» 09 kwietnia 2014, 20:46
Kolega zalewa już od 3 sezonów takie cudo do vfr nic mu to nie pomaga ani nie szkodzi oprócz dodatkowych 70 zł przy wymianie oleju:) Ja bym odpuścił to sobie . Masz cytat od firmy która tym handluje :
"Witam,
Ceramizer tworzy warstwę ceramiczno-metalową o niskim współczynniku tarcia, ale wyłącznie na powierzchniach tarcia metal-metal, a sprzęgła mokre mają zwykle tylko jedną powierzchnie z metalowych płytek, druga to materiał z tworzywa lub w starszych konstrukcjach korek, a na nich nie wytworzy się warstewka ceramiczno-metalowa, nawet najcieńsza. Tak, więc powierzchnie czynne typowego sprzęgła mokrego pod wpływem ceramizera nie zmieniają swoich właściwości.
Po aplikaji do oleju ceramizera (tego do silników czterosuwowych) przez około 200km sugeruję jazdę z możliwie małą lecz użyteczną prędkością obrotową silnika.
Może Pan również jednocześnie zaaplikować uszlachetniacz do paliwa.
UWAGA: W przypadku nie typowej konstrukcji mokrego sprzęgła tj. wtedy gdy wszystkie okładziny mokrego sprzęgła są metalowe wówczas nie należy stosować ceramizerów."