It is currently 16 November 2025, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

problem z odpalaniem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 156
Joined: 25 December 2010, 12:59
Location: Kno
Motocykl: sc44
Year production: 2000

Post » 04 February 2011, 19:08

pol obrotu czy 1/4 to sie odkreca srube na piascie w grupie vag w samochodach a o swiec sie nie luzuje

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 04 February 2011, 21:16

cholera, zglupiec idzie

az wybralem sie do garazu po oryginalna instrukcje obslugi od mojego sc33 aby zobaczyc co tam w niej o tym temacie pisza

no i jest jak wól napisane, ale po włosku... portugalsku... niemiecku FUCK! ze tez sie czlowiek nie chcial uczyc jak byl na to czas :/

Image
Image
Image

kuma ktos cos z tego? :diabel:
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 22
Joined: 14 March 2011, 21:55
Location: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Year production: 1996

Post » 15 March 2011, 17:05

mam ten sam problem ;) ide po nowe swiece , zdam relacje;)
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posts: 41
Joined: 30 September 2010, 21:04
Location: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 15 March 2011, 20:19

swiece dokrecamy sila 12Nm bez luzowania absolutnie niczego :D

[ Dodano: Wto Mar 15, 2011 7:23 pm ]
zalecane przerwy elektrod to : od 0.8 do 0.9mm
zalecany typ swiec : NGK CR9EH - 9 lub ND U27FER-9

[ Dodano: Wto Mar 15, 2011 7:24 pm ]
mama nadzieje, ze cos to Wam pomoze ;)

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 15 March 2011, 20:55

W końcu po to w świecach są podkładki, które się ściskają podczas dokręcania, żeby nie przesadzić i nie zostawić zbyt dużego luzu.

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 15 March 2011, 20:58

chomik666 wrote:swiece dokrecamy sila 12Nm bez luzowania absolutnie niczego
Pewny jesteś?? Z tego co ja się orientuje to dokręcamy na 15Nm i dobrze jest po 10min jak trochę "siądą" świece czyli podkładki się wygniotą to jeszcze raz z ta samą siłą dokręcić czyli sprawdzić wszystkie jeszcze raz!!!

 
Posts: 41
Joined: 30 September 2010, 21:04
Location: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 15 March 2011, 22:02

LOLO wrote:
chomik666 wrote:swiece dokrecamy sila 12Nm bez luzowania absolutnie niczego
Pewny jesteś?? Z tego co ja się orientuje to dokręcamy na 15Nm i dobrze jest po 10min jak trochę "siądą" świece czyli podkładki się wygniotą to jeszcze raz z ta samą siłą dokręcić czyli sprawdzić wszystkie jeszcze raz!!!

raczej pewny, mam tak u siebie, a w ogole informacje taka podaje:
HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL
HONDA FIREBLADE
Fours '92-'99
Attachments
spark plugs blade.jpg

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 15 March 2011, 22:20

Instrukcja cbr 929
Attachments
PICT0004.JPG
manual

 
Posts: 41
Joined: 30 September 2010, 21:04
Location: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 15 March 2011, 22:23

toper-utl wrote:Instrukcja cbr 929

najpierw CENZURA, a pozniej ostrzezenie, ze jak bedzie za luzno to CENZURA silnik :D dziwna instrukcja, wole polegac na kluczu dynamo :)

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 15 March 2011, 22:58

Hheh,, tez mnie to ostrzezenie na koniec zaskoczyło, ale lepiej pozno niz wcale...
Jest jeszcze jeden myk, instrukcja mowi ze nie powinno sie ustawiac przerwy na swiecy, gdyz jesli jest ona niewlascia to do wymiany. A haynes pisze aby na dzien dobry ja ustawic - widac co ksiazka to inna szkoła.
Ja teraz tez kluczem dyno dokrecam, bez stresu ze swieczka wystrzeli czy tez gwint urwie.
Za małolata to były czasy, człowiek nie wiedział ze jest cos takiego jak klucz dynamometryczny i ze trzeba cos z odpowiednim momentem dokrecac, a sprzety i tak działały, raz lepiej raz gorzej ale zawsze do przodu,, a teraz sie wyuczył i ile roboty wiecej..... bez synsuuuu

 
Posts: 22
Joined: 14 March 2011, 21:55
Location: Wrocław
Motocykl: Honda Cbr 900 rr
Year production: 1996

Post » 15 March 2011, 23:55

kurde a mi dalej moto nie odpala ... dzis jak jeb.. o z rury to jak z armaty:D o co kaman ze tak strzelilo
spiewam tancze zrywam pomarancze

 
Posts: 41
Joined: 30 September 2010, 21:04
Location: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 16 March 2011, 20:38

wroclawianinek wrote:kurde a mi dalej moto nie odpala ... dzis jak jeb.. o z rury to jak z armaty:D o co kaman ze tak strzelilo

pewnie gdzies Ci sie paliwa nazbieralo, zablakala sie jakas iskierka i pie...... .nelo :D
A sprawdzalem caly uklad zaplonowy? tzn. cewki ,przewody? musisz przegladanac cale moto jak nie mozesz dojsc o co loto

PreviousNext

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests