Dzisiaj jest 13 grudnia 2018, 20:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Customowy wydech CBR 954

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: Max_929, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 16 kwietnia 2010, 11:47

a jest szansa no fotkę, jak to wygląda po zamontowaniu na sprzęcie jeżdżącym-odgłos jest ok
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 20 stycznia 2010, 23:36
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 16 kwietnia 2010, 18:11

miki pisze:a jest szansa no fotkę, jak to wygląda po zamontowaniu na sprzęcie jeżdżącym-odgłos jest ok


Przyłączam się do tej prośby :D

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 18 kwietnia 2010, 18:41

jaką średnicę ma wylot? wydech wygląda kozacko ale wydaje mi się że wylot jest za wąski i słychać takie pierdzenie trochę na wyższych obrotach.ile by kosztowały 2 sztuki tylko że mocowany na sprężynki (ew. opaska)?

[ Dodano: Nie Kwi 18, 2010 6:45 pm ]
i jeszcze jedno: jak uzyskać taką barwę carbonu? żywica jest jakoś barwiona?

Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 20 kwietnia 2010, 00:11

czy ktoś z was rozkładał seryjny wydech w 954? jak to wygląda? jak podejść do sprawy? czy usunięcie nitów i ściągnięcie dekielków pozwoli na wyciągnięcie wnętrza? czy jeszcze coś trzeba zrobić? chcę tłumik skrócić i wyciągnąć katalizator, ewentualnie przelot zrobić ale z porządnym wytłumieniem

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 20 kwietnia 2010, 22:06

A jak i skąd no i po co ty chcesz kata wyciągnąć :027:
Edzio z modlina takie tematy przerabia to odezwij się do niego, on na pewno ci pomoże w doboże materiałów i wykonaniu ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2010, 22:42

SIEMA
1. wylot ma średnice 50 mm i raczej na pewno to zmodyfikuje na 80-90 mm - tak jak mam u siebie w 929 - ta 50 jednak go dławi i na dłużśżą mete mogą pójść spoiny :/

2.Nie myślalem narazie o puszczaniu tego w handel musze na maxa wszystko pozamykac odnośnie "prototypu seryjnego"
...ale mysle ze jeszcze kilka tygodni i wszysto bede miał pozapinane "na zicher"

3.ta pucha jest zaprojektowana tylko na mocowanie 3 śrubowe--rozstaw śrub obojętny kwestia dobrania odpowiedniej śednicy grodzi i rozstawu tulejek...

4.Czerwona barwa carbonu powstaje po przez dodanie do 1 warstwy lakieru-koncentratu HOUSE OF KOLOR----droga sprawa 100 ml tego specyfiku to koszt 25 euro :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 20 kwietnia 2010, 22:48

już rozmawiałem z edziem, polecił rozebrać, wyciągnąć wszystko, zrobić komorę rozprężającą na jakiś 12 cm, a dalej przelot, wszystko porządnie wytłumić, wszystko zacząć od skrócenia wydechu, bo mega długi jest, jednak patrząc na koszty wykonania przez niego to nie opłaca się dłubać samemu tylko uderzać do Edzia :) podoba mi się wydech robiony przez misiopujar'a ale jedna preferuję coś mniej radykalnego i cichszego :)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2010, 23:41


Awatar użytkownika
 
Posty: 26
Rejestracja: 20 stycznia 2010, 23:36
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 28 maja 2010, 13:27

Pytanko mam takie. Postanowilem zdjąc rurkę, żeby ja skrocic. Po zdjeciu i odpaleniu moto, uslyszalem to, co chcialem uslyszec i jakos nie spieszy mi sie z zakladaniem rury spowrotem. Czy istnieja jakies wady w przypadku jazdy bez tlumika? Jedyne co zostalo to taka stozkowata seryjnie dziurowana koncowka.

Kiedys cos slyszalem o regulacji czegos :D Ale nie wiem dokladnie o co chodzi.

[ Dodano: Sob Maj 29, 2010 9:01 pm ]
Dobra, ppolatalem pol dnia bez rury i stwierdzic musze jedno. Pie...le, zakladam ja spowrotem. Jak mnie prawe ucho od tego ryku nap...la to szkoda gadac. Poza tym wiocha jak nie wiem. Wszyscy sie ogladaja i patrza jak na nie do konca normalnego czlowieka. Nie polecam :D

 
Posty: 58
Rejestracja: 30 listopada 2012, 01:25
Lokalizacja: opatów
Motocykl:

Post » 29 września 2013, 21:21

misiopajur pisze:SIEMA
1. wylot ma średnice 50 mm i raczej na pewno to zmodyfikuje na 80-90 mm - tak jak mam u siebie w 929 - ta 50 jednak go dławi i na dłużśżą mete mogą pójść spoiny :/

2.Nie myślalem narazie o puszczaniu tego w handel musze na maxa wszystko pozamykac odnośnie "prototypu seryjnego"
...ale mysle ze jeszcze kilka tygodni i wszysto bede miał pozapinane "na zicher"

3.ta pucha jest zaprojektowana tylko na mocowanie 3 śrubowe--rozstaw śrub obojętny kwestia dobrania odpowiedniej śednicy grodzi i rozstawu tulejek...

4.Czerwona barwa carbonu powstaje po przez dodanie do 1 warstwy lakieru-koncentratu HOUSE OF KOLOR----droga sprawa 100 ml tego specyfiku to koszt 25 euro :|


gdzie można kupić włókno weglowe?
jakbym chcial owinac stary wydech carbonem mialo by to sens? jak wyglada to cenowo?

[ Dodano: Nie Wrz 29, 2013 9:21 pm ]
misiopajur pisze:SIEMA
1. wylot ma średnice 50 mm i raczej na pewno to zmodyfikuje na 80-90 mm - tak jak mam u siebie w 929 - ta 50 jednak go dławi i na dłużśżą mete mogą pójść spoiny :/

2.Nie myślalem narazie o puszczaniu tego w handel musze na maxa wszystko pozamykac odnośnie "prototypu seryjnego"
...ale mysle ze jeszcze kilka tygodni i wszysto bede miał pozapinane "na zicher"

3.ta pucha jest zaprojektowana tylko na mocowanie 3 śrubowe--rozstaw śrub obojętny kwestia dobrania odpowiedniej śednicy grodzi i rozstawu tulejek...

4.Czerwona barwa carbonu powstaje po przez dodanie do 1 warstwy lakieru-koncentratu HOUSE OF KOLOR----droga sprawa 100 ml tego specyfiku to koszt 25 euro :|


gdzie można kupić włókno weglowe?
jakbym chcial owinac stary wydech carbonem mialo by to sens? jak wyglada to cenowo?

Awatar użytkownika
 
Posty: 100
Rejestracja: 14 grudnia 2011, 20:11
Lokalizacja: Leżajsk
Pochwały: 3
Motocykl: sc59
Rok produkcji: 2012

Post » 30 września 2013, 08:34


Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 30 września 2013, 10:54

do owinięcia potrzebujesz płytę carbonową o grubości 0.5mm



ewentualnie można samemu zrobic taką płytę, laminując carbon na szybie .
do Laminowania trzeba użyć żywicy epoxydowej, która wytrzyma minimu 70'c -EPIDIAN 52,LH 160, L285

http://www.youtube.com/watch?v=k-YRPEksdRY

Obrazek

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości