Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 20:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Glosno wyje i nie przyspiesza.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 18 kwietnia 2011, 19:42

podepnę się pod temat ma ktoś dane z jaką siłą nalezy przykręcać śrubki sprzęgła? robiłem formata ostatnio i wcięło mi serwisówke niestety :/

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 18 kwietnia 2011, 21:42


 
Posty: 16
Rejestracja: 22 listopada 2009, 11:33
Lokalizacja: Bilgoraj
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 1998

Post » 19 kwietnia 2011, 22:28

A czy przypadkiem nie trzeba nowych tarcz namaczać w oleju przed założeniem?
Ja tak robiłem, całą noc przed złożeniem trzymałem je w oleju i faktycznie jakieś odrobinki powietrza się z nich ulatniały.. ale co ja tam wiem, swoja drogą..

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 19 kwietnia 2011, 22:47

Mrn pisze:A czy przypadkiem nie trzeba nowych tarcz namaczać w oleju przed założeniem?
Ja tak robiłem, całą noc przed złożeniem trzymałem je w oleju i faktycznie jakieś odrobinki powietrza się z nich ulatniały.. ale co ja tam wiem, swoja drogą..


oczywiscie ze dobrze zrobiłeś, tak trza.....

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 19 kwietnia 2011, 22:49

No jezeli chce sie to zrobic dobrze i fachowo moim zdaniem to powinno sie je namaczac. Jak tarcze sa nowe suche i oleju nie na moczone to moze sie to zle skonczyc dla ich.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 3
Rejestracja: 19 października 2011, 00:20
Lokalizacja: dabrowa g
Motocykl: cbr900rr sc33
Rok produkcji: 1996

Post » 19 października 2011, 01:01

witam mam pytanie :) kupilem fireblade z 96r z silnikiem podobno z 99r chcialem w nim zmienic tarcze sprzegla. rocznik 99 ma ich 8szt. rozkrecilem sprzeglo i okazalo sie ze mam ich 10szt tak jak w roczniku 96. czy to mozliwe ze do 99r weszlo 10szt tak jak do 96r ? czy gosc od ktorego kupilem moto oklamal mnie ze to silnik z 99r. proszeo wasze opinie :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 08 listopada 2010, 09:12
Lokalizacja: CHEŁM
Motocykl: Cbr sc33 & CBR sc28 :)
Rok produkcji: 1999

Post » 19 października 2011, 07:36

Sprawdź na bloku sinika jaką masz pojemność. Jak 919 cm3 to rok 96-97 jak 918,5cm3 to rok 98-99.
Wskazówka na blacie w strefie czerwonego pola...

 
Posty: 3
Rejestracja: 19 października 2011, 00:20
Lokalizacja: dabrowa g
Motocykl: cbr900rr sc33
Rok produkcji: 1996

Post » 19 października 2011, 12:06

dzieki kolego. mam 919
czyli gosc od ktorego kupile sciemnial... :/
moze ktos chce kupic tarcze do rocznika 98-99 ? zamoczone w oleju nie uzywane

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 19 października 2011, 13:51

coś głupoty opowiadasz mi się wydaje z tymi pojemnościami, ja miałem piec z 98r i miał 919 pojemność... a poza tym w nowszych raczej się pojemności nie zmniejsza... o ile dobrze pamiętam to w rocznikach 98-99 mieliśmy elektroniczny prędkościmierz więc na bloku silnika (od góry skrzyni) będzie czujnik prędkości...
W rocznikach 97 był na linkę więc tekiego czujnika nie ma.

Zły kosz jeszcze o niczym nie świadczy, nowy silnik mógł być kupiony bez niego...

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 19 października 2011, 18:42

mi tez sie wydaje ze jakies glupoty z tymi pojemnosciami pisze kolega, moja jest z 98 roku i ma na bloku 919 cm :) i blok jest oryginalny bo mam od niej papiery z serwisu jak byla od nowosci serwisowana i tam wpisywali :)

 
Posty: 3
Rejestracja: 19 października 2011, 00:20
Lokalizacja: dabrowa g
Motocykl: cbr900rr sc33
Rok produkcji: 1996

Post » 19 października 2011, 19:37

jutro sprawdze czy jest ten czujnik..
a teraz kupic nowe tarcze zeby bylo 10szt czyli tyle co wyjalem czy sprobowac z tymi 8szt co mam do 98-99r
jak myslicie ?

 
Posty: 12
Rejestracja: 21 kwietnia 2010, 13:39
Lokalizacja: inowrocla
Motocykl: 1.Zephyr750c ; 2.sc33
Rok produkcji: 0

Post » 29 października 2011, 00:49

pekal1 pisze:coś głupoty opowiadasz mi się wydaje z tymi pojemnościami, ja miałem piec z 98r i miał 919 pojemność... a poza tym w nowszych raczej się pojemności nie zmniejsza... o ile dobrze pamiętam to w rocznikach 98-99 mieliśmy elektroniczny prędkościmierz więc na bloku silnika (od góry skrzyni) będzie czujnik prędkości...
W rocznikach 97 był na linkę więc tekiego czujnika nie ma.

Zły kosz jeszcze o niczym nie świadczy, nowy silnik mógł być kupiony bez niego...


to ,że od 98 prędkość pokazywał wyświetlacz LCD ,wcale nie musi determinować tego ,że jeśli mamy "prędkościomierz" ze wskazówką to musimy mieć linkę.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości