Page 1 of 2

dobra ta opona w tej cenie ?

PostPosted: 09 January 2011, 12:39
by Pawel_954
Siemanero,

szukam opon do 954, ta jest warta wg Was, 2007 to juz byl 2ct , czy lepiej w 2ct uderzyć ?
http://allegro.pl/michelin-pilot-power- ... 56828.html

?

PostPosted: 09 January 2011, 13:18
by Guliver
Paweł na torze nie jeździsz zwykły pilot power Ci w zupełności wystarczy to jest dobra opona.

PostPosted: 09 January 2011, 13:26
by Pawel_954
Guliver wrote:Paweł na torze nie jeździsz zwykły pilot power Ci w zupełności wystarczy to jest dobra opona.


to może lepszy bylby pilot road, pewnie twardsza guma i na dluzej wystarczy. faktycznie moja jazda nie nalezy do ekstremalnych hihi:

PostPosted: 09 January 2011, 14:57
by morwa76
jak dla mnie opona bardzo dobra,cena idealna,na dwa sezony masz z głowy
_______________________________________________________________
pozdrawiam

PostPosted: 09 January 2011, 15:30
by goOly19
opona starczy na 8 tys lajtowej jazdy, i 4 tys mocnej

PostPosted: 12 January 2011, 18:07
by bmd
Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

PostPosted: 12 January 2011, 18:53
by Lary18th
Bierz 3 składnikowe pirelki i będziesz zadowolony ;) ... a co do laczek z linka to cena według mnie bardzo dobra ....

PostPosted: 12 January 2011, 18:55
by Guliver
Paweł Pilot Road sobie odpuść. Martinezzz miał taką założoną w jajku (gsxf600) a mocy to to nie ma żadnej a jednak często miał uślizgi. Pilot Power to bardzo dobra opona. Przejeździłem na niej w 954 prawie 8000km. Co prawda wtedy jeździłem lajtowo.

[ Dodano: Sro Sty 12, 2011 6:08 pm ]
bmd wrote:Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

Chyba Ci się cos kolego pomyliło. Niby dlaczego 2CT są wytrzymalsze. Przecież po środku maja ta samą mieszankę co zwykły pilot power. 2CT ma tylko mieksze paski po bokach co sprawia że żywotność z pewnością nie jest więkasz.

Lary ale Paweł nie jeździ na torze to mu nie potrzeba takich oponek jak mówisz.

PostPosted: 12 January 2011, 19:21
by Lary18th
No to fakt Grzesiu - masz rację jeżeli spokojnie lub typowo turystycznie lata to żeczywiście PP będą ok :P

aaa i zapomniałbym - naskrobałbyś tam w moim topicu z klamkami - moze mi coś rozjaśnisz , bo wiem że u siebie zmieniałeś a nie przyglądałem sie hihi:

PostPosted: 12 January 2011, 20:04
by misiopajur
MICHELIN PILOT ROAD -RADIAL---B.D.B OPONY!!!!
zrobiłem na nich 929 -ponad 30 tys km

bez gleby i uślizgów :D -używki 3-5 letnie po 90zł/szt.

.ktoś nie umiał na 'JAJKU' jezdzic. hihi:

PostPosted: 13 January 2011, 00:56
by bmd
Guliver wrote:Paweł Pilot Road sobie odpuść. Martinezzz miał taką założoną w jajku (gsxf600) a mocy to to nie ma żadnej a jednak często miał uślizgi. Pilot Power to bardzo dobra opona. Przejeździłem na niej w 954 prawie 8000km. Co prawda wtedy jeździłem lajtowo.

[ Dodano: Sro Sty 12, 2011 6:08 pm ]
bmd wrote:Cena bardzo fajna jak za taką gumę, ale chyba warto dorzucić trochę do 2ct. Oponki są wytrzymalsze, a przyczepność nie jest zła.

Chyba Ci się cos kolego pomyliło. Niby dlaczego 2CT są wytrzymalsze. Przecież po środku maja ta samą mieszankę co zwykły pilot power. 2CT ma tylko mieksze paski po bokach co sprawia że żywotność z pewnością nie jest więkasz.


Guma na środku jest twardsza. Doczytaj troszkę :mrgreen:. Mam teraz trzy-składnikowe Pirelli Angel ST i jest ok, ale wydaje mi się, że Michelin Road 2 były lepsze i wytrzymalsze.

PostPosted: 13 January 2011, 22:29
by Guliver
bmd wrote:Guma na środku jest twardsza. Doczytaj troszkę :mrgreen:. Mam teraz trzy-składnikowe Pirelli Angel ST i jest ok, ale wydaje mi się, że Michelin Road 2 były lepsze i wytrzymalsze.


Drogi kolego niestety się mylisz albo masz jakieś złe źródło informacji. PP 2CT nie ma twardszego środka tylko miększe boki niż zwykły PP. Zarówno normalny PP jaki i PP 2CT mają środek opony z tej samej mieszanki o tej samej twardości.