It is currently 18 November 2025, 04:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

AKRAPOVIC K&N POWERCOMMANDER

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

AKRAPOVIC K&N POWERCOMMANDER

Post » 07 December 2013, 20:17

Witam ponownie , w koncu kolejny moj problem rozwiazany , dzisiaj zalozylem kompletny uklad wydechowy Akrapovic Titanium bez wejscia na sonde ale z homologacja ktory udalo mi sie w koncu trafic :) i dzwiek piekny i wyglad :) teraz tylko dzwiek sie smieszny z niego wydobywa na wolnych obrotach jakbym slyszal prace zaworow ale jest to w miare przyjemne a niedokuczliwe , no i teraz moje pytanie mam filtr K&N i pelen uklad Akrapa i eliminator sondy ale jeszcze kwestia exap jak narazie sa powypinane linki i chodzi tak jakby na darmo co zrobic zeby go wywalic na stale z pod zbiornika ten silniczek zeby niebylo bledu w kompie i co z ta klapka w airboxie usunac ja czy jak ? i teraz zamierzam kupic Powercommander 3 usb i czy sam to moge zestroic czy musze jechac na hamownie ? Prosze o pomoc w tej kwestii i Pozdrawiam Wszystkich :)

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 07 December 2013, 20:33

W gsxr 1000 wyrzucienia exupa jest na plus. lecz w sc50 wywalenie go nic dobrego nie wrozy.

Wiem co mowie:)

 
Posts: 168
Joined: 06 July 2010, 14:59
Location: Świdwin
Points: 8
Motocykl: CBX 1000
Year production: 0

Post » 07 December 2013, 20:44

są eliminatory silnika krokowego
np. coś takiego http://www.ebay.com.au/itm/Servo-Buddy- ... 1259273663

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 07 December 2013, 23:36

Dzieki tomekn za link musze takie cos zamowic jeszcze tylko temat z ta klapka w airboxie tam gdzie filtr k&n czy ja usunac czy zblokowac w jakiejs pozycji no i kwestia czy jak zamontuje powercommander 3 usb to bede mogl sam to zestroic czy bez hamowni sie nieobedzie ?

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 08 December 2013, 11:07

a jak chcesz to sam zestroić?

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 08 December 2013, 14:33

Niewiem ? gdy zaloze powercommander 3 usb i wgram mape pod pelny uklad akrapovica i
filtr K&N to wystarczy czy trzeba koniecznie hamownie bo wiem ze sa gotowe mapy pod te wydechy i K&N , niechodzi zeby zaoszczedzic na tej hamowni ale o to czy jest ona koniecznoscia pod taki komplet jaki zakladam. ?

 
Posts: 168
Joined: 06 July 2010, 14:59
Location: Świdwin
Points: 8
Motocykl: CBX 1000
Year production: 0

Post » 08 December 2013, 15:27

na pewno taka mapa będzie lepsza jak ustawienia fabryczne, jednak pełen sukces daje zestrojenie na hamowni
wracając do tematu silniczka od exup, to myślę ze najlepszym rozwiązaniem będzie zostawienie go z linką od przesłony w air boxie, a wywalenie samego zaworu exup z linkami

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 10 December 2013, 23:28

Witam tak mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie wywalenie tej klapki z airboxa i wstawienie eliminatora na ten exap a do tego zamiast powercommander znalazlem cos lepszego RapidBike Evo centralke i dozuce zpowrotem sonde lambde i obedzie sie bez hamowni
co myslicie o tym

Rapid Bike Evo

Rapid Bike EVO to innowacyjny moduł do tuningu nowoczesnych motocykli.
Łączy w sobie wyjątkową skuteczność poprawy osiągów silnika z przyjazną dla użytkownika (oraz portfela) funkcją autoadaptacji:
Rapid Bike EVO nie potrzebuje ani hamowni ani czujnika AFR by poprawić osiągi silnika – wszystkie niezbędne komponenty wbudowane są w ten moduł.

Rapid Bike EVO ma pełną kontrole nad silnikiem poprzez zarządzanie składem mieszanki paliwowo-powietrznej poprzez sterowanie wtryskiwaczami.
Rapid Bike EVO umożliwia regulowanie dawki wtryskiwanego paliwa (w zakresie od -100% do +150% fabrycznej dawki) w pełnym zakresie obrotów. Kiedy jedziesz motocyklem układ autoadaptacji opracowuje optymalną mapę wtrysku dla aktualnych warunków!
Zmiany składu mieszanki wprowadzane przez Rapid Bike EVO skutkują znaczną poprawą parametrów trakcyjnych motocykla.
Korekta składu mieszanki uwzględnia także aktualne obroty silnika i otwarcie przepustnicy (TPS).

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 17 December 2013, 02:16

podpinam się pod pytanie kolegi wyżej.

Mam: sportowe filtry K&N, wydech przelotowy Yoshimury (końcówka), brak kata (kolektory od wersji USA sc57b), exup odpięty, Power Commander 3 w mojej 1000RR Sc57a.

Wymieniając świece i rozbierając airbox - też zauważyłem tą "klapke" dolotu zamkniętą. Co z nią mam zrobić?! uchylić i zblokować czy całkiem wywalić by był ładny dolot zimnego bo jeżeli exup jest odpięty to ona się nie otwiera tylko cały czas jest zamknięta podczas jazdy???

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Post » 17 December 2013, 13:33

coś mi się zdaje że tego Rapida też musiż zestroić z moto.przeczytaj sobie posta od marcinkusa on przerabiał temat z rapidem tyle żę w SC 57.Z tą klapką pewnie też coś doradzi. :)
http://forum.fireblade.pl/topics11/s-po ... 918,12.htm

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 17 December 2013, 14:00

problem z klapką już u mnie rozwiązany :D :P

 
Posts: 41
Joined: 30 March 2011, 20:56
Location: berlin
Motocykl: sc50 954
Year production: 2003

Post » 17 December 2013, 21:17

Kolego Tylik co zrobiles z ta klapka ze problem rozwiazany ?

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests