Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszczelnienie dekla alternatora

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 18 maja 2012, 09:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl:

Post » 18 maja 2012, 10:09

witam jestem nowy i przejde do tematu ,wymieniłem uszczelke alternatora posmarowałem cienko silikonem odzczekałem chwile i złozyłem dokreciłem na 3/4 siły a na drugi dzien dokreciłem na maxa postał 24h i zalałem olejem ,zrobiłem ze 100km i znowu wisi kropla rece opadaja,zauwazyłem ze jak jezdze to jest sucho a jak go postawie na stopce to po 10min jest mała kropelka ,moze to nie zpod uszczelki tylko zpod ktorejs ze sruby pod alternatorem są tam dwie wie ktos od czego one są dzieki za pomoc pozdro ;)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 maja 2012, 15:56

spradz dekiel czy nie był spawany najlepiej sprawdzić to na szybie czy strzała nie dostał. Karter nie był uszkodzony ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2012, 22:01

królik, miałeś spawany karter? Jeśli tak to raczej nie szukaj przyczyn w deklu.

Zdejmij owiewkę, odpal moto, połóż się pod nim i obserwuj skąd się sączy, bo na odpalonym i zagrzanym silniku szybko wychwycisz miejsce z którego leci.

 
Posty: 4
Rejestracja: 18 maja 2012, 09:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl:

Post » 19 maja 2012, 08:00

panowie znalazłem zdiołem owiewke wymyłem dokładnie wysuszyłem i jest po odpaleniu połozyłem sie pod moto na samym dole z tyłu najnizszej sryby jest ryska jak włos centymerta niema i po jakims czasie zaczyna sie swiecic i zbiera sie olej ale to w takim tempie ze po nocy wisi kropla,co robic z tym spawac , kleic w morde niewiem podsuncie jakiegos pomysła , dzieki za pomoc

[ Dodano: Sob Maj 19, 2012 10:40 am ]
i wszystko jest całe niewidzac jakiegos dzwona nic niebyło spawane owiewki orginał ,silniczek suchutki tylko to jedno miejsce moze to jakas wada materiału ,za mocno dokrecił ktos srube i pusciło niewiem

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 19 maja 2012, 23:37

Zobaczyłbyś mój klejony karter jak odebrałem od mechanika to też byś nie był w stanie zobaczyć, że było coś robione :] Wygląda u mnie jak oryginał, a właśnie poci się też z tego miejsca koło śruby. Niestety tutaj nie mam dobrych wieści bo z uszczelnieniem tego na 100% bawię się już drugi sezon :) Podczas jazdy mam sucho ale jak postoi kilka dni bez jazdy to się kilka kropel uroni z tego.

 
Posty: 4
Rejestracja: 18 maja 2012, 09:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl:

Post » 20 maja 2012, 07:37

no własnie mam to samo w czsie jazdy nic a jak postoi to kropelka sie zbiera

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 maja 2012, 14:13

na pewno jest jakiś myk na to żeby to zrobić. Ja w swoim motocyklu nie mam tego problemu
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 4
Rejestracja: 18 maja 2012, 09:16
Lokalizacja: warszawa
Motocykl:

Post » 21 maja 2012, 09:15

a najgorsze jest to ze zamiast myslec o smiganiu to mysle o tym oleju i w zkretach mam leki ze szlifa zalicze albo co innego tfu wypluj :mrgreen:

 
Posty: 32
Rejestracja: 13 lipca 2016, 20:30
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 954
Rok produkcji: 2003

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 17 października 2017, 20:23

Panowie mam pytanie mam taką masę do uszczelnienia Dirko producent koloru czarnego tylko pytanie czy temperatura wystarczy producent deklaruje do 180 stopni nie jest to za mało ?

 
Posty: 274
Rejestracja: 20 maja 2015, 11:02
Lokalizacja: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Rok produkcji: 2002

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 19 października 2017, 21:26

Skoro jest do 180 stopni a motocykl zazwyczaj grzeje się max do jakiś 110 stopni, to chyba ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 92
Rejestracja: 18 stycznia 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998
Samochód: Niebieski

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 20 października 2017, 18:55

wilku18klb pisze:Panowie mam pytanie mam taką masę do uszczelnienia Dirko producent koloru czarnego tylko pytanie czy temperatura wystarczy producent deklaruje do 180 stopni nie jest to za mało ?
Śmiało możesz poskładać na dirco jeśli nie masz pod ręką uszczelki. Tylko nie wielka ilość tej masy uszczelniającej. Pozdrawiam

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 27 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Koło
Pochwały: 2
Motocykl: Honda cbr 929
Rok produkcji: 2000

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 20 października 2017, 22:23

Jesli chodzi o dekiel alternatora w cbr 929 to uszczelka tam przychodzi wiec nie wiem skad ta informacja ze uszczelki tam nie ma, pod deklem sprzegla uszczelki nie ma i sklada sie na paste, a alternator jak kolega wyzej pisal ze silikon tylko na laczeniach i wyjsciu kabli

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości