Dzisiaj jest 12 grudnia 2019, 02:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Wyciek paliwa z pod baku

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 28
Rejestracja: 06 lipca 2012, 14:04
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Wyciek paliwa z pod baku

Post » 11 maja 2013, 12:28

Witam Panowie. Dziś troszkę grzebałem przy moim bladym i zauważyłem dość niepokojąca rzecz mianowicie wyciek paliwa z pod baku na zapalonym zimnym silniku. W celu diagnostyki zgasilem moto( kapanie ustało), podniosłem bak w gore i zajrzałem pod spód. Wiec tak: węzę 2 szczelne . W miare podoszenia baku w góre zauważyłem kapanie z pod takiej puszki małej co jest przymocowana pod bakiem. (Jak moto jest zgaszone i bak stoi w pionie nie kapie) Podejrzewam ze owa puszka to pompa. Nigdy nie miałem do czynienia z moto na wtrysku wiec proszę o opinie w celu weryfikowania moich podejrzeń :) pozdrawiam

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 maja 2013, 12:37

maniak929, kupić nowa uszczelkę nie jest droga lub spróbować dokręcić te śruby tylko nie na około jak leci tylko po przekątnej dokręcać ;) ;)

[ Dodano: Sob Maj 11, 2013 2:52 pm ]
wymień sobie ten cienki przewód paliwowy dla świętego spokoju on parę gr kosztuje i przy pompie masz gruby przewód do wtrysków tam jest na klucz i tam masz dwie podkładki miedziane też warto wymienić ;)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 28
Rejestracja: 06 lipca 2012, 14:04
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Post » 11 maja 2013, 15:41

Dzięki wiertło za pomoc! Wiesz wina jednak leży w weżyku takim ok 4-5 cm c ma 2 końcowki miedziane co łączy końcówke od pompy do listwy wtryskowej. Tylko problem taki ze mam po korek zalany a nie bede mial dostepu jak zdejme weżyk zeby paliwko łapac. Nie mam tam przy pompie czegoś, żeby zakrecić doplyw paliwa z baku?

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 maja 2013, 18:21

musisz zlać bo będzie Ci żywcem lecieć paliwo ;)
te podkładki miedziane kupisz sobie w motoryzacyjnym tylko weź na wzór :)
takie wężyki z pompką kosztują 25zł do spuszczania paliwka :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 28
Rejestracja: 06 lipca 2012, 14:04
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Post » 12 maja 2013, 10:15

Wiertło dzięki kolejny raz pomagasz:) Poradziłem sobie tak, że ten przewód paliwowy który ciekł przeciąłem i nim spuściłem paliwo. Orjętujesz się możne jak nazywa się fachowo ten przewód od pompy do listwy wtryskowej z końcami miedzianymi i ile kosztuje ? I czy jest jakaś filozofia na którą trzeba uważać przy jego wymianie?

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 maja 2013, 10:21

Waz Zestaw, FUEL FEED - 596,55 zł tyle kosztuje ten wężyk nowy :/

i tak jak pisałem wcześniej kupić te uszczelki miedziane nowe :/

Na nic nie trzeba uważać tylko dobrze dokręcić i powinno być ok :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 48
Rejestracja: 09 lutego 2013, 09:32
Lokalizacja: Pruszków
Motocykl:

Post » 12 maja 2013, 11:14

Masz kolego jeden na allegro. http://allegro.pl/cbr-929-sc-44-przewod ... 14099.html
Ja też u siebie wymieniałem, bo pękł. Spuszczasz paliwo wężykiem powrotnym, bo z niego grubiej leci.

Awatar użytkownika
 
Posty: 163
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 12 maja 2013, 15:08

witam
panowie ja zdejmuje zbiornik w sc 59 bez spuszczania paliwa ,pompa jest w srodku zbiornika i ona nie przepuszcza

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 maja 2013, 17:57

a-tomek pisze:witam
panowie ja zdejmuje zbiornik w sc 59 bez spuszczania paliwa ,pompa jest w srodku zbiornika i ona nie przepuszcza


w 929 tak jest że leci żywcem i nie da się tego zrobić bez spuszczania ze zbiornika :/
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 28
Rejestracja: 06 lipca 2012, 14:04
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Post » 14 maja 2013, 12:34

Dzięki Panowie za pomoc. Panowie a wiecie jakiego ninbusa trzeba żeby odkręcić ten wężyk od pompy? Nie mam własnego warsztatu tylko blaszaka przed blokiem, a nie chce po qmplach latać kilka razy za porzyczaniem :) od strony listwy wtryskowiej to chyba plaska 16 wystarczy?:)

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 maja 2013, 14:22

maniak929, 16-17 nie pamiętam dokładnie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 163
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 16 stycznia 2014, 22:21

Jak jest z tą pompą paliwa w 929? Dałem moto do mechanika na przegląd i powiedział mi ,że mam do wymiany pompę bo nie trzyma paliwa. Jego zdaniem po odkręceniu przewodu nie powinno się lać paliwo z pompy.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości