Witam,
Mam problem i ponieważ nie wiem co z tym zrobić, może ktoś z forum będzie mógł mi pomóc.
Chciałem wymienić uszczelniacze w lagach w cbr 929. Wymienić je musiałem bo ciekło, ciekło trochę z uszczelniaczy a trochę z podkładki pod dolną śrubą lagi - tą nazywaną gdzieś spustową - (pod imbus chyba 8).
Szukałem i czytałem opisy jak to zrobić i znalazłem, że może być problem z tą śrubą spustową, ponieważ śruba ta jest przykręcona do tej części siłownika, który obraca się swobodnie, tzn. nie można go zablokować. No i jak zawsze.. czyli nie udało się odkręcić, tzn. trochę poszła, wydaje mi się, że z pół obrotu i koniec, kręci się... ale nie wykręca..
Zabrałem wszystko do warsztatu, który w mojej opinii zna się na tym i chciałem żeby jakoś skończyć tą wymianę uszczelniaczy.. ale okazało się, że oni też się poddali.. podobno ściskali nawet pasami lagę, blokowali dorobionym kluczem siłownik (ten klucz z serwisówki - Fork damper holder),próbowali ręcznie i kluczem pneumatycznym, próbowali ale się nie udało.. (warsztat wygląda profesjonalnie, i uważam, że znają się na tym ..) w każdym razie mam teraz lagi których nie mogę rozkręcić ani skręcić ;(
Ma ktoś jakoś pomysł jak zablokować żeby odkręcić tę śrubę lub co z tym w ogóle zrobić.. jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie można tego odkręcić.
Ponieważ jestem 3 właścicielem tej cbry, są podejrzenia, że ktoś już coś tam wymieniał i może być, że dociągnął za mocno lub że dał tam za dużo kleju - ale w sumie w serwisówce pisze żeby dać tam klej.. lagę taką widziałem rozebraną i szczerze mówiąc nie mam pomysłu co dalej z tym zrobić.. dlatego proszę o pomoc...
podobny temat jest tutaj tylko dotyczy ciut starszego modelu, tylko że tutaj w końcu poszła ta śruba :
http://forum.fireblade.pl/topics32/3oln ... vt4247.htm
poniżej foto - chodzi o tą samą śrubę co w poście wyżej.