Dzisiaj jest 12 maja 2024, 14:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Nie wł sie pompa paliwa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 26 marca 2015, 14:12

witam kupilem pompe od cerber666 i wszystko chodzi jak trzeba silniczek jakies zwarcie w pompie robil
przechuj ninia:)))

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 06 lutego 2013, 13:49
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 14 kwietnia 2015, 18:41

Witam mam pytanko odnosnie tematu czy jak zmienie antene hiss bede musial programowac kluczyk ?
Miała na imię Honda

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 06 lutego 2013, 13:49
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 14 kwietnia 2015, 18:46

a czy jak zmienie sam modul od ineego motocykla bede musial programowac kluczyk ?
Miała na imię Honda

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 14 kwietnia 2015, 22:08

Antena jedynie odbiera sygnał z kluczyka. I jeśli ja zmienisz to nie musisz programować. Natomiast komputer to już tak musisz zmienić kluczyk.

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 06 lutego 2013, 13:49
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 14 kwietnia 2015, 22:13

Acha dzięki bo mam pewien problem z pompa paliwa odpalilem moto po zimie wszystko grało na 2 dzień nie zalicza się pompa wszystko przegladalem przekaźniki kostki antenę i TP jedyne co obczailem to ze w kostce od pompy w środkowym kablu jest prąd czy w pompie jest teraz jakiś przekaźnik zamykający obwody i dający sygnał na moduł bo juz sam nie wiem co jest z moto :placze:
Miała na imię Honda

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 15 kwietnia 2015, 12:12

Ja też miałem taki problem że pompa mi nie zaskakiwała . Okazało się żę kabel w przełączniku zapłonu zwyczajnie utlenił się . musiałem go na nowo przelutowac .

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 06 lutego 2013, 13:49
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 15 kwietnia 2015, 20:13

Witam panowie rozbebeszylem all i jest tak mam kostke od pompy niebieski kabel po prawj nastepnie na srodku brazowy z czarna przepaska i na lewo brazowy po przekreceniu kluczyka prad pojawia sie w brazowym z czarnym paskiem czyli na srodku on idzie do takiego CENZURA oznaczonego nr 1 gdy nacisne przicisk run powinienem otczymac napiecie w lewym skrajnym prazowym kabelku do chwili napopowania paliwa przez pompe sprawdzane w 2 moto ale nic sie nie dzieje czy owy CENZURA jest spalony i co to jest ?
Załączniki
5077623592.jpg
pompa
Miała na imię Honda

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 06 lutego 2013, 13:49
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 15 kwietnia 2015, 20:18

czy ten skrajny lewy kabel dostaje napiecie z kapa przez przekaznik a nie tak jak ja mysle ze stacyjki przez pompe do przekaznika i dopiero na kompa
Miała na imię Honda

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 06 lutego 2013, 13:49
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 16 kwietnia 2015, 19:59

panowe zbadalem pompe oraz przekaznik w innym moto dziala cacy teraz mam pytanie do przekaznika pompy mam 2 czarno biale kabelki po nacisnieciu przycisku runn mam w nich napiecie z tym ze jeden daje napiecie na brazowo czarny kabel idacy do kompa a 2 na brazowy zalaczajacy pompe i dlaczego przekaznik nie daje napiecia na brazowy kabel idacy na pompe skoro prad dochodzi do kostki i przekaznik w innym moto dziala ? czy ten czarna bialy kabel musi dostac jakis impuls chwilowy ?
Załączniki
vgujbik.png
Miała na imię Honda

 
Posty: 14
Rejestracja: 21 stycznia 2015, 13:00
Motocykl: Honda cbr 929
Rok produkcji: 2001

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 13 maja 2015, 21:35

Jurgen pisze:panowe zbadalem pompe oraz przekaznik w innym moto dziala cacy teraz mam pytanie do przekaznika pompy mam 2 czarno biale kabelki po nacisnieciu przycisku runn mam w nich napiecie z tym ze jeden daje napiecie na brazowo czarny kabel idacy do kompa a 2 na brazowy zalaczajacy pompe i dlaczego przekaznik nie daje napiecia na brazowy kabel idacy na pompe skoro prad dochodzi do kostki i przekaznik w innym moto dziala ? czy ten czarna bialy kabel musi dostac jakis impuls chwilowy ?

tak kolego z kompa idzie sygnał na pompe miałem ten sam problem i prawdopodobnie ecu padło , w brązowym idzie impuls z kompa tz zmienny plus z minusem którym steruje komp jeżeli jesteś z kce to możesz wpaść do mnie do garażu przeło,zymy kompy i zalukamy tam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Dziwny problem z pompą paliwa . Panowie dla wytrwałych .

Post » 14 maja 2015, 10:32

z tego co patrze na schemacie to chyba z kompa wychodzi minus ktory załącza przekaźnik sterujący pompą, więc tak wygląda jakbyś z ECU nie miał sterowania na przekaźnik ale trzeba by dobrze pomierzyć na moto

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości