Dzisiaj jest 03 czerwca 2025, 15:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 01 lipca 2015, 20:10

Jak probowaliśmy sie z kumplem kilka razy f4i idzie od zera do 100 zdrowo ( czasami nawet lepiej ) ale zawsze była na równo z sc33 , aby chwile potem lekko odstawać - tak od 140, (tylko na moment) jedno co ma lepsze to wiekszy zakres obrotów - sam sie na takę przesiadłem z sc33 i co mnie urzeka to to że na 6 biegu mozna jechać 60 i 260 i nic nie szarpie , w sc33 to było mało wykonalne bo silnik miał zbyt niskie obroty i troche podszarpywał.

 
Posty: 33
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 11:48
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 lipca 2015, 07:54

Witajcie Panowie ponownie ponawiam Temat - wymiana gaznikow nic nie dala jedynie tyle ze strzela przy zejsciu z obrotow :) i wali ogniem ... powoli koncza mi sie pomysly .. zastanawiam sie czy nie sa inne walki bo w manualu dopatrzylem sie pewnej informacji odnosnie ustawienia krzywek w stopniach inne wartosci na californie - w takim razie jezeli ja mam z austri byl system oczyszczania spalin to tez to jest wersja na californie ? jezeli tak to znaczy ze walki tez mam inne ... a co z modulem czy bedzie jakis inny ?? skoro beda inne czasy otwarcia i zamkniecia zaworow ? Please help bo fire musi CENZURA a nie jezdzic jak 600 .. ps hamownia byla wyszlo 118 km 90 kw ... ksiazkowo z papierow z austri hehe porazka :/

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 24 lipca 2015, 09:37

To moze byc dobry trop.... Inne wałki rozrzadu w rocznikach 98-99, wystepowały na rynek Austryjacki oraz Szwajcarski. Wałki na Califormie były takie same jak dla innych "normalnych" wersji, ale czemu w manualu sa opisane jako nieco inaczej ustawione ? - nie wiem, jednak w tym przypadku niema to dla nas znaczenia, ty masz wersje Austryjacka...
Nie wiem dokładne czym roznia sie walki na Austrie, oraz Szwajcarie od tych pozostałych "normalnych", aby to sprawdzic zostaje Ci ich organoleptyczne porowanie z innymi, pewnymi - pomiar wysokosci wzniosu krzywek powinien wystarczyc, aby ocenic czy nie sa ograniczone.
Kontrolnie sprawdz numer swojego silnika, na Austrie dla rocznika 98 powinien zaczynać sie od SC33E52 ...... , dzieki temu bedziesz mial potwierdzenie ze ten silnik szedla wlasnie na Autrie i moga byc w nim inne wałki.
Modłuł zapłonowy na Austrie był taki sam jak do "normalnch" wersji, inne szły na Szawjcarie, Singapur , Meksyk i jeszcze na kilka innych...

PostTen post został usunięty przez mati1490 24 lipca 2015, 23:01.

 
Posty: 33
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 11:48
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 29 lipca 2015, 19:39

dzieki za podpowiedz odnosnie modulu :) moich kilku kumpli posiada kilka kompletow walkow wiec bede rozbieral niedlugo i zobaczmy co to jest :) balem sie troche o ten modul zaplnowy ale skoro piszesz dosc konkretnie wiec jest szansa ze moj jest oki

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 01 sierpnia 2015, 22:07

Sprawdź króćce, dziś odebrałem nowe gaźniki do swojego fajera i na króćcach jest 72kw wydanie na niemcy ,wyglądają tak samo ale na powierzchni przylegającej do gaźnika mają napisane 72kw i zmniejszoną średnicę o ok 8mm :D musisz je zdjąć z gaźnika żeby to zobaczyć, ogólnie ciekawa historia tych gaźników co kupiłem bo są w super stanie, jest wstawiony komplet nowych dynojetów pewnie w celu zwiększenia mocy którą tracił poprzez króćce ssące :D jak coś mogę podesłeć ich zdjęcia

 
Posty: 33
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 11:48
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 26 września 2015, 13:09

temat rozwiazany..

Wersja na austrie ma inne walki z mieniejszymi krzywkami .:) wymienilem waleczki na inne i sprze oddycha pelna moca ..:)

 
Posty: 64
Rejestracja: 08 stycznia 2015, 20:59
Motocykl: frankenstein
Rok produkcji: 0

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 26 września 2015, 15:58

ciekawi mnie czy szwajcaria ma to samo bo wydaje mi się że mój też troche za słabo się zbiera

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 26 września 2015, 21:33

Ciekawa historia z tymi walkami itp bo robilem teraz sc33 kraj pochodzenia austria po vinie a zapiernicza jak wsciekla :mrgreen: ciekawe po czym poznac ze jest slabszy silnik skoro w dokumentach jest 128 km a byly opcje 50km lub 98 km wg katalogu , ma ktos wiedze na ten temat ?

 
Posty: 64
Rejestracja: 08 stycznia 2015, 20:59
Motocykl: frankenstein
Rok produkcji: 0

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 27 września 2015, 09:14

no ja w dowodzie szwajcarskim mam wbite 51kw. motocykl od 200 już nie jedzie jak powinien

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 27 września 2015, 14:10

Takiej mocy to wg w sc33 nie bylo heh ciekawe ile ma naprawde

 
Posty: 64
Rejestracja: 08 stycznia 2015, 20:59
Motocykl: frankenstein
Rok produkcji: 0

Re: powyzej 250 slaby do 270 i koniec brak sily

Post » 27 września 2015, 15:37

w aso powiedzą mi po vinie czy to wersja fabrycznie skastrowana?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości