» 24 lipca 2015, 09:37
To moze byc dobry trop.... Inne wałki rozrzadu w rocznikach 98-99, wystepowały na rynek Austryjacki oraz Szwajcarski. Wałki na Califormie były takie same jak dla innych "normalnych" wersji, ale czemu w manualu sa opisane jako nieco inaczej ustawione ? - nie wiem, jednak w tym przypadku niema to dla nas znaczenia, ty masz wersje Austryjacka...
Nie wiem dokładne czym roznia sie walki na Austrie, oraz Szwajcarie od tych pozostałych "normalnych", aby to sprawdzic zostaje Ci ich organoleptyczne porowanie z innymi, pewnymi - pomiar wysokosci wzniosu krzywek powinien wystarczyc, aby ocenic czy nie sa ograniczone.
Kontrolnie sprawdz numer swojego silnika, na Austrie dla rocznika 98 powinien zaczynać sie od SC33E52 ...... , dzieki temu bedziesz mial potwierdzenie ze ten silnik szedla wlasnie na Autrie i moga byc w nim inne wałki.
Modłuł zapłonowy na Austrie był taki sam jak do "normalnch" wersji, inne szły na Szawjcarie, Singapur , Meksyk i jeszcze na kilka innych...