Dzisiaj jest 07 lipca 2025, 17:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wymiana pieca sc33 - doswiadczenia

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 27 maja 2010, 02:15

a nie została Ci może chłodnica ?:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 27 maja 2010, 07:46

chlodnica nie ale mam sporo czesci silnikowych: alternator, dekle, rozrusznik, termostat, rozrząd + napinacz, wal, głowica, pokrywa zaworów, pompa wody, czujniki i wiele innych

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2010, 18:20

do calosci sc33 z 98 wlozylem piec z sc33 z 97, tj wymienilem tylko sam piec i modul zaplonowy.

gazniki wraz z tps, airboxem zostaly z 98 roku.
z elektryki przelozylem sam modul zaplonowy... wiazka, cewki, zegary i cala reszta zostala z 98
przelozylem jeszcze czujnik temperatury z 98 do pieca z 97

zebatki mam z przodu -1, z tylu +7, wiec znaczna zmiana...

teraz mam tak, ze predkosc jest bardzo przeklamana, okolo 120km/h to jakes 20km/h na zegarach, ale to znany problem

ale teraz po zmianie cos nie ciagnie :)
nie idzie na kolo z dwojki ze sprzeglem... z jedynki przy gwaltownym otworzeniu przepustnicy, nie trzeba specjalnie szarpac na kierownice, bardzo smialo idzie na kolo... wydaje mi sie, ze jest tak samo jak z tymi zebatkami zmienionymi i piecem z 98, czyli tak jak mialem wczesniej
natomiast z dwojki nie chce ze strzalu, zakladalem, ze to brak umiejetnosci ale wczoraj dalem kolega ktorzy wiedza co to jazda na kole, jeden tez kiedys jezdzil na sc33 z 98... i tez nie mogli...
tak jak by nie chciala, na standardowym napedzie w sc33 z dwojki wystarczy lekko pomoc hani na dwojce przy strzale i ladnie leci w gore... a tutaj po tych calych wymianach nie chce :) ciekawe czemu...

w poniedzialek bedzie hamowanie... bo ogolnie ladnie smiga, nie chce narazie grzebac ;)
ale moze jakies pomysly? moze ktos kojarzy jakis problem zwiazky ze spadkiem mocy i elektryka? (chociaz tej baaaaardzo malo w sc33 ;P)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 25 lipca 2010, 10:15

tak, wydaje mi się że po każdej tego typu ingerencji dobrze by było zrobić regulację.

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 03 sierpnia 2010, 11:36

wyniki z hamowni potwierdzily moje przeczucia... to brak umiejetnosci aby postawic sc33 na kolo z dwojki, nawet przy tak takich zebatkach ;)
122hp/90Nm... baaaaardzo zblizone wyniki na dwoch roznych hamowniach w dwoch roznych zakladach... wiec silnik jest w super stanie, mimo takich miszmaszow jakie juz ma za soba ;>

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości