Strona 1 z 1

Twarde sprzęgło (bardzo twarde)

Post: 01 maja 2013, 14:10
autor: enees
Cześć. Mam poważny problem ze sprzęgłem w mojej sc33. Wymieniłem ostatnio komplet tarcz i sprężyn, założyłem nowe z Lucasa , nową linkę, klamkę krótką RSC i mam straszny problem z naciskaniem sprzęgła. Strasznie mnie ręka boli już po krótkim czasie jeżdżenia. Dodam, że mam też jakiegoś easy pulla, po którego zamontowaniu sprzęgło ślizga. Strasznie uciążliwe jest dla mnie uczenie się wolnej gumy , gdy ręka jest osłabiona po pół godziny strzelania z tej klamki.
Proszę o pomoc. Nie wiem jak to rozwiązać.
Dodam, że linki smarowałem olejem przekładniowym, czarowałem na różne sposoby i nie daję sobie z tym rady.

Post: 01 maja 2013, 16:19
autor: slamann
:027: Kolego po pierwsze od przywitania jest przywitalnia, bo nie zaczynamy rozmowy od końca :brawo: a co do tematu akurat składanie sprzęgła w 900RR nie jest skomplikowane, no chyba że coś przeoczyłeś lub źle złożyłeś ???

Post: 01 maja 2013, 19:17
autor: enees
Zlozyl mi go kolega, który ogarnia temat, wiec powinno byc dobrze zlozone. Od kupna nawet na seryjnej klamce ciezko chodzila. Chyba fospawam dluzsze ramie ciegna spegla.

Post: 01 maja 2013, 19:39
autor: wiertło
rozbierz i zobacz według serwisówki bo tak to można gdybac w nieskończoność a może okazać sie jakaś bzdura

Post: 01 maja 2013, 20:29
autor: enees
Macie może jakiś materiał podglądowy, żebym mógł zobaczyć jak to ma prawidłowo wyglądać?

Post: 01 maja 2013, 21:19
autor: wiertło

Post: 02 maja 2013, 16:14
autor: enees
Myślę, że pokuszę się o zrobienie przedłużki cięgna. Chyba to będzie najlepsze rozwiązanie i podejrzewam, ze będzie skuteczne. Sprzęgło będzie lżej chodzili i z pewnością nie będzie ślizgania, które pojawia się przy miękkim ustawieniu klamki.