Mam juz 954 od pewnego czasu a ze rynek ostatnimi czasy jest jaki jest i chcac sprzedac moto zadbane w dobrej kasie raczej nie ma najmniejszych szans to postanowilem ja dla siebie zostawic na lata. Ogolnie nie lubie jezdzic pospolitym moto a tym bardziej standardowym wiec w miare przyplywu kasy co chwile staralem sie robic jakies poprawki zeby moto nabralo indywidualnego charakteru.
W zwiazku z tym ze poki co staralem sie bardziej dopracowac strone wizualna teraz chcialbym zajac sie mechanika. Tu pytanie do niektorych z was siedzacych w temacie. Mam pelen uklad Tytanowy Arrowa do tego chcialbym dorzucic filtr powietrza i teraz pytanie BMC, K&N czy Pipercross ? Poza tym PC III i strojenie sprzeta pod kompem wraz z hamownia. I teraz kwestia gdzie i za ile ? Poki co jestem raczej zdecydowany na Poland Position gdzies w lutym marcu ale jeszcze nie orientowalem sie w cenach i czy gdzies indziej nie robia tego lepiej ew troszke taniej. Gdyby ktos z was byl zoorientowany w temacie to prosilbym o podpowiedz ew rady co jeszcze dorzucic zeby ten zestawik wypadl jak najlepiej na hamowni.
A teraz wracajac do moto opisze moze co juz w nim siedzi co planuje i moze ktos dorzuci jakis ciekawy pomysl od siebie lub sam zacznie dlubac ze swoim sprzetem oraz zobaczyc ze z niczego mozna ulepic wszystko.
Poczatkowo sprzet wygladal tak.
Kupiony od kumpla ktory mial go praktycznie od poczatku, mial na nim glebe a ze sprawa po wypadku ciagnela sie dlugo moto w takim stanie przestalo kawal czasu u niego, sprzet pewny i w dobrej kasie wiec zdecydowalem sie nawe mimo tego ze wogole nie palil i nie jezdzil:) Milosc od pierwszego wejrzenia.
Moto calkowity standard i juz wtedy zrodzil sie pomysl ze musi sie wyrozniac. Niestety poszedlem do woja i przez rok kupowalem tylko brakujace czesci moto nabieralo ksztaltow a nawet nie moglem dojsc dlaczego nie pali.....
Pierwsze dodatki ze wzgledu na to ze jeszcze kupowalem czesci zwykle byly z tych tanszych czyli czerwona szyba, stalowe przewody na przod, zloty lancuch...
Pozniej dorwalem w calkiem przyjemnej kasie przelotowego microna od kumpla i zrodzil sie pomysl zeby puscic go gora, tutaj pierwsze przymiarki, pomiary i spisywanie listy zakupow
W miedzyczasie gdy dostawalem przepustki z woja jezdzilem po mechanikach i probowalem go odpalic, dopiero po 7 miechach doszedlem do przyczyny problemu. Okazalo sie ze byl to modul- zaczelo sie szukanie a ze jest to wersja amerykanska nie bylo tak prosto. Kolejne dwa miechy to dzwonienie po ogloszeniach szukanie ludzi az wreszcie kumpel siedzacy w stanach znalazl mi odpowiednia sztuke na ebayu i od razu puscil do mnie. Ukochana paczuszka przyszla jakies 2 godz przed kolacja wigilijna, dlugo sie nie zastanawiajac zalaczenie modulu, wsadzenie nowego aku zaplon na on, rozrusznik, i dziala ))))
RAdosc nieziemska wiec mimo -12stopni na zewnatrz i CENZURA bialego puchu szybkie zalozenie owiewek i rundka do kumpla bez wydechu
Dalej wszystko szlo juz z duzo bardziej optymistycznym nastawieniem wiec zaczelo sie upiekszanie.
Doszly czerwone paski na kola, owiewki brakujace pod kolor ( Wstepnie moto mialo isc w aero ale stwierdzilem ze mam za duzo owiewek oryginalnych w dobrym stanie zeby je przemalowywac i pozniej ew problemy ze sprzedaza)blotnik oraz wreszcie zalozony wydeszek tak jak sobie to wyobrazalem
W miedzy czasie wyszedlem z woja a szukajac pracy mialem duzoooo wolnego czasu to zajalem sie bardziej szczegolami i planami.
Przedni blotnik zostal zmieniony na czarny. zalozylem Crashpady, zmienilem podnozki, komplet dymionych ledowych kierunkow sciaganych z Anglii bo zadne inne nie chcialy sie miescic przy tym wydechu, do tego zmienilem mocowanie tablicy co by bylo mniej problemow z fotoradarami Kupilem tez nowe przednie zawieszenie bo stare po glebie i prostowaniu cos nie za abrdzo pracowalo jak nalezy.
Nastepnie wszyskie plastiki wraz z bakiem ktory ktos pieknie mi przerysowal poszly do malowania, dodalem tez gorna polke w chromie
Gdy plastiki byly w malowaniu stwierdzilem ze ciekawsze niz paski naa kolach beda cale czerwone fele i je tez wyslalem do malowania:) Gdy odebralem calosc, bylem zadowolony bo po zlozeniu na szybko jeszcze bez wszystkich naklejek efekt mnie zamurowal
Kolejne modyfikacje to znowu moje widzimisie czyli wywalilem standardowe podnozki i zakupilem tuningowe sety Yoshimury bo mialem od kumpla w bardzo ciekawej cenie, nowy zestaw jest duzo praktyczniejszy i nadaje smaczku do calosci, poza tym doszedl amorek skretu Hyperpro i podnozki dla pasazera oraz brakujace naklejki, nowe sportowe klocki i caly uklad hamulcowy zalany wyscigowym plynem motula.
Aktualnie ta fotka byla robiona juz pod koniec sezonu. Zaczely sie studia, praca i musialem kupic 4 kola wiec troche wydatki na moto sie zmniejszyly. Z nowym rokiem odkuwam sie bardziej wiec kolejna zachcianka to Tytanowy kompletny uklad wydechowy Arrowa niestety nie puszczony gora ( ale juz nad tym mysle) I do tego koncowke Tytanowa owijam Carbonem oraz delikatnie skracam dla lepszego efektu Pierwsze sniegi Cebra spedzila w serwisie na kompletnym strojeniu regulacjach i przegladzie.
Na swieta 954 dostala tez stalowy oplocik na tyl oraz nowe klocki na, nowa wzmocniona chlodnice i pare malo istotnych jesli chodzi o wyglad szczegolow.
Teraz jak juz pisalem wczesniej planuje PCIII do tego kupic filtr sportowy, calosc zalac dobrym olejem, wrzucic alarm ktory juz czeka na montaz prawdopodobnie zrezygnowac z lusterek, podnozkow pasazera i zalozyc nakladke w jakims ciekawym kolorze. Co z tego wyjdzie ? Niewiadomo ale jesli wszsytko dobrze sie potoczy i w miedzy czasie moje wizje sie nie zmienia to na sezon zarzuce fotki z efektami
Jesli ktos dobrnal do konca tej lektury to szacun bo raczej daru do pisania nie mam ale mysle ze dlugie zimowe wieczory nie tylko ja sie nudze i klimaty moto zawsze przynosza usmiech na twarzy