Odgrzeje kotleta, ale nikt nie odpisał Stefanowi przez dwa lata a to przykre
w dodatku mam podobny problem
Stefan kilka postów wyżej są opisane odpowiedzi na twoje pytania, od siebie jedynie dodam że mam ten sam problem przy oryginalnych żarówkach 21W a wyglądało to tak że blaszka w przełączniku się wykręciła i nie działały mi kierunkowskazy po dokręceni jej wszystko ładnie chodziło, ale do czasu... Od pewnego momentu przestały działać sprawdziłem czy blaszka znowu się nie odkręciła, ale było wszystko ok (co ciekawe zawsze miały opóźniony zapłon czyli jakieś 5s zwłoki zanim zaskoczyły) rozebrałem kierunki z tyłu i wyciągnąłem jedną żarówkę - Baaaa mam awaryjne haha, Wygląda na to że coś nie tak z przerywaczem bo na trzech żarówkach zapalały się awaryjne praktycznie od startu a czasami ze zwłoką, ale się zapalały po dodaniu czwartej przestawały działać awaryjne. Tak jak by było za duże obciążenie na przerywaczu bo miałem identycznie jak ty że brak prądu... dokładnie to 0.07V po odłączeniu jednej żarówki 11,..V
Na dniach przyjdzie do mnie lampa z kierunkami do tego zastosuje przerywacz dwupiniwy opisywany w temacie i zobaczymy czy ominięcie oryginalnego przerywacz pomoże.