Dzisiaj jest 29 marca 2024, 12:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ustawienia fabryczne zawieszeń dla CBR929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 06 lutego 2013, 13:49
Lokalizacja: Żnin
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Ustawienia fabryczne zawieszeń dla CBR929

Post » 01 kwietnia 2014, 16:18

przód:
Napiecie wstepne (preload) 4 linie widoczne (8 mm pokazane na czarnym anodowanym elemencie nad górna półką)
Odbicie amortyzatora (rebound) czyli śrubka na górze 1 obrót wykrecone z max wkreconego.
Dobicie amortyzatora (compression) srubka na dole 1 i 1/2 wykrecone z max wkreconego.

Moze mi ktos wyjasnic czym krecic i jak XD tak zebym nie skopal sprawy
Miała na imię Honda

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 01 kwietnia 2014, 17:26

1. Napięcie wstępne (czarna śruba z małą śrubką ) wykręcasz z lagi przy pomocy klucza płaskiego taka by były widoczne 4 linie i jego wysokość mierzona od jego płaszczyzny górnej do płaszczyzny lagi wynosiła 8mm .

2. Ta mała śrubka wkręcona w dobicie ( ta czarna śrubka która wykręcałeś ) , wkręcasz ją maksymalnie po czym wykręcasz o jeden obrót .

3. Na dole lagi pod zaciskiem masz małą śrubkę którą wkręcasz na maksa i wykręcasz o 1i1/2 obr.

To są standardowe nastawienia .

A jak dalej nie wiesz jak sie za to zabrać to podjedź z manualen na serwis i mechanik ci ustawi .

Pamiętaj że olej w lagach jeśli masz starczy jak dwa sezony lepiej wymień .


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości