Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 07:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pompa...!!!!!???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 22:38
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: Honda sc33, sc44
Rok produkcji: 0

Pompa...!!!!!???

Post » 16 kwietnia 2009, 22:55

Witam. Zakupilem 929 wlasnie dzisiaj i juz dzisiaj pojawil sie... mam nadzieje ze to drobny problem a dokladnie chodzi o to ze normalnie odpalila przejechalem sie... nastepnie przyjechali do mnie znajomi i jak ogladali to oczywiscie na wylaczonym silniku przekrecali kluczyk i patrzyli a to dlugie a to krotkie a ze mam amerykanska wersje to swiatla automatycznie sie zapalaja... po jakims czasie sprobowalem odpalic, co sie okazalo ze pompka nie chce sie zalaczyc... a przelacznik dziala... i teraz Pytanie brzmi czy jak mam slaby akumulator to pompka ma prawo sie nie zalaczyc... Bo tak mi sie wlasnie wydaje ze to wina akumulatora... bezpieczniki sprawdzone sa wporzadku... nie mozliwe zeby na postoju motocykla nagle sie pompka CENZURA?? dodam jeszcze ze przy 3 probie odpalenia juz slabo krecila bo aku nie mial juz sily nawet zakrecic motocykl... a ze mam ksenon to chyab strasznie duzo mocy zzera

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

oki

Post » 16 kwietnia 2009, 23:06

kolego po pierwsze to xenon mniej pobiera pradu niz zwykla zaroweczke po drugie to nawet gdy masz slabe aku to powinna sie zalaczyc pompa paliwa,9no chyba ze masz padnieta tak ze zegary nie podswietlaja sie) gdy zegary swieca poprawnie to jest wystarczajaca moc aby popma sie zalaczyla. a do rozruchu moto jest potrzeba juz wieksza moc aku aby przekreci silnik tlokami. sprawdz kostki z pompa bo kolega mial tak ze raz sie zalaczala a pozniej odlaczala pompa . ale skoro mowisz ze wczesniej chodzilo a po kilku odpaleniach nie ma juz sily krecic to sprawdz tez ladowanie akumulatora moze masz problem z reglerem lub alternatorem. a tu juz bedzie wiekszy koszt naprawy
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 22:38
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: Honda sc33, sc44
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 00:22

A ta kostka od pompki znajduje sie pod bakiem przy pompce czy przy akumulatorze?? i 2 pytanko czy jak pompka nie zalacza sie to motocykla z popychu nie odpalisz...? jezeli chodzi o ladowanie to najwyzej pozniej do tego jakos dojde narazie martwi mnie to ze nie chce zalaczyc sie pompka... zegary swieca mocno. jutro sprawdze kostke i zobaczymy co dalej...

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 08:42

Witam

Naładuj najpierw aku i sprawdź ,a najwyżej potem będziesz szukać innej przyczyny....
Robak

Awatar użytkownika
 
Posty: 315
Rejestracja: 10 marca 2009, 20:10
Lokalizacja: Mogielnic
Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
Rok produkcji: 2002

Post » 17 kwietnia 2009, 10:49

Mnie nie podobało się automatyczne włączanie świateł w moto z 2003 r. właśnie że przy słabym aku i zapalonych światłach mogą być problemy z rozruchem

Mam 954 z 2002 r. z ręcznym włącznikiem :) :) :)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 17 kwietnia 2009, 11:02

Tak jak poprzednik napisał, najpierw naładuj akumulator małym prądem - a dopiero potem zacznij się martwić.

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 22:38
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: Honda sc33, sc44
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 11:13

przelozylem Aku do sc33 pojejzdzilem chwilke potem zostawilem zapalona na jakis czas.... i sie naladowal... Rozrusznik Kreci dobrze lecz Pompka nadal nie chce sie zalaczyc... Albo na Kostce nie laczy gdzies.... albo sie spalila ta CENZURA pompka... bo nie wiem czy to mozliwe ze sie moze zapchac?? osoba od ktorej kupilem motocykl to moj znajomy a zarazem mechanik wiec wioze sprzeta do niego i moze sie dowiemy co jest nie tak:/

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 11:14

takie szybkie pytanko może masz wyłączony przycisk starter na prawej kierownicy taki czerwony. rozrusznik będzie wtedy kręcił ale jak piszesz pompa się nie włącza i nie ogólnie zapłon jest odcięty. :diabel2:

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 22:38
Lokalizacja: Wołomin
Motocykl: Honda sc33, sc44
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 15:22

Pompka jednak jest dobra podlaczylem ja ze znajomym na krotko i pompka ssie... przeciagnelismy kabel od pompki z 954 i podlaczylismy do gniazda od zasilania z mojej 929 do ktorego jest podlaczana pompka i w 954 pompka sie nie zalaczyla wiec... W moim motocyklu poprostu Pompka w jakis sposob nie dostaje zasilania...
Moze wie ktos jak idzie to zasilanie za aku do pompki, moze przez jakis modul i to on sie spalil??

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 15:53

może ściągnij sobie serwisówkę, zobacz schemat elektryczny i sprawdź co jest między pompą a akumulatorem.

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 21:00

ja ostatnio na stacji benzynowej pól godziny sie CENZURA z takim objawem. Co sie okazało to z kluczyka wypadł mi immobilizer (odkleiło sie logo hondy).

na szczescie mialem zapasowy kluczyk.

Moze u ciebie tez cos z immo, sprawdz na drugim kluczyku (jak masz)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2009, 23:45

o właśnie, może immo być przyczyną. mój brat kupil niedawno cb1300 po wypadku. poskładał moto do kupy i chciał odpalić ale za nic nie chciał zagadać silnik. wsadził drugi kluczyk i zapaliła odrazu. oba kluczyki oryginalne, a w tym wadliwym to się nawet ta pierdułka w kluczyku nie odkleiła, poprostu komputer przestał czytać ten kluczyk.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości