Dzisiaj jest 12 maja 2024, 10:52

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana uszczelniaczy zaworowych

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 9
Rejestracja: 24 lutego 2013, 21:05
Lokalizacja: opole
Motocykl:

Post » 06 maja 2013, 19:32

Panowie proponuję spuścić z tonu,z tymi ciężarowcami i podmienianiem głowic.Nikt nie ucieka od odpowiedzialności było spisane zlecenie, to co na nim było zostało wykonane,nie wiem skąd urojone pomysły o podmienianiu głowic i dziwnych rozmowach telefonicznych.Proponuje wstrzymać się z takimi komentarzami do wyjaśnienia sprawy.
gmk-extreme

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 06 maja 2013, 20:16

:clap: to jest żenua i klęska waszego serwisu zmywaczem Udowodniliście ze głowica jest podmieniona ale nie rozumieją szczyt chamstwa ja nic sobie nie uroiłem i wiem co widziałem przy pierwszym serwisie. Żeby zmyć te numery fabryczne trzeba szorować papierem ściernym. Ujemne IQ istnieje :brawo:

Dostałem dzisiaj odpowiedź z Hondy uszczelniacze są z 2012 r certyfikat produkcji jutro dostane na maila

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2013, 20:29

To przeciez pewne ze nie sprzedali ci złych uszczelniaczy , zreszta jak ktos ma pojecie i zaklada nowy uszczelniacz to widzi czy jest worzadku czy nie . Jesli byla by to twoja glowica to moze zle nasadzili nowe uszczelniacze . Jest jeszcze jedna rzecz , czy aby napewno olej bierze przez uszczelniacze ? Czy casem nie ciagnie przez pierscienie i sama wymiana uszczelniaczy nie rozwiazała całkowicie problemu .

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 06 maja 2013, 20:31

Wszystkie zawory ssące są tłuste od oleju większość oleju bierze głowicą. To jak się zachowywali panowie z serwisu gdy powiedziałem ze to nie moja głowica to była parodia. Nie ma uczciwości i sprawiedliwości na świecie. Urojeniem są stare uszczelniacze z hondy komu taki kit cisną się pytam ? Nie wspominając o tym jak mi gaźniki ustawili wszystkie świece białe :one:
Porażka

I jeszcze jedno jeśli cziken dobrze pamięta to kiedyś do niego dzwoniłem z pytaniem o te znakowanie fabryczne to było w sierpniu 2012r
Ostatnio zmieniony 06 maja 2013, 20:55 przez Snajper88, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 06 maja 2013, 20:52

upsss

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 06 maja 2013, 21:51

I jeszcze wam coś napisze jak odjeżdżałem to zostawiłem kreske pod domem maja szutrową drogę po 15 metrach wspomniało mi się że zostawiłem plecak zgasiłem moto wracam po plecak to mnie CENZURA bo z nerwami pojechałem jeden z serwisu złapał mnie za rękę myslełem że mnie pobije obrażony bo mu drogę szutrową zryłem pod domem....

[ Dodano: Sob Maj 11, 2013 10:32 am ]
Witam

Ponieważ ludzie mnie nauczyli, a życie zmusiło...
Nie mając nic do stracenia wczorajsze popołudnie spędziłem w garażu 3h i głowica na stole :one: co się okazuje po rozpięciu pierwszego zaworu na 4 cyl. luz między prowadnicą a zaworem jest masakrycznie wyczuwalny nie potrzeba mikrometru, rusza się na boki wyczuwalnie, nawet przy limicie serwisowym wynoszącym 0,075mm wg. serwisówki nie powinno być takiego luzu, nowe uszczelniacze tutaj nic nie pomogą. Walczyć z Panami z serwisu nie będę niech się chłopy cieszą. Jaki przebieg ma ta głowica ? myślę że ponad 150kkm z czego co najmniej 1/3 na kole. Zostanie jednak żal zakładając że to moja głowica w co wątpię, dlaczego taką lipę odstawili, szli w zaparte wg. ich mój motocykla ma prawdziwy przebieg czyli 40kkm +- 10kkm gdzie przy takim przebiegu zużycie elementów jest zerowe a głowica jest po prostu wy***na. Nie rozpinałem kolejnych zaworów bo nie ma sensu... Trzeba poszukać w miarę zdrowej głowicy.

Zdjęcie po rozbiórce
http://imageshack.us/photo/my-images/521/dscn3664b.jpg/

Link do filmiku jak zawór lata w prowadnicy trzeba się dobrze przyjrzeć i tak nie oddaje tego prawdziwie tu po prostu trzeba złapać za zawór i poczuć ten luz.

http://www.youtube.com/watch?v=vAgG2Zz7 ... e=youtu.be

Prowadnice są wywaaksa.
Za pełny profesjonalizm pAŃSTWÓ z serwisu GMK-EXTREAM dziękuje :brawo: lone na m

[ Dodano: Sob Maj 11, 2013 10:34 am ]
Za literówki przepraszam

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 11 maja 2013, 10:45

jeśli faktycznie tak jest jak piszesz to pochwal się tym na innym forum(wiesz jakim),bo tam jakoś cisza.

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 11 maja 2013, 11:48

Nie będę pisać na innych forach grozili mi wczoraj bo byłem u nich, że będę miał sprawę w sondzie za te głupoty co o nich nawypisywałem na forum mojemu bratu tłumaczyli, że od złodziei ich zwyzywałem tutaj... List od ich adwokata jest już w drodze jeszcze mi CENZURA bo walczyłem o swoje... zrobiłem lepszy filmik aparat leży nieruchomo na głowicy zobaczcie jak lata zawór w prowadnicy...

http://www.youtube.com/watch?v=pesx24pm ... e=youtu.be

Niech wszyscy widzą jak jest każdy ma swój rozum nikomu już chyba nie trzeba nic udawadniać.

Szukam dobrej głowicy jeśli wiecie lub macie do sprzedania głowicę do sc33 z 96r to pisać. Ale myślę że lepiej będzie sprzedać moto na części....

Pozdro

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 maja 2013, 15:04

wiadac że glowica splanowana nowa uszczelka,nowe uszczelniacze??

 
Posty: 9
Rejestracja: 24 lutego 2013, 21:05
Lokalizacja: opole
Motocykl:

Post » 11 maja 2013, 15:31

Dziwne jest to że jeżeli potrafisz sam zdjąć głowice,i wiesz co i jak dlaczego sam nie wymieniłeś tych części????poza tym jeżeli ktoś czyta twój wątek od początku to widać że sam się gubisz w tym co piszesz,poza tym nikt cię nie straszył sądem,a jedynie pismem z kancelarii prawniczej które zawiera co może cię czekać za pomówienia.A najdziwniejsze jest to że szukałeś warsztatu tak daleko od domu,to też sprawdzimy!Na tym nasz warsztat ucina wszelkie spekulacje aby coś komuś zarzucić trzeba to udowodnić !Rozumiem prawo wolnej wypowiedzi ale proponuję na przyszłość zapoznać się z wypowiedziami dwóch stron.
gmk-extreme

 
Posty: 44
Rejestracja: 28 marca 2012, 17:21
Lokalizacja: Jesteś?
Motocykl:

Post » 11 maja 2013, 15:57

Dziwne jest to że jeżeli potrafisz sam zdjąć głowice,i wiesz co i jak dlaczego sam nie wymieniłeś tych części????


:one:
Wyraźnie jest napisane
Ponieważ ludzie mnie nauczyli, a życie zmusiło...


Panom za serwis dziękuję i życzę powodzenia...

Głowica podobno nie była planowana dlatego ta pasta. Nowa uszczelka i nowe uszczelniacze zostały założone w serwisie.

 
Posty: 6
Rejestracja: 11 maja 2013, 22:26
Lokalizacja: Ostrołęka
Motocykl:

Post » 13 maja 2013, 10:47

i tak łagodnie z nimi postąpiłeś, a czy dostałeś paragon na wykonaną usługę, gwarancję jak nie to zapodaj do skarbówki kolesie się posrają jak im kontrol wpadnie no i zapłacą sporą kare.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości