It is currently 16 November 2025, 13:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

uszczelniacze- pytanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 4
Joined: 05 May 2010, 22:53
Location: katowice
Motocykl: cbr900,
Year production: 1999

uszczelniacze- pytanie

Post » 08 May 2010, 11:43

Mam dylemat, wlasnie robie swojego psa po wypadku i stwierdzilem ze zrobie go do porzadku. czeka mnie wymiana uszczelniaczy w przednim zawieszeniu i teraz pytanie mam wymieniac na orginalne czy zamienniki. wiekszosc doradza mi orginaly szczegolnie ze latam na gumie... roznica: orgionaly-120zl, zamienniki -20zl podobno!!!! na orginalach sie lata i lata, na zamiennikach 2-3 dni. prosze o opinie:)

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 08 May 2010, 11:51

Ja kupiłem takie za 40 zł, i wytrzymują dłużej jak 2-3 dni, poza tym ile może kosztować trochę gumy ze sprężyną. Jak widzisz na naszych drogach to jest mnóstwo dziur i zawieszenie bez ustanku pracuje, tak więc moim zdaniem to i te twoje za 120 zł, szybko będą puszczać olej , tak więc myślę że za 20 zł wystarczą.
Dam ci jeszcze jeden przykład, mianowicie łożyska przedniego koła z uszczelniaczami w sklepie rolniczym kosztowały mnie 27 zł komplet, i co,ktoś powie że zaraz się stopią ,ale tak nie jest pięknie się kręcą i wytrzymają z pewnością swoje 20 tyś km do wymiany :P

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 22 December 2008, 00:03
Location: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Year production: 2005

Post » 08 May 2010, 14:35

Ja do swojej 954 zakładałem uszczelniacze NOK, o takie
http://www.larsson.pl/?c=r&no=NTIwMTAzNQ==&bid=104563

trochę gum wytrzymały - a im gumy robi sie lepiej, czyli bardziej miękkie lądowania - tym więcej gum możesz zrobić :)

User avatar
 
Posts: 303
Joined: 22 August 2008, 09:48
Location: serokomla
Motocykl: szukam...
Year production: 0

Post » 08 May 2010, 15:32

ja zalozylem atheny, latam na gumie i sucho

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 08 May 2010, 16:46

Również latam na Athena za ok 25zł i jest ok....Dużo sprzedaję uszczelniaczy tej firmy jak i Nok/Tour max/Ari.. Ale jak masz kasę na oryginał to kupuj oryginał :piwo:

 
Posts: 4
Joined: 05 May 2010, 22:53
Location: katowice
Motocykl: cbr900,
Year production: 1999

Post » 08 May 2010, 23:47

mam kupione jakies zamieniki razem z olejem - olej plus uszczelniacze 58zl, podobno wytrzymuja 2-3 dni i puszczaja.... aaa wlasnie kupilem w ogole 15W ale stiwerdzilem ze chyba za twardy nie wiecie czy moge dokupic 5W wymieszac zeby zrobic z tego 10 albo 8W????? im miejsza gestosc oleju tym lepiej bo uszczelniacze nie puszczaja przy gymowaniu.... mozna mieszac oleje do zawieszenia????

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 09 May 2010, 00:49

opuszczej lagodnie to nie bedziesz,usial tak wymieniac :D

 
Posts: 4
Joined: 05 May 2010, 22:53
Location: katowice
Motocykl: cbr900,
Year production: 1999

Post » 09 May 2010, 11:25

mam 15 z przodu i 48 z tylu -straszny wariat dlatego czasami mi nie wychodzi opuszczenie go delikatnie na dol....:/:/:/ co myslicie zeby zalozyc z tylu 56z albo 60z jakies sugestie??? doswiadczenia?

 
Posts: 3
Joined: 09 May 2010, 15:06
Location: o-ka
Motocykl: śliczny
Year production: 0

Post » 09 May 2010, 15:25

1. uszczelniacze - athens albo all balls(czy jakos tak)
2. Olej 15W - w sam raz! nic nie mieszaja nie kombinuj
3. z zebatka 56 bedzie w h*j agresor, latwo mozesz przepalowac.... bedzie rwal przy delikatym slizgnieciu w pion
fajna jestes...dasz CENZURA?

 
Posts: 4
Joined: 05 May 2010, 22:53
Location: katowice
Motocykl: cbr900,
Year production: 1999

Post » 09 May 2010, 15:56

mowia ze 15W za gesty do gumowania.... chyba jak sam nie sprawdze to sie nie przekonam:P
chodzi o to ze mam z tylu 48 i idzie z gazu na gume bez problemu ale chce zalozyc wieksza i walic wolne gume - to bardziej mnie kreci niz zapie.....

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 09 May 2010, 23:59

Wymiana uszczelniaczy to poobiednia robota, ja wkładałem zamienniki i jest ok. A gumuje ciągle :)


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests