Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
- Motocykl: CBR 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 20 marca 2015, 12:58
Witam.
Na biegu jałowym silnik jakby odcinał w okolicach 8k rpm natomiast w czasie jazdy zdarza mu się szarpnąć tak jakby nagle na ułamek sekundy miał odcięte paliwo i podane na nowo. Mocy raczej mu nie brak. miałem zdjęty kompletnie bak, a wydaje mi się że przed tym było wszystko OK ( moto zakupione na koniec zeszłego sezonu i nie jeżdżone do teraz). Czy ktoś miał podobny problem i mógłby mnie nakierować gdzie szukać przyczyny? Błędów chyba nie ma bo MIL nie mruga.
I przy okazji czy to normalne, że po odpaleniu zimnego silnika chwilę chodzi na niskich obrotach a potem wyskakuje na około 3krpm i po chwili sukcesywnie schodzi do niskich?
Pozdrawiam Shift.
-
-
- Posty: 175
- Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
- Lokalizacja: Nowa Deba
- Pochwały: 1
- Motocykl: cbr 929rr
- Rok produkcji: 2001
» 20 marca 2015, 20:55
zobacz czy ten gruby waz od paliwa sie niezagiol ci jak wkladales bak lubi sie zaginac
przechuj ninia:)))
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
- Motocykl: CBR 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 20 marca 2015, 21:08
O tym nie pomyślałem. Sprawdze co będzie jak odpale moto z podniesionym bakiem.
Wysyłane z mojego HTC Desire HD A9191 za pomocą Tapatalk 2
-
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 15 maja 2014, 22:58
- Lokalizacja: stargard
- Motocykl: Honda CBR 929 RR !!
- Rok produkcji: 2000
» 21 marca 2015, 01:19
co do wchodzenia na wyższe obroty i schodzenie z nich przy ok 45/50 stopniach to ssanie , u mnie wskakuje nawet na 4 tys .
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
- Motocykl: CBR 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 22 marca 2015, 09:04
Węże nie były zagiete, wtyczki posprawdzane i są ok. Zostało jeszcze pare opcji do wyeliminowania bo nadal odcina.przy około 8krpm
Wysyłane z mojego HTC Desire HD A9191 za pomocą Tapatalk 2
-
wiertłoStaly Bywalec
-
- Posty: 3350
- Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
- Lokalizacja: Piechcin
- Pochwały: 104
- Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
- Rok produkcji: 2005
- Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)
-
» 22 marca 2015, 11:43
Co dokładnie grzebałeś ?? podciśnienia kostki itp ??? to sprawdzić
Oddam nerkę za cbr :)
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
- Motocykl: CBR 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 22 marca 2015, 12:11
Przy podcisnieniach jeszcze nie grzebalem, kostki posprawdzalem. Zastanawiam się nad regulatorem napięcia i akumulatorem. Kumpel który mi nią wracał po kupnie jest praktycznie pewien że było ok w czasie powrotu i że sza powyżej 8krpm. Jedyne co grzebalem to ten bak, zmiana czujnika prędkości (przed było to samo) i wyjecie akumulatora do ladowania.
Wysyłane z mojego HTC Desire HD A9191 za pomocą Tapatalk 2
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 czerwca 2014, 11:12
- Lokalizacja: Niepołomice (okolice)
- Motocykl: CBR900RR SC33
- Rok produkcji: 1996
» 22 marca 2015, 12:19
Kolega miał podobny problem i przyczyną był wyłącznik stopki/nóżki. Przy wyższych obrotach wpadał w drgania i rozłączał zapłon.
Podstaw moto na bocznej stopce, zapal i sprawdź na luzie. Jak będzie OK to zewrzyj obwód wyłącznika i sprawdź na drodze.
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
- Motocykl: CBR 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 22 marca 2015, 12:27
Na bocznej stopce, na centralnym podnosniku i na drodze jest to samo
Ale czujnik sprawdze, a nóż to on szaleje
Wysyłane z mojego HTC Desire HD A9191 za pomocą Tapatalk 2
-
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 czerwca 2014, 11:12
- Lokalizacja: Niepołomice (okolice)
- Motocykl: CBR900RR SC33
- Rok produkcji: 1996
» 22 marca 2015, 12:40
a zaglądałeś do wyłącznika zapłonu na kierownicy? Może jakaś korozja się pojawiła o zimie?
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 18 stycznia 2015, 14:37
- Motocykl: CBR 929RR
- Rok produkcji: 2001
» 22 marca 2015, 12:48
Na początek eliminowalem opcje gdzie grzebalem. Jak tylko dotre do garażu sprawdze te dwie rzeczy o których wspomniales plus pomierze ładowanie na różnych obrotach. Usterka wydaje mi się.typowo zlosliwa i blacha bo silnik sam w sobie pracuje super, mocy mu nie brak dopiero przy tych 8000 szaleje no i raz za czas szarpnie podczas jazdy.
Wysyłane z mojego HTC Desire HD A9191 za pomocą Tapatalk 2
-
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Motocykl: CBR 1000 RR
- Rok produkcji: 2006
» 22 marca 2015, 17:07
Moja SC 33 też tak miała i wymieniłem fajki i kable WN okazało sie że jeden był upalony przy samej fajce i na wyższych obrotach dostał drgań i iskra przeskakiwał ale u ciebie są cewkofajki ale w nich też jest kilka elementów które mogły się przepalić.
Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości