Dzisiaj jest 02 czerwca 2025, 15:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Podniesienie Lag

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Podniesienie Lag

Post » 23 kwietnia 2009, 17:56

Co da podniesienie lag nad polke o 2 cm?? Czy to wpłynie jakos niekorzystnie badz korzystnie na motocykl?? Czy bedzie sie lepiej czy gorzej zachowywal w zakretach?? Podnosze te lagi z tego wzgledu ze mam takie dziwne mocowania do amorka ze trzeba lagi uniesc ponad polke zeby amor zamocowac do lagi. czekam na wypowiedzi.

 
Posty: 3
Rejestracja: 07 maja 2008, 21:10
Lokalizacja: Biała Pod
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 23 kwietnia 2009, 18:41

Witam. Nie jestem specjalistą od tego, ale wydaje mi się że spowoduje dociążenie przodu co bedzie miało wpływ na szybsze wejścia w zakręt, lecz będą minusy w postaci uciekającego tyłu w przypadku odkręcenia ostro gazu w złożeniu.

 
Posty: 15
Rejestracja: 08 lutego 2009, 22:57
Lokalizacja: ZG
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 25 kwietnia 2009, 23:25

zmieni się kąt główki ramy przez co motocykl będzie "bardzej zwrrotny" co może być zaletą , z kolei przy większych prędkościach może być szima albo ogólnie niestabilnie

wpuszczanie lag w półki to najprostszy sposób na zmianę geometrii motocykla i wpływ na jego prowadzenie

 
Posty: 28
Rejestracja: 10 czerwca 2009, 23:49
Lokalizacja: z Piekła
Motocykl: CBR954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 15 lipca 2009, 01:06

Tak się robi w nakedach często, żeby były bardziej gibkie. Ale czy jest sens takiej przeróbki w agresywnie już stworzonej do winkli 954? Taka przeróbka może wymagać amora skrętu, nie wiadomo jak taki wynalazek będzie zachowywał się na różnych nawierzchniach albo przy dużych prędkościach. Ostatnio mnie dopadła namiastka shimmy w łuku przy 170km/h kiedy tnąc zakręt zacząłem haczyć o te kocie oczka przy osi jezdni :/ Kasztany z nogawek się posypały, ale udało się wyjść cało z sytuacji.

Pozdro
The psychiatrist says I'm crazy, but the voices in my head say I'm not!


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość