Dzisiaj jest 13 czerwca 2025, 13:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Licznik oszukuje. / Rezerwa

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 23:15

niestety nie posiadam kabla od pc :P więc pozostaje tylko hamowania ? :P
dodam, że czasami jak chcę szybko ruszyć od najmniejszych obrotów to do jakiś 2/2.5tyś jest lekkie zdławienie i dopiero później zaczyna sie pieekło :diabel2: podkreślam słowo czasami tylko występuje takie zdławienie do tych 2/2.5tyś :P więc nie wiem czemu tak jak :P może przez pc? a może świece do wymiany ? na przysłowiowym ' luzie ' obrotomierz lubi skakać od 1tyś do 1.1/1.2tyś ;)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 czerwca 2012, 23:17

kłania sie czyszczenie i regulacja zaworu egvc
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 23:26

hmm.. tym jeszcze sie nie bawiłem :P więc nie wiem czy zabierać się za to samemu ;) czy może oddać do mechanika

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 czerwca 2012, 23:32

powiem tak jeżeli jesteś mało kumaty w tym to lepiej oddać do sprawdzonego mechanika i niech to sprawdzi i ustawi bo jeżeli bedziesz latał z rozregulowanym zaworem to spalisz silniczek lub tryby połamiesz w nim i będziesz 300zł w plecy a towar chodliwy jest :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 23:48

hehe :D z tego co teraz czytam to troszkę jest do zrobienia :P przemyślę tą sprawę lecz pewnie zaprowadzę do mechanika :P

jeszcze raz dzięki za info :one:

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 czerwca 2012, 23:52

nmzc napisz jak zaprowadzisz do magika mechanika co zdziałał :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 13 czerwca 2012, 13:58

panowie jakieś info odnośnie tej rezerwy ? wie ktoś coś ? co może być przyczyną zapalania się rezerwy po około 10/15sec ? w baku mam 1.5h paliwka dla sprawdzenia i gdy ' żydek ' już załapie to będzie zapalał się zaraz po przekręceniu kluczyka, lecz gdy odczekam jakieś 5 min i znów będę chciał przekręcić kluczyć to objaw będzie taki sam jak na początku czyli zapali sie po 10/15sec :wnerwiony:

Pzdr ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 13 czerwca 2012, 19:06

Oj tam czepiasz sie pierdół,najważniejsze ze sie zapala,tak poprostu jest ze działa to na troche innej zasadzie jak działanie cepa i nie musi zaraz po przekręceniu kluczyka zaswiecic sie rezewa.U mnie jest tak samo,czasami swieci sie rezerwa a jak za jakis czas odpale moto zgasnie i jak nim juz rusze to sie po chwili zapala.Ale na twoim miejscu nie dopuszczałbym do sytuacji gdzie w baku zostaje litr paliwa,zatrzesz pompkę i wiadomo na dnie zawsze jest jakis syf i nie ma co jezdzic do 0.tak niski stan paliwa tez moze wpływac na złą prace motocykla,gasniecie itp. ;)
mario

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 13 czerwca 2012, 20:53

tzn teraz specjalnie zostawiłem 1.5L paliwka żeby zobaczyć czy rezerwa będzie inaczej sie zachowywać :) no ale cóż jak u Ciebie jest tak samo to nie mam się co martwić :) tylko lać i laaatać :dance:

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 14 czerwca 2012, 07:12

Maly929 pisze:tzn teraz specjalnie zostawiłem 1.5L paliwka żeby zobaczyć czy rezerwa będzie inaczej sie zachowywać :) no ale cóż jak u Ciebie jest tak samo to nie mam się co martwić :) tylko lać i laaatać :dance:


a nie "mówiłem" :D

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 22 czerwca 2012, 16:31

wiertło, pobawiłem się exupem dziś ( 3/4h ) :P na początku było takie buczenie później cykanie na tych linkach :wnerwiony: troszkę popuściłem je i jest kompletna cisza, moto chodzi dużo lepiej :dance: jeszcze pasuje troszkę pobawić się egcv lecz mi już skończyła się cierpliwość do tego dziadostwa :P teraz jak się rozreguluje to prawdopodobnie usunę go i zestroję odpowiednio pc ;P

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 czerwca 2012, 19:50

he he to git jest to bardzo ważne. Ale żeby nie stawać z pod motocykla to możesz kabelek 1m i wyłącznik kołyskowy i można się bawić i dokładnie zrobisz :D
Oddam nerkę za cbr :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość