Dzisiaj jest 12 grudnia 2019, 03:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

929 przerywa szarpie gaśnie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 23 lutego 2011, 10:22
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: 929 RR
Rok produkcji: 2000

929 przerywa szarpie gaśnie

Post » 14 marca 2011, 20:29

Cześć wszystkim forumowiczom. Mam problem z moim fireblad-em 929 2000r.
Mianowicie po odpaleniu chodzi ładnie na ssaniu, rozgrzewa się silnik obroty są na 2000rpm. Po rozgrzaniu silnika do gdzieś tak 65-70 stopni, praca silnika jest nieregularna, obroty falują od 1200 do 1400, zaczyna tak dziwnie szarpać, spadają obroty, szarpie, coś wali w tym silniku i nagle silnik gaśnie - w ten sposób zachowuje się na luzie. Ruszanie wygląda następująco (po rozgrzaniu silnika oczywiście)-włączam 1, ruszam z lekkim gazem przerywa, szarpie, czasem strzela-teraz zamontowałem przepustnicę spalin, jeszcze nie jeździłem -objawy tak do 2700-3000rpm. Gdy "palę" sprzęgło dodaję DUżO gazu ruszam, ale tak nie może być przecież. Na każdym biegu po niżej 3000rpm podczas jazdy przerywa szarpie.
Dodam, że:
-jak kupiłem moto był wymontowany exup (egcvb)-założyłem wyregulowałem wg. serwisówki, zachowuje się prawidłowo
-sprawdziłem wszystkie przewody, bezpieczniki, połączenia (człowiek jest omylny:))
-wymieniłem świece na denso irydowe
-cały czas pracuje pompa paliwowa na przekręconym kluczyku
-odłączając IAT sensor wariują obroty,
-odłączając mapę zapłonu (map sensor) przestaje walić w silniku, obroty spadają poniżej 1000rpm i falują nadal, ale nie wali w silniku.
-nie ma żadnego błędu (żadnego F1, żadnej czerwonej lampki), więc chyba to nie elektryka/elektronika......
Posłuchajcie nagrania pracy silnika na luzie;) (po rozgrzaniu)
Podpowiedzcie zanim rozbiorę silnik w drobny mak....
cO TO JEST?
Dodzik

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2011, 21:07

jedynie moze chyba pomoc cziken :) ps czikas to ja na weekend przywoze ci drz !
sisi to jest gość

 
Posty: 793
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 marca 2011, 21:20

jestem przygotowany choc u mnie obled :| o dziwo tylez samo pytaczy-cwaniakow i walacych w w hooya...samo zycie hihi:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 163
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 14 marca 2011, 21:42

ja pewnie sie przejade do ciebie panie jak sie cieplo zrobi bo brak obrotka po 3 dniach latania wqrwia delikatnie mowiac a kolega borek na pw napisal ze po zimie ma to samo wszystko hula a obrotek stoii to analogicznie jak u mnie pzdr

 
Posty: 6
Rejestracja: 23 lutego 2011, 10:22
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: 929 RR
Rok produkcji: 2000

przerywa, szarpie, gaśnie

Post » 22 marca 2011, 10:54

Ok, zrobiłem, ładnie pracuje na luzie, da się w końcu jeździć na wolnych obrotach. Tylko teraz, jak daje w palnik to na wolnych obrotach od 1000 rpm dłąwi się, tak lekko przerywa, tak jakby się zalewał, ale to przecież wtrysk.... potem dostaje kopa normalnie, od 3000 rpm idzie dobrze, sprawdzałem przepustnice, wszystko pracuje jak należy. Ciągle jakieś problemy, poprzedniego właściciela to normalnie... jak bym go spotkał. Teraz jak kupujesz co kolwiek to musisz być mechanikiem, elektrykiem, blacharzem, lakiernikiem i sam Bóg raczy wiedzieć kim jeszcze.
Dodzik

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2011, 14:17

Rzędy tak mają, one po prostu muszą się kręcić. 3000rpm to jest minimum przy jakim 929 zaczyna się rozkręcać. Moim zdaniem poniżej 5tyś. nie ma co schodzić, to nie V2.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 6
Rejestracja: 23 lutego 2011, 10:22
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: 929 RR
Rok produkcji: 2000

Może i tak mają, ale mnie to denerwuje, ma być jak w zegarku

Post » 23 marca 2011, 12:05

Poświęciłem już 8 dni na naprawę, przewertowałem serwisówkę, podmienilbym jeszcze moduł zapłonowy ECM, czy ktoś z łodzi mógłby mi pomóc? chodzi o podmianę modułu......

[ Dodano: Pon Lip 02, 2012 4:57 pm ]
Witam wszystkich!!!
Sprawa załatwiona, wymieniłem przewody zapłonowe i jest EKSTRA.
Za używki FAJKOCEWKI dałem 150. Motor sprawdzałem na fajkach od 954, też pasują.
Pozdrawiam
Dodzik

 
Posty: 1
Rejestracja: 23 marca 2014, 15:34
Lokalizacja: włocławek
Motocykl:

Post » 25 marca 2014, 20:42

Witam! jestem tu nowy.od jakiegos czasu jestem posiadaczem hondy 954.Jak do tej pory wszystko było ok tylko od jakiegoś czasu mam problem.Chodzi o to że jak honda się rozgrzeje to do 3 tys obr przerywa i jak się przyśpiesza to na każdym biegu przerwie 2 3 razy ale tylko do 3 tyś i np jak się jedzie na 1 np w mieście w korku i się ustawi 2tys obr to szarpie cały czas i jak ją kupiłem to wszystko było ok i co to może być i może miał ktoś taki przypadek i pomóżcie bo już nie wiem co mam myśleć z góry dzięki

 
Posty: 3
Rejestracja: 07 lipca 2019, 13:02
Motocykl: cbr 900 rr sc44
Rok produkcji: 2001

Re: 929 przerywa szarpie gaśnie

Post » 19 lipca 2019, 09:44

Mam to samo! Lekkie szarpniecia do 2.500 rpm zwłaszcza jak ruszam.

 
Posty: 776
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: 929 przerywa szarpie gaśnie

Post » 19 lipca 2019, 11:24

W obu przypadkach macie źle ustawiony zawór wydechowy.


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość