Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mega awaria, pomocy!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 25 kwietnia 2008, 08:31
Lokalizacja: FGW
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Mega awaria, pomocy!

Post » 06 lipca 2013, 22:03

Witam serdecznie.
Problem wygląda następująco.
Moto stało nie jeżdżone ze 3 lata.
Pierwsze uruchomienie --> Jeden strzał i chodzi. :) No miodzio.
Sam się zdziwiłem, że po takim czasie nieużytkowania motocykla, sprzęt będzie hulał.
Kolejne uruchomienie i pierwsza jazda. Lekki spadek mocy, delikatne szarpania.
Im dłużej jeździłem tym bardziej klekotała, coraz to większy spadek mocy i nierówna praca silnika.
Ewidentnie hondzia nie paliła na wszystkie gary. --> Wracam do domu.
Po przejechaniu 80 km sprzęt zgasł. Zero paliwa!
A przecież tankowałem do pełna. Cały bak w 80 km, masakra!
Na drugi dzień wymieniłem wszystkie świece (NGK CR9EH-9)
I tu zdziwienie, moto w ogóle nie odpaliło. Próbowałem na "pycha" i też nic.
Po parunastu próbach odpalenia, cebra zatrybiła. Tylko szkoda, że na 2 gary.
Świece dają iskrę jak powinny
Dwa zewnętrzne kolektory zimne, dwa wewnętrzne gorące.
No i śiwo-niebieski dym z komina.
PROSZĘ O POMOC!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 06 lipca 2013, 22:15

no jak dwa kolektory zimne to albo cewkofajki nie dają pradu na świece albo moduł zapłonowy, albo nie dostaje paliwa.

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 25 kwietnia 2008, 08:31
Lokalizacja: FGW
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 lipca 2013, 22:19

maciekx pisze:no jak dwa kolektory zimne to albo cewkofajki nie dają pradu na świece albo moduł zapłonowy, albo nie dostaje paliwa.

Cewki dają prąd na świece bo iskra jest na każdej z nich.
Paliwo raczej jest podawane bo te dwie zewnętrzne świece mokre od benzyny.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2013, 22:26

jak dojdziesz co to napisz w temacie bo ciekaw jestem co to może być .
kumpel tak miał w zeszłym sezonie w hondzie magna smigaliśmy cały sezon bez problemu odstawił moto na zimę po zimie miał to samo co ty piszesz . Cały sezon moto przejeździło od mechanika do mechanika i gówno wreszcie ktoś ogarnoł temat po dwóch miechach na warsztacie . nie dowiedział się co robili co było przyczyną i problemem . Ale grzebali wszędzie elektryka gaźniki itp
teraz śmiga puki co :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 lipca 2013, 12:43

ja bym stawiał na listwe wtryskową wymątował bym ją i zobaczył czy paliwo podaje na 4 wtryskach równo jak mówisz że swiece mają normalnie iskrę
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 08 lipca 2013, 20:48

wyglada jakby kalble były żle podłaczone - zła kolejnośc.
no i wtryski sie zastały - miałem tak kiedys w aucie.

 
Posty: 62
Rejestracja: 13 czerwca 2012, 16:14
Lokalizacja: lll
Motocykl:

Post » 08 lipca 2013, 21:10

Też stawiam na wtryski. Mogły się zapiec przez zwietrzone paliwo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 25 kwietnia 2008, 08:31
Lokalizacja: FGW
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 09 lipca 2013, 23:10

Byłem dziś z frankiem u mojego majstra. Stwierdził, że prawdopodobnie walnięty jest: REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA

Teraz tutaj pytanko do wszystkich :D czy ktoś ma owe ustrojstwo na sprzedaż????

[ Dodano: Wto Lip 23, 2013 9:53 pm ]
Sprawa się wyjaśniła.... prawie...
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa. Piec odpala od strzała, wkręca się jak lala, ale.....
Zatankowałem do pełna i co? 110 km i rezerwa!!
Jakieś propozycje co do usterki?

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 23 maja 2010, 22:00
Lokalizacja: Szeliga P
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

Post » 04 sierpnia 2013, 11:44

to zalezy jak jezdzisz:d

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 25 kwietnia 2008, 08:31
Lokalizacja: FGW
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 05 sierpnia 2013, 13:47

rainer pisze:to zalezy jak jezdzisz:d

bez jaj kolego...
nie od wczoraj jeżdżę

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 23 maja 2010, 22:00
Lokalizacja: Szeliga P
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

Post » 06 sierpnia 2013, 14:55

nie no faktycznie dziwne jesli przy normalnej jezdzie tyle wypila.

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 06 sierpnia 2013, 15:28

To troche głupie ale zdarzało się już, może masz licznik w milach:)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości