Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 14:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dlubanie 954...

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Dlubanie 954...

Post » 01 stycznia 2009, 23:40

Mam juz 954 od pewnego czasu a ze rynek ostatnimi czasy jest jaki jest i chcac sprzedac moto zadbane w dobrej kasie raczej nie ma najmniejszych szans to postanowilem ja dla siebie zostawic na lata. Ogolnie nie lubie jezdzic pospolitym moto a tym bardziej standardowym wiec w miare przyplywu kasy co chwile staralem sie robic jakies poprawki zeby moto nabralo indywidualnego charakteru.
W zwiazku z tym ze poki co staralem sie bardziej dopracowac strone wizualna teraz chcialbym zajac sie mechanika. Tu pytanie do niektorych z was siedzacych w temacie. Mam pelen uklad Tytanowy Arrowa do tego chcialbym dorzucic filtr powietrza i teraz pytanie BMC, K&N czy Pipercross ? Poza tym PC III i strojenie sprzeta pod kompem wraz z hamownia. I teraz kwestia gdzie i za ile ? Poki co jestem raczej zdecydowany na Poland Position gdzies w lutym marcu ale jeszcze nie orientowalem sie w cenach i czy gdzies indziej nie robia tego lepiej ew troszke taniej. Gdyby ktos z was byl zoorientowany w temacie to prosilbym o podpowiedz ew rady co jeszcze dorzucic zeby ten zestawik wypadl jak najlepiej na hamowni.

A teraz wracajac do moto opisze moze co juz w nim siedzi co planuje i moze ktos dorzuci jakis ciekawy pomysl od siebie lub sam zacznie dlubac ze swoim sprzetem oraz zobaczyc ze z niczego mozna ulepic wszystko.

Poczatkowo sprzet wygladal tak.
Obrazek
Kupiony od kumpla ktory mial go praktycznie od poczatku, mial na nim glebe a ze sprawa po wypadku ciagnela sie dlugo moto w takim stanie przestalo kawal czasu u niego, sprzet pewny i w dobrej kasie wiec zdecydowalem sie nawe mimo tego ze wogole nie palil i nie jezdzil:) Milosc od pierwszego wejrzenia.

Moto calkowity standard i juz wtedy zrodzil sie pomysl ze musi sie wyrozniac. Niestety poszedlem do woja i przez rok kupowalem tylko brakujace czesci moto nabieralo ksztaltow a nawet nie moglem dojsc dlaczego nie pali.....
Obrazek
Pierwsze dodatki ze wzgledu na to ze jeszcze kupowalem czesci zwykle byly z tych tanszych czyli czerwona szyba, stalowe przewody na przod, zloty lancuch...
Obrazek
Pozniej dorwalem w calkiem przyjemnej kasie przelotowego microna od kumpla i zrodzil sie pomysl zeby puscic go gora, tutaj pierwsze przymiarki, pomiary i spisywanie listy zakupow
Obrazek
W miedzyczasie gdy dostawalem przepustki z woja jezdzilem po mechanikach i probowalem go odpalic, dopiero po 7 miechach doszedlem do przyczyny problemu. Okazalo sie ze byl to modul- zaczelo sie szukanie a ze jest to wersja amerykanska nie bylo tak prosto. Kolejne dwa miechy to dzwonienie po ogloszeniach szukanie ludzi az wreszcie kumpel siedzacy w stanach znalazl mi odpowiednia sztuke na ebayu i od razu puscil do mnie. Ukochana paczuszka przyszla jakies 2 godz przed kolacja wigilijna, dlugo sie nie zastanawiajac zalaczenie modulu, wsadzenie nowego aku zaplon na on, rozrusznik, i dziala :)))))
RAdosc nieziemska wiec mimo -12stopni na zewnatrz i CENZURA bialego puchu szybkie zalozenie owiewek i rundka do kumpla bez wydechu :P
Obrazek
Dalej wszystko szlo juz z duzo bardziej optymistycznym nastawieniem wiec zaczelo sie upiekszanie.
Doszly czerwone paski na kola, owiewki brakujace pod kolor ( Wstepnie moto mialo isc w aero ale stwierdzilem ze mam za duzo owiewek oryginalnych w dobrym stanie zeby je przemalowywac i pozniej ew problemy ze sprzedaza)blotnik oraz wreszcie zalozony wydeszek tak jak sobie to wyobrazalem
Obrazek
W miedzy czasie wyszedlem z woja a szukajac pracy mialem duzoooo wolnego czasu to zajalem sie bardziej szczegolami i planami.
Przedni blotnik zostal zmieniony na czarny. zalozylem Crashpady, zmienilem podnozki, komplet dymionych ledowych kierunkow sciaganych z Anglii bo zadne inne nie chcialy sie miescic przy tym wydechu, do tego zmienilem mocowanie tablicy co by bylo mniej problemow z fotoradarami :) Kupilem tez nowe przednie zawieszenie bo stare po glebie i prostowaniu cos nie za abrdzo pracowalo jak nalezy.
Obrazek
Nastepnie wszyskie plastiki wraz z bakiem ktory ktos pieknie mi przerysowal poszly do malowania, dodalem tez gorna polke w chromie :)
Obrazek
Gdy plastiki byly w malowaniu stwierdzilem ze ciekawsze niz paski naa kolach beda cale czerwone fele i je tez wyslalem do malowania:) Gdy odebralem calosc, bylem zadowolony bo po zlozeniu na szybko jeszcze bez wszystkich naklejek efekt mnie zamurowal :)
Obrazek
Kolejne modyfikacje to znowu moje widzimisie czyli wywalilem standardowe podnozki i zakupilem tuningowe sety Yoshimury bo mialem od kumpla w bardzo ciekawej cenie, nowy zestaw jest duzo praktyczniejszy i nadaje smaczku do calosci, poza tym doszedl amorek skretu Hyperpro i podnozki dla pasazera oraz brakujace naklejki, nowe sportowe klocki i caly uklad hamulcowy zalany wyscigowym plynem motula.
Obrazek
Aktualnie ta fotka byla robiona juz pod koniec sezonu. Zaczely sie studia, praca i musialem kupic 4 kola wiec troche wydatki na moto sie zmniejszyly. Z nowym rokiem odkuwam sie bardziej wiec kolejna zachcianka to Tytanowy kompletny uklad wydechowy Arrowa niestety nie puszczony gora ( ale juz nad tym mysle) :) I do tego koncowke Tytanowa owijam Carbonem oraz delikatnie skracam dla lepszego efektu :) Pierwsze sniegi Cebra spedzila w serwisie na kompletnym strojeniu regulacjach i przegladzie.
Na swieta 954 dostala tez stalowy oplocik na tyl oraz nowe klocki na, nowa wzmocniona chlodnice i pare malo istotnych jesli chodzi o wyglad szczegolow.
Teraz jak juz pisalem wczesniej planuje PCIII do tego kupic filtr sportowy, calosc zalac dobrym olejem, wrzucic alarm ktory juz czeka na montaz prawdopodobnie zrezygnowac z lusterek, podnozkow pasazera i zalozyc nakladke w jakims ciekawym kolorze. Co z tego wyjdzie ? Niewiadomo ale jesli wszsytko dobrze sie potoczy i w miedzy czasie moje wizje sie nie zmienia to na sezon zarzuce fotki z efektami :P
Jesli ktos dobrnal do konca tej lektury to szacun bo raczej daru do pisania nie mam ale mysle ze dlugie zimowe wieczory nie tylko ja sie nudze i klimaty moto zawsze przynosza usmiech na twarzy :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 02 stycznia 2009, 00:51

RUDISZ

jak dla mnie jestes mistrzem.
dobrze sie czytalo.
twoj sprzet jest teraz wart MILIARD. ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 110
Rejestracja: 12 października 2008, 12:06
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 stycznia 2009, 00:59

Widać ze kochasz swoje moto i wkładasz w nie dużo swojego czasu i kasiurki. Mimo że jeszcze nie zrobiłes wszystkiego co masz w planach moto już wyglada rewelacyjnie :) Spenienia dalszych swoich zachcianek życzę :d pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 02 stycznia 2009, 01:10

Rudisz. Szacunek za podejście do motocykli jak i za efekt końcowy. Pokazałes że jesli sie naprawdę kocha motocykle to można zrobic wszystko. :D Pozdrawiam i życze powodzenia w modyfikacjach

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 02 stycznia 2009, 10:48

Dzieki chlopaki czasem dobrze uslyszec ze po takiej robocie komus efekt tez sie podoba. gdyby ktos byl chetny to wrzuce dokladne fotki niektorych szczegolow czy rozwiazan bo mam a nie wiedzialem czy ktos bedzie zainteresowany wogole tym.

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 02 stycznia 2009, 10:49

właśnie tak powinno sie traktować swój motocykl 8)

A dlaczego chcesz zrezygnować z lusterek? Przydają się przecież :roll:
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 02 stycznia 2009, 10:57

Ogolnie rzadko z nich korzystam ale fakt faktem czasem sa bardzo przydatne i dlatego wciaz sie zastanawiam bo 954 wyglad naprawde duzo lepiej bez lusterek. Sam demontaz i zamontowanie zaslepek to nie jest zadna filozofia wiec przemysle to dokladnie i w razie czego podejme szybkra decyzje :D

A gdyby ktos byl zainteresowany to orientowalem sie w cenach w PP i jednak tam bede oddawal sprzeta bo maja duze mozliwosci a ceny zaskoczyly mnie bardzo pozytywnie.
- zhamowanie moto 146zł
- strojenie i wgranie nowej mapki 292zł
Wiec razem koszt ok 440 zl i mamy zestrojonego sprzeta jak tylko chcemy plus wydruk z hamowni.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 stycznia 2009, 12:39

Witam dobra robota Rudisz :!: ja swojego franka tez troche odpicowalem tak wygladal jak go kupilem czerowny.po zimie czarno grafitowy wszystko sam zrobilem:malowanie polerka moto dostalo;amorek skretu,przewody w oplocie tylne nadkole ksenony,naklejki tez moja robota generalnie nikt nic nie robil mi przy sprzecie :mrgreen:

[ Dodano: Pią Sty 02, 2009 11:43 am ]
przed zima

[ Dodano: Pią Sty 02, 2009 11:45 am ]
juz

[ Dodano: Pią Sty 02, 2009 11:49 am ]
male
Załączniki
honda1.jpg
male.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 02 stycznia 2009, 13:22

no pieknie pieknie :D takie podejscie mi sie podoba. Swietna robota

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 02 stycznia 2009, 15:23

Rudisz muszę przyznać, że prawie od początku śledzę Twoją zabawę z modyfikacją 954 na BikePics i naprawdę jestem pod wrażeniem, wielki szacunek dla Ciebie, sprzęt wygląda pięknie. Moja 954 tez miała kilka braków i połamanych owiewek jak ją kupowałem, teraz już wszystko jest wymienione, jednak do pełni szczęścia brakuje mi zmiany koloru mimo iż żółta wygląda ciekawie to jednak czerwona jest najpiękniejsza. I tu mam kilka pytań do Ciebie, czy sam przygotowywałeś plastiki do malowania czy całość robił lakiernik ? Jeśli nie jest to tajemnicą to ile kosztowało Cię malowanie poszczególnych elementów ? Skąd brałeś naklejki I czy po naklejeniu nie różnią sie dużo od oryginału. Pytam bo tez mam wizje jak będzie moja maszynka wyglądała w barwach czerwono-czarnych jednak martwie się czy w rzeczywistości będzie to tak pięknie wyglądało. Co do felg to u Ciebie efekt jest lepszy niż w mojej 954 no i na żółtym strasznie widać syf nawet po krótkiej jezdzie, dlatego będą przemalowane na oryginalny czarny kolor. Oczywiście proszkowo już się dowiadywałem o cenę i nie jest tragicznie 150 zł za 2 sztuki piaskowanie i malowanie. Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 02 stycznia 2009, 16:22

Crazy to co przerobiles to faktycznie roznica niebo a ziemia i szacun za to, robienie wszystkiego samemu daje poczucie wiekszej wartosci moto i pelna satysfakcje :)

Krzyho jak widzisz na pierwszej focie zadupek i owiewki boczne mialem w kolorzei praktycznie cale wiec kupilem poprostu nowy bak w kolorze czarna czache i blotnik tez w czarnym malowaniu. Tam gdzie byly jakies uszkodzenia czyli z tylu ten trojkat wyrownalem i zamowilem naklejke z grafnetu wiec teraz jest gitara. To co wymagalo malowania malowalem u lakiernika ale wiekszosc rzeczy czyli klejenie wyrownywanie itp robilem sam. Ogolnie mam tylko problem bo mialem w czaszy urwane dwa uchwyty do mocowania lampy i teraz non stop mi sie obrywaja mimo klejenia dlatego tez mysle nad sprzedaza tej czachy i kupnem calkowicie nowej bez zadnych miejsc klejonych.
Ogolnie jesli masz zolta a chcesz miec czerwona to odpusc sobie malowanie. Sprzedaj poprostu komplet swoich plastikow i kup albo komplet chinskich ale tych lepszych albo kompletuj z oryginalow przez zime. Bo wtedy roznica miedzy sprzedaza twoich a kupnem od kogos bedzie max 200-300zl a czasem nawet i na twoja korzysc a za tyle na pewno nie kupisz ani naklejek ani tym abrdziej nie pomalujesz. No i po takim malowaniu czy klejeniu zawsze bedzie widac ze nie jest to oryginal.
Gdybys jeszcze cos chcial wiedziec to pisz !

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 02 stycznia 2009, 16:35

w ogole krzyho

DAJ OGLOSZENIE NA ALLEGRO.

ZE WYMIENISZ KOMPLET PLASTIKOW z CZerwonej 954 na komplet z Zoltej

dodaj zdj swojego motoru. i dodaj jedno takie jake bys chcial.

licytacje od 1 zl bcm . na 14 dni. skasujesz przed koncem bez konsekwencji - a moze ktos na gg napisze. aukcja Cie pocisnie 3 zlote moze.


NAPISZ gg kom itp i ze w zaleznosci od stanu plastikow mozliwa doplata w kazda strone.



sproboj czemu nie

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości