Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 18:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana przerywacza w 954

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 102
Rejestracja: 19 stycznia 2011, 19:48
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: honda 954
Rok produkcji: 2003

Post » 02 maja 2012, 21:40

dokładnie bez opornika sie nie obejdzie. tez juz to przerabialem

 
Posty: 8
Rejestracja: 13 lipca 2012, 11:07
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Post » 16 lipca 2012, 11:13

hmm u mnie jeden kierun nie miga tylko swieci caly czas,czy tym opornikiem zalatwie sprawe??gdzie to ustrojstwo dolutowac i jaki ma byc ten oporniczek??dzieki

 
Posty: 2
Rejestracja: 27 marca 2011, 21:39
Lokalizacja: Skoczów
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 12 czerwca 2013, 22:23

Witam!
Odświeżę trochę temat :)
Jak pewnie wielu z was już wie że przerywacz w 954 jest zalutowany na płycie w zegarach. Tak więc przy zmianie kierunkowskazów na LED-y pojawia się problem z szybkim miganiem lub tez z ciągłym świeceniem. Można oczywiście zastosować rezystory ale to osłabia intensywność świecenia kierunków. Prosty sposób na to jest taki:
Kupujemy na Allegro przerywacz do LED-ów DWU pinowy. Następnie trzeba dostać się do wtyczki w zegarach. Znajdujemy w niej dwa przewody: biały z zielonym paskiem i szary (patrząc od przodu motocykla będą po lewej stronie wtyczki). Wyjmujemy piny tych przewodów z wtyczki lub po prostu trzeba je obciąć, następnie łączymy je z przewodami kupionego przerywacza czarny z szarym i czerwony z biało-zielonym. Gotowe. Można cieszyć się z normalnie pracujących i wyraźnych kierunków. Dodam że kontrolki kierunków w zegarach działają normalnie. Tym sposobem omijamy tylko przerywacz seryjny.
Pozdrawiam i powodzenia!

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 13 czerwca 2013, 07:13

No i rewelacja :clap:

 
Posty: 8
Rejestracja: 13 lipca 2012, 11:07
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Post » 09 lipca 2013, 14:59

kurcze też zamontowałem taki przerywacz ,ale na wyjsciu z zegarów bo bałem się że właśnie kontrolki nie będą migały.Problem jest tylko wtedy gdy stary przerywacz odżywa bo mam podwójne mignięcia:)sprawdzę Twój sposób .

pozdroo

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 21 czerwca 2013, 15:11
Lokalizacja: Okolice Białegostoku
Motocykl:

Post » 09 lipca 2013, 18:01

też mam problem z moim przerywaczem, bo założyłem kierunki led. Czy na pewno działa sposób który opisał Tomal ?????

 
Posty: 8
Rejestracja: 13 lipca 2012, 11:07
Lokalizacja: kraków
Motocykl:

Post » 16 lipca 2013, 18:50

ja jeszcze nie testowałem bo nie było kiedy ,ale napewno sprawdzę.w razie czego mój sposób działa o ile nie przeszkadza komuś nieregularne miganie:D:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 21 czerwca 2013, 15:11
Lokalizacja: Okolice Białegostoku
Motocykl:

Post » 17 lipca 2013, 18:55

Jutro przyjdzie do mnie przerywacz led na dwa piny o którym mowa wyżej, zobaczymy co z tego wyjdzie ;p

[ Dodano: Czw Lip 18, 2013 5:49 pm ]
Panowie zrobiłem wszystko tak jak opisał Tomal i wszystko elegancko działa. Kierunki mrugają tak jak powinny, święcą w końcu mocno, kontrolki w zegarach również działają. Nie polecam wstawianie oporników ponieważ kierunki wówczas słabo świecą.

 
Posty: 11
Rejestracja: 14 lipca 2012, 18:15
Lokalizacja: Krosno Od
Motocykl:

Post » 13 grudnia 2013, 23:13

panowie poszukuje takowego przerywacza do ledów a nigdzie nie mogę znaleść 2 pinowego.na allegro co widze to wszystko na 3 piny :/

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 grudnia 2013, 12:29

to źle szukasz

http://allegro.pl/przerywacz-do-kierunk ... 44717.html

jest kilka takich przerywaczy jeden Ci podesłałem.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 7
Rejestracja: 12 marca 2014, 16:40
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 03 kwietnia 2014, 16:09

Mam ledy przód+tył, ze wstawionymi żarowkami jako "oporniki" i wszystko działało do ostatniego weekendu... kierunki raz działaly, raz nie aż wkońcu zdechły-.-
Podejżewam że jak by to była wina przerywacza to od razu by przestały działać. Stawiam na kostke bo cała reszta już sprawdzona. W przełączniku kierunków brak prądu (na klaksonie i długich jest).

Z tego co wyczytałem przerywacz jest w zegarach zamontowany w 954. Pytanie brzmi czy jest i jeżeli tak, to w którym miejscu wchodzi jakaś wtyczka w której może ginąć prąd??


Pozdrawiam ;)

 
Posty: 52
Rejestracja: 13 kwietnia 2016, 16:47
Lokalizacja: Kociewie
Motocykl: R6 RJ03 / CBR 954RR
Rok produkcji: 2002

Re: Wymiana przerywacza w 954

Post » 15 maja 2016, 01:38

Odgrzeje kotleta, ale nikt nie odpisał Stefanowi przez dwa lata a to przykre :P w dodatku mam podobny problem :diabelek:
Stefan kilka postów wyżej są opisane odpowiedzi na twoje pytania, od siebie jedynie dodam że mam ten sam problem przy oryginalnych żarówkach 21W a wyglądało to tak że blaszka w przełączniku się wykręciła i nie działały mi kierunkowskazy po dokręceni jej wszystko ładnie chodziło, ale do czasu... Od pewnego momentu przestały działać sprawdziłem czy blaszka znowu się nie odkręciła, ale było wszystko ok (co ciekawe zawsze miały opóźniony zapłon czyli jakieś 5s zwłoki zanim zaskoczyły) rozebrałem kierunki z tyłu i wyciągnąłem jedną żarówkę - Baaaa mam awaryjne haha, Wygląda na to że coś nie tak z przerywaczem bo na trzech żarówkach zapalały się awaryjne praktycznie od startu a czasami ze zwłoką, ale się zapalały po dodaniu czwartej przestawały działać awaryjne. Tak jak by było za duże obciążenie na przerywaczu bo miałem identycznie jak ty że brak prądu... dokładnie to 0.07V po odłączeniu jednej żarówki 11,..V

Na dniach przyjdzie do mnie lampa z kierunkami do tego zastosuje przerywacz dwupiniwy opisywany w temacie i zobaczymy czy ominięcie oryginalnego przerywacz pomoże.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości