Dzisiaj jest 12 maja 2024, 12:57

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Regulator czy Alternator ??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 04 września 2012, 22:50

ada$,

ok zaraz podesle namiary na gg :)
Pale Gume, a nie dusze

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 15 sierpnia 2012, 21:23
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl:

Post » 07 października 2012, 19:02

Witam, chyba też mam ten problem tylko nie jestem pewien czy regulator czy alternator, postaram się opisać, na początku sezonu kupiłem nowy akumulator firmy m-line, i do tej pory wszystko było ok, od miesiąca coraz częściej muszę ładować akumulator, doszło do tego stopnia że po naładowaniu aku, zrobiłem 10 km i gasną światła. aż licznik podczas jazdy od zera zaczyna liczyć, z mocą silnika raczej wszystko ok, ale nie jestem pewien bo trzymałem go bardziej na obrotach jak zgaszę już nie odpala, jak myślicie co to może być?
Silnik, dwa koła i mina wesoła

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2012, 09:06

Nikt z nas wróżyć nie umie,weź ściągnij sobie pdf zaopatrz w miernik i zmierz ładowania na wolnych i przy 5k z światłami i bez,oraz na kostce z alternatora ile Ci pokaże i czy na trzech kablach po równo.

Ps; temat rzeka na forum.

Awatar użytkownika
 
Posty: 27
Rejestracja: 15 sierpnia 2012, 21:23
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl:

Post » 26 października 2012, 21:26

Jestem nowicjuszem wiec nie wiem za bardzo gdzie co sprawdzać, czy można trochę jasniej? Prąd na wolnych obrotach z światłami z tego co patrzyłem to ok 13, ale patrzyłem na aku. Gdzie się znajduje regulator napięcia? Czy jak odkrece dekiel alternatora to trzeba zmieniać uszczelkę? Z góry dzięki wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam!
Silnik, dwa koła i mina wesoła

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 26 października 2012, 21:59

grand72, jak 929 regulator jest w ogonie z lewej strony. A do dekla od altka kupisz uszczelke pare gr kosztuje
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 maja 2013, 22:03

Odświeżam :) Panowie pytanie regulator z 954 jest ten sam co 929?

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 21 maja 2013, 09:15

929 a 954 ma inny, ok 300zł jakieś Usa do obu modeli.

 
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2013, 20:37
Lokalizacja: poza polska
Motocykl:

Post » 05 czerwca 2013, 20:50

Panowie czy tak wyglada spalony alternator??
zadne druty nie sa przepalone tylko w paru miejscach jest ta tasma czy izolacja lekko czrna i ztopiona.
Załączniki
zdjęcie.JPG
zdjęcie(2).JPG
zdjęcie(1).JPG
Ostatnio zmieniony 05 czerwca 2013, 21:15 przez mikkel, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2013, 21:04

mikkel pisze:Panowie czy tak wyglada spalony alternator??
zadne druty nie sa przepalone tylko w paru miejscach jest ta tasma czy izolacja letko czrna i ztopona.

nie masz miernika?

 
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2013, 20:37
Lokalizacja: poza polska
Motocykl:

Post » 05 czerwca 2013, 21:22

Mam. Pytanie brzmi; czy jak alternator jest zfajczony to druty tez zawsze beda zfajczone( te ktore widac) czy nie koniecznie??

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 06 czerwca 2013, 01:46

USMAŻONY!
Jak izolacja jest koloru węgla to-koniec
Dobry, oryginalny alternator ma izolację w kolorze kawy z mlekiem :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 06 czerwca 2013, 12:34

Niestety już po altku !!! własnie jestem na bieżąco z tym tematem, bo miałem tak samo wyglądający alternator...tylko do przewinięcia się nadaję....akurat ja kupiłem za 370zł w Głogowa woj. Śląskie. Sprzedający jak i naprawiający te padła jest w temacie i zna się na rzeczy a przede wszystkim jak będziesz dawał do przewinięcia to sie dwa razy zastanów...bo ja :( niestety piec wymieniłem przez przewinięcie altka przez pseudofachowca :(

Niebawem wrzucę foty jak taki przewinięty altek skomplikował mi życie i zarazem posłał piec oryginalny na złom :|

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości