Dzisiaj jest 29 marca 2024, 13:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klamka przedniego hebla.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Klamka przedniego hebla.

Post » 08 czerwca 2011, 19:28

Siema.

Ostatnio kilka osób pisało o podobnym problemie jak mój ale jednak u mnie wygląda to nieco inaczej :) Dlatego powstaje ten temat.

Powiedzcie mi czy to normalne, że klamka hamulca na pozycji 1 dochodzi na około 0,5cm do manetki? Siła hamowania jest ok, da rade zablokować koło tylko denerwuje mnie skok klamki. Kumpel w SC33 ma skok klamy na dosłownie jakiś 2-3cm, a u mnie za cholerę nie da rady tak ustawić.

Dodam, że z heblami nic nie robiłem. Płyn hamulcowy ok, zapowietrzony chyba też raczej nie jest bo klamka cały czas chodzi tak samo, bez zmian. Klocki mają jeszcze trochę "mięsa".

Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 08 czerwca 2011, 21:14

no trochę to może być już za mało tego "mięsa". w gsxf miałem ten sam problem a po wymianie klocków było ok. myślałem że klocki jeszcze dobre i tak naprawdę to na myśleniu się skończyło.
wiesz ile już te kloce tam siedzą? jaki mają przebieg?
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 08 czerwca 2011, 21:26

Szczerzę mówiąc to nie mam pojęcia. Ostatnio je oglądałem i było ok. Ale może być faktycznie tak jak mówisz.

Niebawem będę wymieniał olej to przy okazji zamówię nowe klocki i zobaczymy jak będzie.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 czerwca 2011, 22:55

Wymien plyn jezeli tego nie robiles i przynajmniej bedziesz pewien bo mi sie wydaje ze klocki nie maja nic z tym wspolnego ale moge sie mylic
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 08 czerwca 2011, 23:18

wiertło, klocki na pewno maja z tym coś wspólnego ze względu na to iż jeżeli jest mniej okładziny tłoczek musi się bardziej wysunąć, a żeby się więcej wysunął potrzebuje więcej płynu przez co pompa musi mieć większe pompowanie i przez to klamka wchodzi bliżej manetki.

Kubcyś, Wymień klocki sprawdź poziom płynu bo możliwe,że po zmianie klocków możesz go mieć za dużo i będzie wtedy OK.

Pozdrawiam
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 czerwca 2011, 23:23

Chappy - Moze masz racje ale ja bym zobaczyl ten plyn wlac swiezy i zobaczyc a jak kolega pisze ze klocki sa ok
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 09 czerwca 2011, 07:52

Miałem tak samo po wymianie płynu klamka poszła wyżej.
Musiałem przestawić regulacje o 2 punkty.
Używam RBF600 i muszę wymieniać co rok.
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 09 czerwca 2011, 09:30

Płyn płynem wiadomo,ze zmienić trzeba ale u mnie jest to samo zmieniłem płyn tez na rbf600 klamka poszła ciut wyżej,ale zmieni klocki i juz bedzie super :)
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 lipca 2011, 09:33

Jak klocki sie zuzywaja to plyn schodzi nizej i trzeba dolac i to nie ma nic do rzeczy ze klamka wpada bo klocki zjechane plyn to wszystko uzupelnia takie jest moje skromne zdanie problem chyba tkwi gdzie idziej bo mam to samo :/

 
Posty: 24
Rejestracja: 26 lutego 2007, 04:11
Lokalizacja: Ft.Myers
Motocykl: f4i, drz400, 929 erion
Rok produkcji: 0

Post » 13 lipca 2011, 01:32

probowaliscie najpierw odpowietrzyc uklad?

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 lipca 2011, 09:29

Przepompowalem 5 zbiorniczkow plynu :(

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 14 lipca 2011, 12:10

Chappy pisze:wiertło, klocki na pewno maja z tym coś wspólnego ze względu na to iż jeżeli jest mniej okładziny tłoczek musi się bardziej wysunąć, a żeby się więcej wysunął potrzebuje więcej płynu przez co pompa musi mieć większe pompowanie i przez to klamka wchodzi bliżej manetki.

Kubcyś, Wymień klocki sprawdź poziom płynu bo możliwe,że po zmianie klocków możesz go mieć za dużo i będzie wtedy OK.

Pozdrawiam



dobry żart :)

wymień płyn, odpowietrz zacisk i pompę.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość