It is currently 18 November 2025, 02:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Co da wyjęcie katalizatora?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Co da wyjęcie katalizatora?

Post » 25 May 2009, 14:20

Hello. Tak jak w temacie. Zastanawiam się nad wyjęciem z końcówki kolektorów katalizatora. Co taki zabieg da? Jakie tego mogą być efekty? Moto powinno się lepiej wkręcać, ale czy w praktyce też tak jest. Z pewnością będzie głośniej ryczeć. Czy ktoś to już robił? Oczywiście sonda lambda zostanie.

User avatar
 
Posts: 106
Joined: 06 July 2009, 22:52
Location: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Year production: 2002

Re: Co da wyjęcie katalizatora?

Post » 09 July 2009, 21:25

Hmm. Pytanie troche starsze ale tez jestem ciekwy co o tym sądzicie. Akurat mam taka sytuacje ze posiadam na stanie dwa wydechy. Dwa orginaly tylko ze jeden wybebeszony. Nie chce go zakladac z obawy o lambde. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

 
Posts: 7
Joined: 08 July 2009, 11:24
Location: Praszka
Motocykl: Honda
Year production: 2002

Post » 09 July 2009, 21:48

Myślę, że sondzie nic nie będzie ponieważ jest ona przed końcówką także będzie dostawała prawidłowe dane więc mozna smiało zakładać :)
A co do oryginalnego wybebeszonego wydechu to będzie najprawdopodobniej wydawał metaliczne dźwięki także nie wiadomo jaki będzie efekt ;/ osobiście polecam jakiś tani sportowy wydech ew. mozna go jeszcze skrócic i efekt będzie zapewne jeszcze lepszy :) sam zrobiłem coś takiego i jestem zadowolony :)
Kris954

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 09 July 2009, 23:22

..chłopaki qrw.wywalcie te seryjne wydechy
od roku praktycznie jezdze na samym kolektorze z sondą-a wydech to nakladka wielkosci puszki od piwa wykonana z carbonu.
tydzien temu zalozylem seryjny wydech zeby sprawdzic jak sie zachowuje moto--masakra
palil 1 l wiecej paliwa mocy odczuwalnie z 1/3 mniej i cichy jak sqter-jezdzic się nie chciało
..na samym kolektorze moto ma max mocy i pali ok 5.5 l /100km-takie jest moje doświadczenie--po przejechaniu 20 tys km na samym kolektorze

User avatar
 
Posts: 252
Joined: 28 January 2009, 15:46
Location: NOS
Motocykl: sc 44
Year production: 2001

Post » 10 July 2009, 09:42

misiopajur, zapodaj jakąś fotkę jak to wygląda...
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 10 July 2009, 15:04

Kata trzeba wywalić i tyle!!!
Niepotrzebnie tracicie moc :D

Chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć po co to wkładają - ekologia.

Nie sądzę, żeby w moto było słychać metaliczne dźwięki, w końcu i tak wydobywający odgłos z końcówki jest głośniejszy niż w aucie.

Katalizatorom mówie zawsze WON! Przerabiałem to już w swojej A4 i renówce:-)

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 11 July 2009, 09:55

zaciekawił mnie ten temat, mi co prawda chodzi o katalizator w sc57a ale mam pytanie czy można go usunąć jakoś mało inwazyjnie czy trzeba coś piłować, wycinać, spawać itp... :632:
widziałem go jak był odsłonięty przy okazji wymiany końcówki ale nawet nie przyszło mi do głowy rozkminianie jak go wywalić, a szkoda bo pewnie teraz znów trzeba by było cały tył rozbierać :|

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 11 July 2009, 10:36

misiopajur zapodaj foty bo cholernie mnie zaciekawiłeś swoja wypowiedzia :)

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 11 July 2009, 13:52

Można rozciąć układ i wyjąć cały wkład lub poprzez otwór wytłuc prętem i młotkiem.
Pamiętajcie tylko, że ceramika to nie wszystko i trzeba wyciągnąć jeszcze 2 uszczelnienia tej ceramiki, bo inaczej zapchacie wylot - tak jest w samochodach.

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 11 July 2009, 14:27

siema..chlopaki jakos pod koniec tygodnia bo jeszcze w Krynicy Morskiej siedze.a nie mam fotocamery :D

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 11 July 2009, 18:09

a po co siedzisz w krynicy morskiej?
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 11 July 2009, 22:30

misiopajur wrote:siema..chlopaki jakos pod koniec tygodnia bo ......

ale już jest sobota i koniec tygodnia hihi: :P

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests