It is currently 18 November 2025, 00:40

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Uszczelnienie dekla alternatora

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 4
Joined: 18 May 2012, 09:16
Location: warszawa
Motocykl:

Post » 18 May 2012, 10:09

witam jestem nowy i przejde do tematu ,wymieniłem uszczelke alternatora posmarowałem cienko silikonem odzczekałem chwile i złozyłem dokreciłem na 3/4 siły a na drugi dzien dokreciłem na maxa postał 24h i zalałem olejem ,zrobiłem ze 100km i znowu wisi kropla rece opadaja,zauwazyłem ze jak jezdze to jest sucho a jak go postawie na stopce to po 10min jest mała kropelka ,moze to nie zpod uszczelki tylko zpod ktorejs ze sruby pod alternatorem są tam dwie wie ktos od czego one są dzieki za pomoc pozdro ;)

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 May 2012, 15:56

spradz dekiel czy nie był spawany najlepiej sprawdzić to na szybie czy strzała nie dostał. Karter nie był uszkodzony ??
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Post » 18 May 2012, 22:01

królik, miałeś spawany karter? Jeśli tak to raczej nie szukaj przyczyn w deklu.

Zdejmij owiewkę, odpal moto, połóż się pod nim i obserwuj skąd się sączy, bo na odpalonym i zagrzanym silniku szybko wychwycisz miejsce z którego leci.

 
Posts: 4
Joined: 18 May 2012, 09:16
Location: warszawa
Motocykl:

Post » 19 May 2012, 08:00

panowie znalazłem zdiołem owiewke wymyłem dokładnie wysuszyłem i jest po odpaleniu połozyłem sie pod moto na samym dole z tyłu najnizszej sryby jest ryska jak włos centymerta niema i po jakims czasie zaczyna sie swiecic i zbiera sie olej ale to w takim tempie ze po nocy wisi kropla,co robic z tym spawac , kleic w morde niewiem podsuncie jakiegos pomysła , dzieki za pomoc

[ Dodano: Sob Maj 19, 2012 10:40 am ]
i wszystko jest całe niewidzac jakiegos dzwona nic niebyło spawane owiewki orginał ,silniczek suchutki tylko to jedno miejsce moze to jakas wada materiału ,za mocno dokrecił ktos srube i pusciło niewiem

User avatar
 
Posts: 264
Joined: 13 July 2010, 13:40
Location: Wrocław
Points: 6
Motocykl: GSXR 1000
Year production: 0

Post » 19 May 2012, 23:37

Zobaczyłbyś mój klejony karter jak odebrałem od mechanika to też byś nie był w stanie zobaczyć, że było coś robione :] Wygląda u mnie jak oryginał, a właśnie poci się też z tego miejsca koło śruby. Niestety tutaj nie mam dobrych wieści bo z uszczelnieniem tego na 100% bawię się już drugi sezon :) Podczas jazdy mam sucho ale jak postoi kilka dni bez jazdy to się kilka kropel uroni z tego.

 
Posts: 4
Joined: 18 May 2012, 09:16
Location: warszawa
Motocykl:

Post » 20 May 2012, 07:37

no własnie mam to samo w czsie jazdy nic a jak postoi to kropelka sie zbiera

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 May 2012, 14:13

na pewno jest jakiś myk na to żeby to zrobić. Ja w swoim motocyklu nie mam tego problemu
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 4
Joined: 18 May 2012, 09:16
Location: warszawa
Motocykl:

Post » 21 May 2012, 09:15

a najgorsze jest to ze zamiast myslec o smiganiu to mysle o tym oleju i w zkretach mam leki ze szlifa zalicze albo co innego tfu wypluj :mrgreen:

 
Posts: 32
Joined: 13 July 2016, 20:30
Points: 1
Motocykl: honda cbr 954
Year production: 2003

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 17 October 2017, 20:23

Panowie mam pytanie mam taką masę do uszczelnienia Dirko producent koloru czarnego tylko pytanie czy temperatura wystarczy producent deklaruje do 180 stopni nie jest to za mało ?

 
Posts: 274
Joined: 20 May 2015, 11:02
Location: Bartoszyce
Motocykl: CBR 954rr FireBlade
Year production: 2002

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 19 October 2017, 21:26

Skoro jest do 180 stopni a motocykl zazwyczaj grzeje się max do jakiś 110 stopni, to chyba ok.

User avatar
 
Posts: 92
Joined: 18 January 2016, 18:10
Motocykl: sc33
Year production: 1998
Samochód: Niebieski

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 20 October 2017, 18:55

wilku18klb wrote:Panowie mam pytanie mam taką masę do uszczelnienia Dirko producent koloru czarnego tylko pytanie czy temperatura wystarczy producent deklaruje do 180 stopni nie jest to za mało ?
Śmiało możesz poskładać na dirco jeśli nie masz pod ręką uszczelki. Tylko nie wielka ilość tej masy uszczelniającej. Pozdrawiam

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

User avatar
 
Posts: 149
Joined: 27 May 2014, 11:04
Location: Koło
Points: 2
Motocykl: Honda cbr 929
Year production: 2000

Re: Uszczelnienie dekla alternatora

Post » 20 October 2017, 22:23

Jesli chodzi o dekiel alternatora w cbr 929 to uszczelka tam przychodzi wiec nie wiem skad ta informacja ze uszczelki tam nie ma, pod deklem sprzegla uszczelki nie ma i sklada sie na paste, a alternator jak kolega wyzej pisal ze silikon tylko na laczeniach i wyjsciu kabli

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests