Dzisiaj jest 11 grudnia 2018, 14:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Krótki wydech

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: Max_929, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 00:50
Lokalizacja: Płońsk, mazowieckie
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954RR ''SE''
Rok produkcji: 2002

Post » 16 marca 2014, 22:29

Naprawdę krótki :D

 
Posty: 10
Rejestracja: 07 marca 2014, 15:27
Lokalizacja: WARSZAWA
Motocykl:

Post » 17 marca 2014, 13:45

przed zakupem bladego przeglądałem wydechy aby zmienić oryginał :P gdy wybrałem mojego pieszczoszka był już taki zamontowany jakiego nigdy nie chciałem ale bonus to bonus i zajebiście nie cicho gada :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 142
Rejestracja: 13 stycznia 2014, 00:50
Lokalizacja: Płońsk, mazowieckie
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 954RR ''SE''
Rok produkcji: 2002

Post » 02 kwietnia 2014, 22:23

Ja niedługo wstawię tu linka do filmu ze swoim skróconym LV tylko nie wiem czy moja kamera z biedry ogarnie ten bas i nie będzie jednego wielkiego trzasku :)

[ Dodano: Sob Kwi 05, 2014 5:43 pm ]
Uwaga, dodaję film - tak jak mówiłem kamera nie ogarnia :P

http://www.youtube.com/watch?v=VCB-8FZDMAs

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 09 kwietnia 2014, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2002

Re: Krótki wydech

Post » 08 maja 2014, 18:15

Podepnę się pod temat :). Panowie czy skrócenie fabrycznego tłumika tak jak kolega wyżej wpłynie negatywnie na silnik? Też mam zamiar skrócić i chciałem się dopytać bardziej doświadczonych kolegów :)

 
Posty: 739
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Krótki wydech

Post » 08 maja 2014, 20:53

ALe o który ci chodzi ?

Tak czy saik sama zmiana końcówki prócz zmiany natężenia i barwy dzwieku nic nie daje , no poza zabawą xD

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 09 kwietnia 2014, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2002

Re: Krótki wydech

Post » 08 maja 2014, 22:16

Chodzi mi o wydech Jacapol. Mam serie ale fajniej wyglada nieco krotszy :D.

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 09 kwietnia 2014, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2002

Re: Krótki wydech

Post » 08 maja 2014, 22:54

A i jeszcze jedno pytanie. Jeśli nie skrócic to czy podejdzie tłumik od SC57 pod siedzenie? czy moze byc problem ze zmieszczeniem? Taka opcje tez myslalem zrobic ale nie wiem czy podejdzie :/

 
Posty: 739
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Krótki wydech

Post » 08 maja 2014, 23:06

Jackowi tłumik robiłem ja i to jest po prostu całkowicie pusta pucha ma dosłownie 9mm wytłumienia . Jeśli miałoby to być naprawdę przerubka to trzebaby tam wstawić perforówke itp ale żę tak powiem był to test jak wyjdize i tak zostało .

Będzei problem nei tylko z zmontowaniem ale też z prześwitem lepiej odpuść ten pomysł ale jest alternatywa .
Na olx.pl ( dawna tablica.pl) widziałem gotowy układ wydechowy od 929 do 954 spasuje tylko trzeba zmienić kąt kolektora pod kąt zadupka 954 , naprawdę fajny podwójny układ . I cena atrakcyjna 300zł

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 09 kwietnia 2014, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2002

Re: Krótki wydech

Post » 09 maja 2014, 19:20

Odpuscilem pomysl z wydechem od sc57 ale skrocenie seryjnego biore pod uwage bo ten co ty robiles to szczerze powiem fajnie wyglada :).
A z czego robiles wytlumienie? Dzieki za odpowiedz.

 
Posty: 739
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Krótki wydech

Post » 09 maja 2014, 20:48

No właśnie tam nie ma wytłumienia i może jak jacek zechce to coś się skmini ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 37
Rejestracja: 09 kwietnia 2014, 13:19
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2002

Re: Krótki wydech

Post » 09 maja 2014, 21:03

Spoko :). Dzieki za pomoc i pozdrawiam. Mam rodzine za tarnowem w debnie :). Moze kiedys spotkamy sie w drodze jak bede jechal :)

 
Posty: 739
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: Krótki wydech

Post » 09 maja 2014, 22:22

Daj znać na PW dam ci nr dzwoń jak będziesz w okolicy ;) Jak potrzebujesz tłumik to będę mieć krótki BOS-a

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość