Dzisiaj jest 22 czerwca 2018, 13:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL[/url] cena dla forumowiczów 10zł info na PW[/color] | KOSZULKA HONDA FIREBLADE.PL MARQUEZ 93 - info PW

Power Commander mała pomoc :)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: Max_929, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 08 lipca 2009, 11:24
Lokalizacja: Praszka
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 2002

Power Commander mała pomoc :)

Post » 09 lipca 2009, 20:49

Jestem laikiem w tej dziedinie a więc mam kilka pytań co do power comanndera (nabyłem go dziś) :) założyłem nowy temat, jeżeli to sprawia problem to proszę o przeniesienie ;) z góry przepraszam :)
1. do czego służą 3 przyciki na obudowie ( LOW,MID,HIGHT)
2. Ma ktoś może mape, która została stworzona pod jego model NIE chodzi mi o te ,które są na płycie :)

W sumie są to 2 pytania :) proszę o odpowiedź. Pozdrawiam .
Mam wgraną mape pod Yoshimure i filtr muszę przyznać, że jest duża różnica w jeździe ale cos mi mówi, że to jeszcze nie to ;) Aha wydech mam jakiś nieseryjny nie znam nazwy ;/ ale jest to tylko sama końcówka, .
Kris954

 
Posty: 9
Rejestracja: 16 marca 2009, 20:12
Lokalizacja: Łowicz
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 15 października 2009, 00:09

Niestety nie moge ci odpowedziec na twoje pytanie, ale konkretniej chcialbym sie dowiedziec czy warto wydawac tyle pieniedzy? Czy faktycznie jest odczuwalna roznica i jakiej firmy zakupies
marzenia są po to aby je spełniać !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 15 października 2009, 06:55

Przyciski służą do wzbogacania/zubażania mieszkanki w zakresie obrotów niskich (LOW), średnich (MEDIUM) i wysokich (HIGH). To taki ukłon w stronę "nieinformatycznych".
Najlepiej oczywiście zrobić indywidualną mapę, ale potrzeba porządnej hamowni i kumatego operatora. W innym wypadku lepiej wgrać gotowca pod swoje modyfikacje. Jak masz samą końcówkę nie wgrywaj mapy dla pełnego układu, bo będziesz szedł na bogatej mieszance.

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 15 października 2009, 10:12

Jeżeli masz tylko końcówkę z pustym przelotem to najlepiej wgraj mapę:

M110-508 European Model, Arrow slip-on and stock or aftermarket air filter.

tutaj masz link z którego pobierzesz sobie wszystkie mapy i wybierzesz do załadowania powyższą:

http://www.powercommander.com/downloads ... 10-ALL.exe

Poza tym żę wgrasz sobie mapę możesz jeszcze dostosować ją pod siebie za pomocą 3 przycisków. Możesz zubożyć lub wzbogacić mieszankę w wybranym zakresie obrotów niskich (LOW), średnich (MEDIUM) i wysokich (HIGH).
Opis jak to zrobić masz na stronie 4 w tym dokumencie pdf. :

http://www.powercommander.com/downloads ... 10-211.pdf

Jak będziesz miał kłopoty ze zrozumieniem to daj znać to Ci przetłumaczę na polski.

Jak miałem 954rr to PCIIIR naprawdę robił różnicę. Jak się przejechałem 954rr kumpla który nie miał PC to mi się wydawał jakiś wół z tej CEBRy. Raz założysz i dobrze ustawisz to już nie będziesz chciał jeździć bez PC.

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 16:14
Lokalizacja: Vavamuffi
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 15 października 2009, 11:31

strojenie jakiejkolwiek jednostki bez jej hamowania to o kant tyłka...

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 15 października 2009, 13:29

pANpawiAN pisze:strojenie jakiejkolwiek jednostki bez jej hamowania to o kant tyłka...


Poniekąd masz rację. Jak kupowałem PC do swojej 954rr też mi to radziłeś. Jednak z braku funduszy postanowiłem sam się tym zająć z moim znajomym. Metodą wielokrotnych prób. Wgrywania różnych map. Wielokrotnych przejażdżek i kombinowania z mapami za pomocą programu udostępnionego na płycie do PC (można go również pobrać z sieci) najlepszym i optymalnym (w moim odczuciu, jeżeli chodzi o stosunek przyrostu mocy do spalania, które pomimo tego iż czułem że moto miało znacznie większego kopa spadło o 0,6l/100km) właśnie powyższa mapa spełniała moje oczekiwania. Dodam tylko iż miałem również filtr K&N.

Oczywiście jeżeli masz możliwość dostrojenia na hamowni w dobrych pieniądzach to polecam. Jednak musisz wiedzieć czego chcesz. Bo na hamowni można również dostroić PC tak że po modyfikacji map będzie moto nie do okiełznania. Tylko wtedy kosztem wytrzymałości silnika oraz spalania. Dlatego musisz wiedzieć czego oczekujesz po takim strojeniu na hamowni aby to wcześniej ustalić z osobą która się zajmie twoim moto.
Jak dla mnie w zupełności wystarczyło to co napisałem w poście powyżej.

 
Posty: 323
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 21 czerwca 2012, 02:52

Witam, sorry że odkopuję ten temat, ale chciałem zapytać czy ma ktoś jakaś dobrą mapę do PC na 929 z przelotem i seryjnym filtrem? Ta mapa co podał kolega Guliver nie będzie pasować do 929 nie?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 937
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 21 czerwca 2012, 14:44

Mapy powinny być wgrywana pod konkretne moto. Ewentualnie możesz brać gotowce ze strony PowerCommander lub mapy przygotowane przez magików zazwyczaj na zachodnich forach. Dużo map jest na forum 1000RR.net ale oni mają wachę 92 oktany więc lipa, ale na pewno znajdziesz coś ciekawego w EU :one:

 
Posty: 515
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 06 listopada 2012, 22:15

witam...panowie odkopuje temat na prośbę znajomego.więc tak zakupił używkę powera III wymontowanego z cbr 954 tylko z tego co się orientuje to powinna być do tego płyta CD i jakiś kabel (USB bodajże)ale on akurat tych dwóch rzeczy nie ma.I teraz jak to zrobić żeby to hulało?
Dodam że ma końcówkę przelot Leo Vince (kolektory fabryczne) plus filtr K&N.
Da się coś z tego zrobić?

Z góry dzięki za Odp .pozdro.

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 06 listopada 2012, 22:56

Sciągnąc Software ze strony producenta, kupić kabel w sklepie "komputerowym" i po krzyku :)
A reszta zalezy od niego czy chce sobie wgrać mapy ze strony, czy robić Dyno- polecam to drugie. Jak juz ma III to niech tez sciągnie Pump Acceleratora ;) ja to aktywowałem i fajnie hulało.

 
Posty: 323
Rejestracja: 10 lipca 2010, 15:45
Lokalizacja: Połaniec
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR929 FireBlade
Rok produkcji: 2000

Post » 06 listopada 2012, 23:14

Cześć:) Kolego możesz rozwinąć temat Pump Acceleratora bo nie jestem w temacie, a mam PC i chętnie bym coś tam pogmerał żeby na nowy sezon Honda była jeszcze bardziej skoczna hihi:

 
Posty: 515
Rejestracja: 30 stycznia 2011, 23:28
Lokalizacja: WLKP Kalisz
Pochwały: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 07 listopada 2012, 00:23

czyli coś z tego będzie.najlepiej pewnie zrobić wszystko na hamowni.jak możecie kogoś polecić dodam że kolo z wielkopolski dokładnie okolice Kalisza.i na jakie koszta się szykować.
AkumIZocha co to za ustrojstwo ten pump acelerator? :ooo:

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość