Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
- Lokalizacja: NKE
- Motocykl: CBR 929 RR
- Rok produkcji: 2001
-
» 02 lutego 2009, 22:23
Witam.kupilem nie dawno 929 po malym slizgu na lewa strone. Na poczatku nie chciala odpalac z powodu zalanych swiec i uszkodzenia prawdopodobnie kostki czyjnika halla.swiece zostaly wymienione na nowe irydowe NGK.motor zaczal odpalac...jednak pojawil sie drugi problem.Wkreca sie do 2 tys obrotow i dziwnie sie dlawi.Jak sie rozgrzeje do np 100 stopni zdlawienia slabna i sie w kreca naormalnie,gdy odpuszcze gaz historia znowu sie powtarza.Prosze o pomoc lub jakies porady. Z gory dziekuje.
-
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
- Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
- Rok produkcji: 2003
-
» 02 lutego 2009, 22:38
Rada to jest przedewszystkim taka ze nie kupuje sie kota w worku
Sam jestem ciekaw co mu moze byc ze nie wchodzi na obroty po ślizgu.
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
- Lokalizacja: NKE
- Motocykl: CBR 929 RR
- Rok produkcji: 2001
-
» 02 lutego 2009, 22:41
jest chwila zdlawienia jakby za duza dawke dostawal a pozniej jakos sie przelamuje i sie wkreca dalej.
-
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
- Lokalizacja: Tarnów
- Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
- Rok produkcji: 0
» 02 lutego 2009, 22:44
hym a dławienie to jest taka niby "odcinka"?? , kumpel miał w fzr 1000 tak ze np do 3 tys sie kreciła powyzej 3 tys tak jak bys miał odcinke ;p a to wszystko przez exupa bo wogule go niebyło ;p a wczesniej kupil i powymieniał moduł i pare pierdoł az wpadł na pomysł zeby podpiąc silniczek exapa bo moto było po slifie i nie był wpiety i wszystko działa moto sie wkreca jak głupie ;p
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
- Lokalizacja: NKE
- Motocykl: CBR 929 RR
- Rok produkcji: 2001
-
» 02 lutego 2009, 22:58
wlasnie w sobote z kumplem rozebralismy silniczek od exupa i co sie okazalo...zdarte byly zeby na kolkach i exup raczej nie chodzil
teraz poszukuje drugiego i sie okaze czy to to wlasnie...
-
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 14 grudnia 2008, 16:39
- Pochwały: 2
- Motocykl: cbr 1000 rr Sp
- Rok produkcji: 2015
-
» 03 lutego 2009, 00:05
na 90% kolego to jest exup
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
- Lokalizacja: NKE
- Motocykl: CBR 929 RR
- Rok produkcji: 2001
-
» 09 lutego 2009, 23:34
wymienilem exup...ale dalej to samo jest.dlawi sie przy 2 tys obrotow.przy kilkakrotnym odkreceniu manetki kolektory staja sie czerwone.jakby ja zalewalo.za duza dawka paliwa? sam juz nie wiem. :cry:
-
toper-utlStaly Bywalec
-
- Posty: 1036
- Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 43
- Motocykl: SC33
- Rok produkcji: 99
-
» 10 lutego 2009, 00:31
Jeśłi kolektory stają się czerwone to raczej za mało paliwa dostaje, lub ma przestawiony rozrząd.
-
cziken929Staly Bywalec
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
- Lokalizacja: krasnysta
- Pochwały: 22
- Motocykl: w narzędziach to z 5x929
- Rok produkcji: 2000
-
» 10 lutego 2009, 01:03
To musiała być nieziemska okazja a ty w niezłej desperacji, że kupiłeś niesprawne moto po "lekkim" Slizgu :roll:
wciąż zajmuję się serwisem
-
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
- Lokalizacja: Krosno (P
- Motocykl: CBR 1000 RR SC57
- Rok produkcji: 2005
-
» 10 lutego 2009, 01:26
Moze kable wysokiego napięcia masz pomieszane albo jak po szlifie to może któraś panewka jest przytarta nie wiem. Może coś z wtryskiem. ??
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 02 lutego 2009, 22:15
- Lokalizacja: NKE
- Motocykl: CBR 929 RR
- Rok produkcji: 2001
-
» 10 lutego 2009, 10:24
moto wygladalo bez wiekszych obrazen, lekko przytarty dekiel z lewej strony.kable byly ponumerowne przed wyciagnieciem swiec.z tego co mi mowiono do silnika sie nie dobierali i raczej rozrzad tez nie jest przestawiony...to wyglada tak jakby przy niskich obrotach komp nie dawal odpowiedniej dawki.
-
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
- Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
- Rok produkcji: 2003
-
» 10 lutego 2009, 13:21
chochoł pisze:z tego co mi mowiono do silnika sie nie dobierali
I ty w takie bujdy uwierzyłes
heh gosc pewnie by ci wszystko powiedział byle sie pozbyc maszyny.
Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości