Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 09:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gotowanie wrzenie płynu chłodniczego

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 21 czerwca 2013, 19:11

w 929 za załączenie wentylatora odpowiada tradycyjny czujnik bimetaliczny zamontowany w chłodnicy.

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 21 czerwca 2013, 21:27

Hmmm Chyba że to on mówil o tym drugim czujniku kiedy to nas przerwało... A w takim razie W bloku też coś siedzi oprócz tego w chłodnicy co odpowiada za odczytywanie temperatury czynnika chłodzącego?

 
Posty: 72
Rejestracja: 09 października 2008, 18:43
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pochwały: 2
Motocykl: SC33 (stunt) , SC57a , CRF 450
Rok produkcji: 2010

Post » 21 czerwca 2013, 22:06

w bloku jest czujnik który daje sygnał do kompa o temperaturze silnika i np kiedy ssanie wyłączyć a bimetal jest tylko do wiatraka

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 22 czerwca 2013, 09:02

dokłądnie jak kolega wyżej napisał

 
Posty: 30
Rejestracja: 20 października 2010, 20:46
Lokalizacja: re
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2013, 11:20

dzieki panowie za zainteresowanie i odpowiedzi wygląda, na to że nie ma co panikować z tą temperatuą 106. Najważniejsze, że nie gotuje/bulgocze i nie wyawla płynu :)

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 22 czerwca 2013, 13:21

Spoko luz Ja muszę się zorientować jak to u mnie wygląda w moim franku Czy też jest coś w chłodnicy i bloku czy Honda poczyniła jakieś zmiany w tym modelu w stosunku do poprzednich Najlepiej będzie jakiegoś manuala z neta zedrzeć Przyda się do wielu innych rzeczy Pozdrawiam ;-)

 
Posty: 48
Rejestracja: 09 lutego 2013, 09:32
Lokalizacja: Pruszków
Motocykl:

Post » 22 czerwca 2013, 16:06

Jeden czujnik w chłodnicy od wentylatora jak wyżej chłopaki pisali, a drugi w obudowie termostatu od wyświetlacza (w 929)

ssaniem nie steruje komputer tylko specjalny zawór(zapomniałem jak się nazywa), przez który przechodzi płyn i przesuwa cięgno które otwiera/zamyka zaworki obok przepustnic.

Wszystko tyczy się 929.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 23 czerwca 2013, 19:59

Adam1000rr pisze:Spoko luz Ja muszę się zorientować jak to u mnie wygląda w moim franku Czy też jest coś w chłodnicy i bloku czy Honda poczyniła jakieś zmiany w tym modelu w stosunku do poprzednich Najlepiej będzie jakiegoś manuala z neta zedrzeć Przyda się do wielu innych rzeczy Pozdrawiam ;-)



w sc57a za włączanie wentylatora odpowiada komputer który załacza przekaźnik wentylatora co widać na schemacie
http://download.fireblade.pl/sc57a_1000 ... ryczna.jpg

 
Posty: 44
Rejestracja: 03 czerwca 2013, 23:57
Lokalizacja: warmińsko mazurskie
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 24 czerwca 2013, 00:06

Siema Ano widać To ten cały ECT sensor Dziś obadałem moto bo owiewki były zdjęte do świec i na chłodnicy nie ma nic żadnej czujki Za to siedzi coś z przodu z lewej strony w bloku. A wie ktoś czy jest jakiś osobny czujnik do automatycznej regulacji obrotów na zimnym silniku w sc57?

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości