It is currently 16 November 2025, 13:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

nirrówna praca silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 43
Joined: 01 October 2008, 21:08
Location: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Year production: 1999

Post » 01 April 2009, 19:19

Witam ponownie,
wyjechałem juz fajerem i wszytko okazalo sie ok. jednak byla to wina chyba zaworów, ustawilem wszystkie w gornej granicy (IN 0,18-0,19 EX 0,27-0,29) i teraz smiga bez zadnej przewy, ciagnie jak zloto, pomalowalem, nakleilem nowe naklejki, wyglada wg mnie super, zreszta sami oceńcie
www.fireblade.cba.pl/fireblade

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 06 April 2009, 08:10

ile kosztują naklejki? Kupowałeś cały komplet?

 
Posts: 43
Joined: 01 October 2008, 21:08
Location: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Year production: 1999

Post » 06 April 2009, 19:41

znajomy zrobil mi za 100 zł, ale zazyczylem sobie naklejki z folii ploterowej wylewanej a nie zwyklej ekonomocznej ploterowej. metr kwadratowy folii zwyklej kosztuje 8 zł a wylewanej 80 zł za m2, wiec praktycznie zaplacilem tylko za folie, roznica miedzy tymi foliami to taka, ze zwykla kurczy sie (bo jest wytlaczana) i po gora 1,5-2 lata odkleja sie, natomiast wylewana 10 lat spokojnie.

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 22 September 2009, 18:17

Witam nie wiem czy temat jeszcze odwiedzany ale zapytam co mi tam!Chodzi o to że w moim bladym są identyczne objawy jak opisane przez ww uzytkowników tego najlepszego moto!Tyle ze u mnie taki objawy pokazały się po tym jak zabrakło mi paliwa!Dolalem 5 litrów z karnistra i po przejechaniu jakis 10 km zaczeły sie takie same objawy!Pali na dotyk ale tu sie wszystko konczy od poczatku chodzi na 3 garki na tak jak mu dam ssanie do okolo 2tys to widac po wskazówce ze czasem podbija ja do gory i lapie 4 gar ale na chwile!przy jeżdzie to samo ruszam to musze dać do 2,5 tys i w calym zakresie idzie tylko na 3 baniaki!Co wy na to!!!
Byle do Wiosny :)

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 27 September 2009, 22:13

Pewnie wleciałsyfdo jednego gaźnika. Możę zatkało dyszę od składu mieszanki lub zaworek iglicowy pływaka nie domyka i moto jest zalewane.
do roboty!!! :D

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 28 September 2009, 14:02

banshee byłem u mechanika i też mi o tym mówił choć trochę mnie to zdziwiło bo mam filterek na rurkach od kranika!W WSK nie miałem to rozumiałem dlaczego musiałem często czyścić gaźnik! Ale obeszło się dziś bez rozbierania Bladego!Pozostawiłem go aż wystygnie i odpaliłem na pełnym ssaniu gdy się zagrzał i doszedł do 3,5 tys obr/min załapał na 4 garnki!Ale i tak muszę zrobić mu pełna regulacje z czyszczeniem gaźników i regulacją zaworów bo tak trochę jeden słychać na postoju!Szukam jakiegoś ciekawego wydechy do cbry ma ktoś jakąś propozycje sprzedaży.
Byle do Wiosny :)

 
Posts: 3
Joined: 20 September 2009, 09:39
Location: Piława Gr
Motocykl: sc 33
Year production: 1997

Post » 01 November 2009, 16:17

witam mam pytanko czy mogę to podciśnienie w silniku zatkać bo mam inny kranik może od sc 28 i tam nie ma tego wejścia na wężyk na podciśnienie czy może się coś stać jak go zatkam czy poprostu zostawić??

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 01 November 2009, 17:23

Możesz, a nawet powinienieś go zatkać - inaczej będzie łapał lewe powietrze na jednym cylidrze.

Ważne !
Jeśli nie masz kranika podciśnieniowego to na czas postoju zawsze ustawiaj go w pozycji off. W przeciwnym razie może Ci przelewać gażnik, lub co gorsza - paliwo popłynie do oleju i zacznie go przybywać w okienku.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 02 November 2009, 17:45

oczywiscie jezeli masz wyrobione zaworki iglicowe ale czasami lepiej dmuchac na zimne :D

 
Posts: 3
Joined: 20 September 2009, 09:39
Location: Piława Gr
Motocykl: sc 33
Year production: 1997

Post » 05 November 2009, 00:09

ja tam zawsze mam na (on) i elegancko :):) ale dziękówa zatkam :D

User avatar
 
Posts: 63
Joined: 17 February 2008, 23:58
Location: Rybnik
Motocykl: SC 33
Year production: 99

Post » 04 October 2010, 00:23

Odświeżam temat. Motocykl przeszedł gruntowny przegląd tzn czyszczenie gazników, synchro, kontrola luzów zaworowych, pomiar ciśnienia w cylindrach. Wszystko w porządku. Problem sie zaczął przy synchronizacji gazników. Nie mozna ich było ustawić tak aby wszystkie równo pracowały. Przy kolejnym zdemontowaniu gaziorów mechanik doszedł do wniosku że na drugim gazniku jest trochę pofałdowana przepustnica i że nie ma prawa silnik dobrze i równo pracować przy takiej usterce. Jak to mozliwe ze taki element sie odkształcił ? Jest mozliwość wymiany jednej sztuki. Z tego co wiem te blaszki mocowane są na dwóch specjalnych śrubach zabezpieczonych przed odkręcaniem. Na razie poskładałem wszystko do kupy i podczas jazdy zalewa mi świece na 2 cylindrze.
Attachments
gaznik.jpeg

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests