Dzisiaj jest 12 maja 2024, 18:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dławi się szarpie do 7krpm i wsysa 4l na 32km HELP!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

dławi się szarpie do 7krpm i wsysa 4l na 32km HELP!!!

Post » 31 marca 2011, 15:00

podepnę się do tematu.
wczoraj poskładałem motocykl, silnik był na wymianie skrzyni biegów, ma założone nowe świece, alternator i takie tam...
jak odpaliłem to ładnie złapała, wygrzała się do 107*C ostudziła, zgasiłem i wszystko bene, ale jak wyjechałem na ulice to nagle okazało się że motocykl się dusi na dole, wrażenie jakby miał za dużo paliwa/powietrza dopiero powyżej 7tysięcy łapie moc...nie ma jeszcze założonych owiewek... no więc tak sobie pojeździłem i po 32km zniknęło całe 4l paliwa z baku... WTF?
jak wyjąłem silnik to nie zdejmowałem wtrysków, nie dało się... więc wszystko było robione z wtryskami przymocowanymi do bloku... i teraz pytanie co jest grane? czy jest możliwość że np pomyliłem kostki w instalacji i ta z airboxu jest na wtryskach a z wtrysków na airboxie(tylko te kostki są takie same i na tyle blisko siebie że można je pomylić)?
moto nie wyświetla żadnego błędu, pompka paliwa się wyłącza... exup mam odpięty od wydechów i wpakowałem teraz 2 kominy pod siedzenie, przed rozłożeniem motocykla wszystko było bene...

dzisiaj wstawię poprzedni wydech i zobaczę czy to coś da, może tez zakleję częściowo wloty powietrza do airboxu, żeby nie doastawało się tam tyle powietrza, ale skąd to spalanie rzędu 4l na 32km? :ooo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 01 kwietnia 2011, 02:08

Lambda ok???

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 01 kwietnia 2011, 07:27

mam wersję bez sondy...

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2011, 10:34

moja tez pali do h..a sprawdze dzis regulator cisnienia paliwa.Panowie a jak sonda jest wyj...na to błąd nie bedzie świecił?

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 01 kwietnia 2011, 11:49

gdzie jest ten regulator cisnienia paliwa?

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2011, 19:37

pod bakiem,na listwie wtrysków,jak sciągniesz weżyk ten mniejszy,odpalasz moto,jak puszcza paliwo to jest zepsuty,mój jest ok a sondy moja wersja nie ma,wiec chyba tak ma łykać:/ masz foty http://www.stuntpoland.eu/threads/22985 ... owych-hond

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 07 kwietnia 2011, 09:08

cewkofajki pindol strzelił i to było przyczyna ze nie trzymały się świec,,,


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości