It is currently 18 November 2025, 04:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pełny układ wydechowy, czy warto i jaki?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 15
Joined: 12 March 2014, 10:27
Location: Nowy sacz
Motocykl:

Pełny układ wydechowy, czy warto i jaki?

Post » 13 March 2014, 10:17

Serdecznie witam.

Z racji wkurzającego, psującego się zaworu wydechowego w oryginale oraz ograniczeniu przez niego mocy motocykla chciałbym zmienić cały wydech.

I teraz pytanie czy warto. Wiadomo, że to jest drogie, chodza słuchy, że bez hamowni i Power commandera to przy zmianie na pełen układ mozna stracić nie zyskać na mocy i momencie obrotowym. Pytanie czy ma ktoś z was pełen układ i jak sie to sprawdza szczegolnie w dolnym zakresie obrotów, czy moto nie jest słabsze, czy nie ma tzw dziury w obrotach.

Jakiej marki polecacie wydech?

 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Post » 13 March 2014, 10:31

Zmiena samej końcówki spoko , ale cały układ to odprężysz go i będziesz musiał nie tylko układ wydechowy ale też dolotowy dostarczyć mu więcej powietrza i paliwa no i to jeszcze zmapować komputer . zabawy jest trochę zyskasz na mocy ale na dolnym i trochę na średnim zakresie obr. stracisz.

Dlaczego psuje ci się zawór ? Zawo czyścisz ? linki nie są uszkodozne silniczek ma wszystkei tryby ?? Dobrzxe wszystko ustawioen ?

 
Posts: 15
Joined: 12 March 2014, 10:27
Location: Nowy sacz
Motocykl:

Post » 13 March 2014, 10:50

Sam tego nawet nie dotykałem. Kupiłem już ze CENZURA zaworem. Zobaczymy czy mechanik się z tym upora. Z tego co jednak ludzie mówia, to to sie ciągle psuje, trzeba ustawiać, regulować, a mało kto umie to zrobic tak jak byc powinno.

Zobaczymy jak zrobia ,czy moto ozyje i nie bedzie go tak muliło, jeśli tak, to przezyje z tym oryginalnym wydechem.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest