice) który widziałem podczas pierwszej przygody z mechanikami bo byłem i widziałem. Założona głowica ma tylko dwie blado zielone kropki zero śladu po fabrycznym znakowaniu. Gdy powiedziałem o tym mechanikowi powiedział, że mył głowice poleciał do garażu i przyniósł rozpuszczalnik próbując domyć te pozostałe kropki niestety nie dało rady zamist tego wokół kropki głowica zaczeła się lśnić od czystości pogrążył się jeszcze bardziej NIE UMYŁ TEJ GŁOWICY już wiedziałem, że mam nie swoją głowicę. Mechanik wszystkiego się wyparł widać że się stresował poleciał do garażu wykrecił numer dzwoniąc do kogoś usłyszałem fragment rozmowy, " skapnoł się co teraz robimy" kręcąc się w koło nerwowo po garażu. Zakończył rozmowe wychodzi z garażu i mówi mi że zrobi mi ten motocykl żebym go zostawił, że kupi te uszczelniacze ( a tłumaczenie było takie bierze mi dalej olej bo Honda sprzedała mi stare uszczelniacze ) KLĘSKA. Jestem pewien, że zmienili mi głowice a z uszczelniaczami nie wiadomo ale myślę, że nie zostały wymienione.

Kazał mi zadzwonić do hondy i zażądać daty produkcji uszczelniaczy bo to wina uszczelniaczy tak też zrobiłem czekam na odpowiedź z Hondy.

Po rozmowie z mechanikiem dalej się zapiera ze głowicy mi nie zmienił twierdzi, że głowice zrobił zgodnie z zasadami uszczelniacze też zostały wymienione, może rozebrać motocykl przy rzeczoznawcy i udowodni mi że głowica jest zrobiona prawidłowo a olej bierze dalej bo są stare "oryginalne hondowskie uszczelniacze" i obciąży mnie kosztami ponownej robocizny. Mechanik mierzył prowadnice i zawory mówił że są ok. Stare części dostałem.

Ja jestem załamany nie wiedziałem co mam robić pojechałem zdołowany i ze łzami w oczach do domu...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 maja 2013, 13:28

Snajper88, brak mi słów na takie CENZURA :wnerwiony:
współczuje Ci kolego i trzymam za Ciebie Kciuki że s.k.u.r.w.y.s.y.n.a CENZURA jak należy :wnerwiony: za to co zrobił !!! bydle nie człowiek :wnerwiony:
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 02 maja 2013, 18:49

:/ i wez tu daj moto do serwisu..CENZURA ci części i tak naprawde nic im nie udowodnisz..

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 02 maja 2013, 19:12

Ja jestem załamany zobaczcie zdjęcie głowicy gościu tak się wsypał z tym myciem i dalej idzie w zaparte. Zdjęcie głowicy w kółeczku jest zaznaczone gdzie próbował zmyć te zielone kropki i widać że reszta głowicy jest brudna nie myta a mówił że mył i zmył numery... KLĘSKA PANOWIE

http://imageshack.us/f/811/gowicae.jpg

Co mam zrobić ? doradźcie mi coś.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 02 maja 2013, 19:24

Ładnie Ci wkleił pokrywe zaworów. Jak Honda mogla sprzedać stare uszczelniacze? K-urw-a, przeciez są zapakowane w folii i nic im sie nie stanie, nawet jesli leżą pare lat na półce w ciemnym magazynie. Bierz faceta za manale, naciągnął Cie na koszty, a moto dalej niezrobione...

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 02 maja 2013, 19:58

Ale ja im to tłumaczyłem na chłopski rozum nawet ten stary ale nowy oryginalny uszczelniacz jest ciasny wchodzi ciasno i nie ma prawa puścić przez ileś tam tyś. km

K-U-R-W-A nie rozumieją

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 27 lutego 2013, 01:38
Lokalizacja: Janikowo
Motocykl:

Post » 02 maja 2013, 20:21

Jak masz kogoś bardziej kumatego w temacie, to go weź ze sobą na następną wizytę. Będzie świadek. Nagrywaj wszystko co mechanik mówi.

Czy ten warsztat prowadzi legalną działalność?

Skoro słyszałeś, jak rozmawiał przez telefon z kimś i padło wyrażenie, że się skapnąłeś, to sami się wkopują. Być może pomoże postraszenie rzecznikiem praw konsumenta itp... ale to ostateczność. A już ostateczną ostatecznością będą ich odwiedziny przez kolegów ciężarowców :P .

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 maja 2013, 20:51

ewentualnie zawiadomienie o wyłudzeniu pieniędzy do prokuratury

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 02 maja 2013, 21:15

Serwis prowadzi legalną działalność. Po weekendzie Majowym będę dzwonić do serwisu.
Dzięki za odpowiedzi.

Udanego weekendu :diabel2:

 
Posty: 3
Rejestracja: 02 maja 2013, 20:56
Lokalizacja: Kraków
Motocykl:

Post » 02 maja 2013, 21:23

hmmm ciężki temat. Ja bym podszedł do gościa i powiedział wprost jak sytuacja się ma itd ze cie to nie interesuje zostawiasz moto na 2 dni i stara głowica ma trafić na miejsce. Możesz mu ściemnić ze nagrałeś komórka ta rozmowę z tym drugim gościem i że jak ściemniają to mógł chociaż ciszej o tym z koleżka rozmawiać.

Konkret !!!

2 dni ma być stara głowicą i to za co wcześniej zapłaciłeś albo składasz zawiadomienie i robisz mega syf w świecie motocyklowym o zakładzie tego gościa.

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 03 maja 2013, 07:27

Widac gosciu mial kolege z takim samym moto i takim samym problemem jak ty , i twoja glowica z dobrymi tajlami poszla do tego kolegi . Robili , zle zrobili teraz powinni Ci zrobic moto za darmo , jak nie to rzadaj zwrotu kosztow i daj zrobic do kogos innego

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 03 maja 2013, 08:07

Bardzo możliwe, że tak się stało w grudniu pisał do mnie jakiś chłopak z opola z naszego forum że ma podobny problem ale wiecie to tylko domysły.

Chwilowo proszę o ciszę w temacie.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości