Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 11:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wypadająca ........ czwórka

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 24 września 2011, 17:54

No i o to chodziło :) dzięki honda za przypomnienie o tym filmie(już to kiedyś tu widziałem) Teraz tylko odstawić motor aby nic więcej się nie zwaliło i szukać czasu na rozbieranie. Pekal1 do ciebie odezwę się jak już będę miał rozebrane (spoko nie nastąpi to prędko bo do listopada mam CENZURA w pracy) Ogółem wszystkim udzielającym się dzięki za pomoc,tobie wiertło też za sprawdzanie czujności rotfl2:

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 września 2011, 18:29

he he spoko :D życze szybkiej i bezproblemowej operacji i zadowolenia ze zrobionej przez Ciebie roboty :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 31 marca 2011, 20:20
Lokalizacja: Opole
Motocykl: F1 STUNT, CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 14 października 2011, 14:19

misiopajur pisze:..ja tak miałem w 929 - dojedz do końca sezonu - z 3 biegu wrzucaj na 5 -a zimą szukaj nowej skrzyni :D



Nigdy tak nie rób !! ..ze względu na to że w oleju zbierają się opiłki. Pojeździsz trochę i Ci panewki obróci. !
" LOT NA CAŁE ŻYCIE "

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 15 października 2011, 17:54

Spoko Tejlor :) motor już od 2 tyg stoi w garażu,jak na razie zlałem olej żeby przypadkiem nie korciło i niczego w nim nie było (pewnie zostało w misce). Obecnie nadal brak czasu na zajęcie się rozkręcaniem no i ciśnienia niema bo sezon to już minoł

[ Dodano: Sob Paź 15, 2011 9:52 pm ]
tejlor a jak twoja skrzynia,zdobyłeś ,poskładałeś czy nadal poszukiwania?

 
Posty: 17
Rejestracja: 31 marca 2011, 20:20
Lokalizacja: Opole
Motocykl: F1 STUNT, CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 października 2011, 11:39

Niestety poszukiwania... :(
" LOT NA CAŁE ŻYCIE "

Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 19:38
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 18 października 2011, 12:13

tak przeglądam forum codziennie i widzę że mam skarb w piwnicy cenniejszy niż złoto :D
w postaci idealnie pracującej skrzyni biegów z 98r, leży cały silnik z uszkodzoną panewką, gdybym wiedział że z obecną skrzynią nie będę miał problemów to bym sprzedał ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 04 marca 2012, 17:35

Hejka. Wczoraj zabrałem się za rozbierania moto(klatka,plastiki,kolektor,olej)dziś zdjąłem miskę i moim oczom ukazały się ku..a opiłki :( Czy jest szansa że to gówno nie pochodzi z panewek a jeb....j się skrzyni bo przecież z silnikiem nie miałem żadnych problemów (próba olejowa ok,żadnego stukania czy pukania) Co dalej,rozbierać silnik i oglądać panewki,robić skrzynie czy może poskładać to do kupy jeżdzić bez 4 biegu bez przegięć i szukać silnika. Na obecną chwile i tak go nie kupię bo mam inne wydatki.

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2012, 19:27

jaka próba olejkowa stary? Co to jest i jak się robi?

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 04 marca 2012, 20:17

wbijasz bieg i zduszasz silnik jeśli przed zgaśnięciem zapali się kontrolka to dupa,ale słyszałem też że działa to dopiero przy zaawansowanym wytarciu panewki.Zresztą nie o to tu chodzi. Za oknem słychać że wiosna idzie a tu taki klops

Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 19:38
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 04 marca 2012, 20:34

to ja Ci powiem tak, u mnie tuż przed samym obróceniem panewki robiłem taka próbę i nic nie świecił olej, a od 3.500 obr panewka stukała mocno, na wolnych silnik szedł jak złoto, więc różnie to bywa

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 07 marca 2012, 21:12

Wykonałem zdjęcia tego co znalazłem w misce,opiłki te przyciąga magnes więc nie aluminium,co prawda jest kilka srebrnych aluminiowych a o ile dobrze myślę gdyby były to panewki miałyby kolor złoto-czarny

[img][img]http://i40.tinypic.com/344famx.jpg[/img][/img]

[img][img]http://i44.tinypic.com/34qrzi0.jpg[/img][/img]
Obrazek

Kurde może to naprawdę tylko pozostałości po 4 biegu? Niech odezwie się ktoś kto widział to już na oczy a nie tylko słyszał.Na razie znów zimno,więc dalsze rozbieranie odłożone.
Ostatnio zmieniony 07 marca 2012, 21:33 przez jaras111x, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 07 marca 2012, 21:31

no to raczej ze skrzyni tak jak mowisz z panewek inny kolor twoje opilki najprawdopodobniej ze skrzyni biegi ci bobrze chodzily ?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości