Dzisiaj jest 15 maja 2024, 05:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Alternator 929, Ku Przestrodze!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 16
Rejestracja: 16 maja 2010, 15:40
Lokalizacja: Zalesie
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 maja 2013, 09:06

Witam, tak wygląda zreanimowany alternator.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kontakt do firmy gdyby ktoś potrzebował.

Obrazek

To chyba wszystko w tym temacie.
Pozdrawiam Hey!

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 maja 2013, 11:21

dzik900, jak dla mnie piękna robota i fachowa!!!
Jaki koszt takiego przewinięcia ??
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 16
Rejestracja: 16 maja 2010, 15:40
Lokalizacja: Zalesie
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 maja 2013, 12:54

Mnie kosztowało 250, bo w strasznym stanie był mój stary alternator i do tego zamówiłem expresową naprawę a normalnie kosztuje to 150.

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwietnia 2012, 09:51
Lokalizacja: Brzesko
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 26 maja 2013, 18:16

za expresowke ja placilem 180 zl czyli 20 zl wiecej do tego po 2 dniach go mialem u Siebie jestem zajebiscie zadowolony

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 23 maja 2010, 22:00
Lokalizacja: Szeliga P
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2000

Post » 26 maja 2013, 22:01

ej... a skad moge wziasc taki zajebiaszczy niebieski kolorek?:) nie powiecie ze brzydki:) mi sie podoba hehehehehe:) mialem to samo u siebie... przewijany 3 razy i nic z tego... wytrzymywal max do 1000km a nawet nie... na necie znalazlem firme ktra sie tym zajmuje tylko elektryka w motocyklach. kupilem za ok 500zl nowy ze sklepu gwarancja 12mies. i smigam bez problemow.nic sie nie dzieje ale aku tez zalozylem nowe i nie chinola.

 
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2013, 20:37
Lokalizacja: poza polska
Motocykl:

Post » 31 maja 2013, 21:02

Witam Wszystkich

Mam problem wlasnie z brakiem ladowania i po pomiarach wyszlo mi ze to jednak alternator,jednak ze robilem to pierwszy raz prosze o ocene pomiaru tak na wszelki wypadek.
mierzylem to na naladowanym akumulatorze, wlaczonym silniku( okolo 2500 obrotow) z zapalonymi swiatlami

z gory dzieki :)
Załączniki
zdjęcie.JPG
zdjęcie-1.JPG
zdjęcie-2.JPG

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 31 maja 2013, 21:45

Pomiary ostro skasztaniłeś,,, delikatnie mowiąc,
1. Musisz odlaczyc kostke od regulatora
2. Mierzyc pomiedzy wybranymi dwoma z trzech zoltych przewodow i sprawdzic wszystkie 3 mozliwe kombinacje pomiedzy nimi, a nie miedzy jednym zoltym i masą....
Jedyne co to miernik dobrze ustawiles....

 
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2013, 20:37
Lokalizacja: poza polska
Motocykl:

Post » 01 czerwca 2013, 19:13

Dzieki za rade.
zrobilem dodatkowe pomiary. robilem je na zapalonym silniku okolo 3000 obrotow z wlaczonymi swiatlami i bez ale wyniki byly prawie takie same wiec podaje te bez swiatel.
to alternator??
z gory dzieki za odp ;)
Załączniki
zdjęcie-2.JPG
zdjęcie.JPG
zdjęcie.JPG

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 01 czerwca 2013, 20:35

niestety wyglada to na uszkodzony alternator, wyniki powinny byc zblizone we wszystkich kombinacjach, u ciebie jeden ucieka, a pozostale i tak sa raczej za niskie. zdejmij pokrywe alternatora i luknij jak wyglada, pewnie zobaczysz upalone zwoje na kilku cewkach.

 
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2013, 20:37
Lokalizacja: poza polska
Motocykl:

Post » 01 czerwca 2013, 22:16

Dzieki, bronek sie nalezy:)

Jeszcze jedna sprawa, musze spuscic caly olej przed odkreceniem dekla od alternatora?

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 01 czerwca 2013, 22:46

Wystarczy jak moo przechylisz na prawą stronę, wtedy nie będziesz musiał spuszczać oleju. Jeżeli będziesz odkręcał dekiel na stojaku, musisz spuścić cały olej. Nie zapomnij o nowej uszczelce pod dekiel.

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 02 czerwca 2013, 20:07

Też miałem do czynienia z forumowiczem misiopajur. Totalna amatorszczyzna :wnerwiony: . Malował mi zadupek od gixa. Umawialiśmy się na malowanie całego elementu lecz z jednej strony zostały mi oryginalne naklejki a z drugiej strony wzór wymalował i całość pokrył lakierem :ooo: . Oprócz tego niedociągnięcia i zupełnie inny odcień koloru, mimo tego iż podałem kod bazy pasującej idealnie. Żenada, nie polecam nikomu :/ . Posiadam dokładne zdjęcia wykonanej fuszerki

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości