Dzisiaj jest 16 grudnia 2019, 10:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Uszczelnienie dekla alternatora

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 15 czerwca 2009, 13:20

Witam
mam taki drobny problem z szcelnoscia dekla alternatora
zaliczlem kiedys slizg na lewej stronie , niestety ucierpiał dekiel , po rozlozeniu okazalo ze rowniez dostalo ostatnie mozowanie sruby w bloku (wykruszyl sie kawal aluminum) , jakies spece pospawali mi to ale wiadomo jak to ze spawanie gdzies troche sciagnie , ruszy sie itp . PO spawaniu zlozyli mi to ale okazalo sie ze z oryginalna uszczelka olej leci, wiec wywalili oryginalna uszczele i zapodali ten dekiel jak twierdza na loctite. Pomysl moze i dobry ale niestety moto zostawia zawsze kropke 2 oleju po nocy....co byscie poradzili zeby tak nie bylo
(ocxzywiscie nie ucieka w taki sposob zeby trzeba bylo uzupelniac olej ale dyskonfort plamy w garazu i uwalonych owiewek pozostaje).

pozdrawiam
rafal

 
Posty: 41
Rejestracja: 30 listopada 2008, 11:03
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: kiedyś sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 15 czerwca 2009, 14:52

jest cos takiego jak papier do uszczelek np.0.8mm grubosc tylko trzeba sobie go wyciać troche to grubsze niz oryginał posmarujesz cienko porzadnym silikonem do silnikow z obu stron zostawisz na kilka godzin i przestanie ciec mozesz tez sprobowac z oryginalna uszczelka loctite to na sróby pózniej posmarujesz przy zakladaniu dekielka i dokrecisz go z odpowiednim momentem obr. nie wiem ile tam jest gdzies tak ze 12nm

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 16:45

ja bym to zrobił grubszą uszczelką i jeszcze dodatkowo silikonem posmarował ale nie takim najtańszym czerwonym syfem tylko są takie czarne (zdaje się że K2 takie nawet robi ale nie jestem pewien). podejdź do jakiegoś sklepu z art. motoryzacyjnymi i zapytaj. te czarne bardzo dobrze kleją, czerwone (tańsze) to syf straszny...

 
Posty: 58
Rejestracja: 18 kwietnia 2008, 18:52
Lokalizacja: Łuków
Motocykl: CBR 900 rr sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 15 czerwca 2009, 16:49

Bo czarne to w sumie silikon do szyb a czerwony to do silników. I czerwony wytrzymuje wyższe temeratury wiec to też trzeba sprawdzić. Ale mogę się mylić ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 czerwca 2009, 18:38

Jesli masz jeszcze oryginalna uszczelke to złóż na niej. Posmaruj czarnym silikonem wysokotemperaturowym K2 ( http://www.k2.com.pl/index.php?option=c ... &Itemid=54 ) dekiel alternatora i blok silnika (nie oszczędzaj, ale też bez fantazji :D ) i będzie git. hihi:

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 19:03

nie ma co bardzo grubo smarować bo i tak go wyciśnie. tam gdzie nic nie było ruszane posmaruj tak normalnie tylko tam gdzie cieknie daj trochę grubiej.

 
Posty: 555
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 22:39

Zrób tak jak mówią koledzy tylko nie nakladaj za grubo potem skreć wszystko do kupy az silikon wyjdzie-wycisnie sie na boki i nie skrecaj do konca pozostaw troche luzu na srubach. Jak wyschnie czyli na drugi dzien dokrec do konca i bedzie bankowo trzymalo. Zrobi sie uszczelka z kolnierzem po obu stronach. A z tego co wiem to tylko czerwony jest wysokotemperaturowy czarny przepali ale poszukaj moze i robia czarny.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 23:15

kup czarny firmy K2, najlepiej trzyma i napewno jest odporny na wysokie temperatury.

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 16 czerwca 2009, 00:38

ja mam dekiel od strony sprzęgła uszczelniony czarnym silikonem K2 i trzyma się dziarsko hihi: hihi: hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 16 czerwca 2009, 08:57

synek pisze:silikonem posmarował ale nie takim najtańszym czerwonym syfem tylko są takie czarne

Widzisz kolego, nie należy generalizować. Ja mam akurat oryginalną pastę do składania silników z Toyoty i jest czerwona, a wytrzymuje temp. znacznie wyższe aniżeli np. VictorRainz w ciemnym kolorze. I dodatkowo nie powoduje np. korozji metali, więc nie dramatyzujmy z czerwonym silikonem, bo to nie o kolor chodzi.

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 16 czerwca 2009, 12:41

Dziekuje za rady postram sie to tak zrobic :) zobacze co wyjdzie

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 16 czerwca 2009, 17:06

no tak ale powszechnie dostępne czerwone silikony (takie które można kupić w każdym sklepie moto a nie serwisie toyoty czy jakimś tam innym) to poprostu kupa, nie widziałem jeszcze żeby któryś trzymał bo on sam ledwo się klei... taki markowe, używane przez producentów samochodów czy motocykli oczywiście są dobre wszystkie niezależnie od koloru ale wydaję mi sie że kolega rafg28 takiego nie będzie szukać tylko właśnie pójdzie do sklepu i kupi w miarę tani ale dobry i taki własnie jest m. in. czarny silikon firmy K2. Poza tym napisałem "NAJTAŃSZYM czerwonym syfem", myślę że ta twoja pasta do tej kategori się nie zalicza właśnie ze względu na cenę. żadne generalizowanie...

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości